2010. december 9., csütörtök

Sapka, ahogy én szeretem

Azt mondja nekem a férjem a minap. -Tessék minden héten feltenni valamit a blogodba! Erre én: - ??? - Tartozol ennyivel! - jön a válasz... Édes csillagom, ő a legnagyobb rajongóm, ez a nagy helyzet!:)


Ez a kalpag az aktuális kedvencem. Sok az oka, hogy így van. Mondom sorban. Az apropó, akinek és amiért készült. Ahogy érzésből, a kezeim között alakult. A színharmóniája. És végül a fonal, amibe rövid úton beleszerelmesedtem!

És ha már a csalfaságnál tartunk, akkor én látszólag a hímzéshez vagyok csalfa igazán. Pedig nem!:) Szóval ígérem, a hímzős lányoknak is mutatok hamarosan ezt-azt! Ha már tartozom ugye ennyivel!;)


Sapka minta: saját. Virág minta: innen. Fonal: Barka (Felhő, Cinege). Tű: sapka/4-es, virág/3-as.


19 megjegyzés:

Melinda írta...

És milyen igaza van!!:DD
Olyan jó hozzád benézni!Gyönyörű,ízléses lett ez a sapi is!!:)

Ahama írta...

Nagyon stílusos!

Nina írta...

Mélységesen egyet értek életed párjávl, ennyivel tartozol nekünk is :))
Csinos, ritás darab lett :) Milyen jól áll :)

dviki írta...

Igen, igen! Hetente jelentkezni/mutatni valamit...néha lehetne hetente többször is. ;-)
Várom a "hímzős" képeket, mert én ahhoz a körhöz tartózónak vallom magam. ;-)
Na nem mintha a horgolt szépségeid hidegen hagynának! :-)))
A férjed pedig....ha nekem is ilyet mondana a Norbertem csak egyszer! :-)

krisz írta...

Nagyon szép.Szeretem ahogy szinekkel bánsz.Olyan egybe van minden.

Suzi írta...

Nekem is nagyon tetszik!!Olyan "Ritás"!:-)

betti írta...

Nagyonigazavan:)
Nagyon csinos a fazon is, a virág is és a színek is!
(Már értem miért szeretsz sapikat készíteni és sálakat kevésbé)

Adél írta...

Nagyon tetszik a sapi, egyszerű fazon, remekül eltalált színek. Szívesen megpróbálnám. Lehet egy kérdésem? Középről kezdted, vagy a szélétől?
Köszönöm.

Annás írta...

Nahát, nahát... ezek az én színeim :) Nem rajongok a sapkákért, de ezt szívesen hordanám! Gratula!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen!:)

Adél, középről!

Annás, na mit szólsz?:)) Egyébként, lubickoltam ezekben a színekben!

gabi írta...

Tényleg nagyon jó a formája és a színei is!

Zazálea írta...

óh, hát ez nagyon...!

Jamjar írta...

A Férjednek tökéletesen igaza van! :)
Látod, nagyon elkényeztettél minket eddig a csodáiddal! Szép színei vannak, és helyes darab ez is. :)

zazálea írta...

csak mondom, hogy eltelt egy hét ám időközben, khm....!

Szentpétery Rita írta...

Zaza, igen, bizony. Khm... ez most, jól esett, mármint, a reklamáció!:)) Az a helyzet, hogy nyökörgök ezzel a bloggal, nincs mese. Megerősödött bennem a döntés, hogy be is zárom. Írok, itt erről hamarosan.

Zazálea írta...

nem jó válasz, határozottan nem
(hacsak nem újat nyitsz paralel)

Jamjar írta...

Ez nagyon nem jó ötlet! :(( Én is ide találtam hozzád, és Te szerettetted meg újra velem a horgolást, a kézimunkát. Hidd el sok embernek kell látnia a gyönyörűségeidet! Olyan sok inspirációt adott eddig is. Néha csak úgy gyönyörködtünk, ámultunk. EZt nem lenne szabad megszűntetned. Kérlek gondold át ezt jól! :)

Szentpétery Rita írta...

az ember nem mond le olyan könnyen a függőségeiről!:))

eszmeralda írta...

Jaj Ritus!
Hát ez mókás. Kerestem mintát Sárika sapkájához, és így találtam Rád. Szerintem én is csatlakozom a rendszeres olvasóidhoz. De jóóóó.
Puszi a családnak!