2010. november 2., kedd

Még mindig az ősz jegyében

Hiszen olyan szép őszünk van, észrevettétek?


Ábelnek kötöttem pár hónapja ezt a gyapjú mellénykét. Hmm, kissé szűk is, meg rövid is, de mégis annyira szeretem. Magyar kéz simogatta gyapjúból, az udvarunkon álló száz éves diófa leveleivel megfestve, és anya sok-sok szeretetével át/meg/belekötve... Mi ez, ha nem varázs mellény? Patetikus vagyok tudom, de mondom, ez a mellény fontos holmi!:)


Tudjátok mivel "dolgozik" a fűben? Lehet találgatni... naná, hogy fa vasúti kocsikkal! Így legalább el tudtam csípni ezt a nyugodt, révedő pillanatot! Nem jellemző rá ugyanis a statikus állapot!;)


És még egy apróság az ovinkba, a fenti mintájára. Egy hamisítatlan manó-mellény! Szintén gyapjú, ezúttal vastagabb fonású és szintén növénnyel festve, ezúttal büdöskével! Úgy képzelem, a manók ezidőtájt éppen ilyesmit hordhatnak.

És fotók még, még...


15 megjegyzés:

Flier Judit írta...

Szép lett a mellény, nagyon jól áll Ábelnek! És egy manó se képzelhetne magának szebb ruhadarabot őszre! Irigykednek majd a koboldok.

Julcsi írta...

És milyen helyes ez a kölyök! Már bocs, de a mellény (,ami egyébként nagyon jó) eltörpül mellette:)

Zsófi írta...

Szép-szép, nagyon, Ábelestül mindenestül! Miért is nem lep meg?

Gabi írta...

Építünk egy közösségi konyhakertet itt Wekerlén a Gyermekház kertjében. Szerintem ilyen manócucokkal ide lehetne csalogatni a MANÓKAT, TÜNDÉREKET, KOBOLDOKAT... köszönöm az ötletet.
Hozzátok már beköltözködtek?

Imádom a fiú mellénykéket, annak ellenére, hogy az én fiam három éves kora óta nem hajlandó felvenni egyet sem. Régi, szép idők...

Márti írta...

Bizony-bizony nagyon szép őszünk van! :) Ábel nagyon csinos, mint mindig - Te pedig nagyon ügyi, mint mindig!!!! :))))

Jutka írta...

Szépséges a mellény a kisfiad és a fotók!
Megkérdezem az ötletet vihetem?
Szeretnék a kis unokámnak hasonló mellényt kötni.

Melinda írta...

Ohhhh,de jóó lett!A fiatal urat meginvitálhatom a lánykáimhoz(lehet hozzánk vonatozni)?:D Odáig vagyok érte mellényestől!!!:D

Melinda írta...

Majd elfelejtettem...ha lesz egy kis időd ,nézz be hozzám:)(nem játék!)

krisz írta...

Szép ez a büdöskés festés!Egyre inkább érik bennem is,hogy megpróbáljam.A mellényt is nagyon eltaláltad!Főleg igy Ábelen,húha!!!

Szentpyr írta...

Köszönöm a vidámítást!:)

Julcsikám, nyitott kapukat döngetsz!;)

Jutka, hátperszehogy! Korábban belinkeltem a mintát is hozzá!


Melinda!!!!:)

Vacskamati írta...

Nagyon elegáns! :) (Remélem, majd az én fiam is hagyja, hogy inget, mellényt adjak rá- ez a gyengém. :D)

Violini írta...

jaj, ez a mellény egyszerű de nagyszerű, kár h. Gerda még mindig nem kötött barátságot a mellényekkel, szedi le magáról. Mondjuk javul a részidő, tavaly még azonnal, idén már 10 percet is kibír benne :-)

Kicsoda írta...

Hat igen, a melleny edes, de Abel... bocs. Nagyon megnott, egeszen eltunt a babasag belole.
Nalunk sem hordanak mellenyt, pedig varrtam nekik nagyon edeseket... Na holnap megprobalom ujra:-)))

Szentpyr írta...

Érdekes ez a mellény elleni tüntetés a gyerekeiteknél! Meglepődtem, mert én nem tapasztaltam ilyesmit egyikőjüknél sem, akkor most szerencsésnek érzem magam!;)

Lipodresch írta...

Nagyon cuki!

Remélem anyumat is inspirálja majd!