2010. november 15., hétfő

Horgolt tunika


Az oviban így szólítják: Pancsi.:) Hát ilyesforma mostanában az én kis Pancsim, anya készítette tunikájában.




A tapasztalatom annyi volt talán, hogy ez a minta és a hozzá választott fonalam, nem biztos, hogy egymáshoz valóak. No, meg a tű választásom. Fél mérettel nagyobb a fonalhoz képest és fél mérettel kisebb a mintában ajánlottnál. Gondoltam, ez lesz a jó középút, de a tunika sajnos megnyúlt. Nem baj, tapasztalat, tapasztalat...


Minta: Sylvie Damey-Roselette Top. Fonal: Barka-Négy évszak. Tű: 5,5.

17 megjegyzés:

betti írta...

Szép, szép nagyon szép! Pancsi is, tunika(még ha nem is tökéletes) is:)
(Nándival néztem ezeket a képeket, folyamatosan kommentált és kérdezett. 4. képnél nagy sóhaj,majd mondja: De szép a Pancsi!:))

Annás írta...

Nagyon jól áll a lányodnak a tunika! Bárcsak az én lányom lenne hajlandó hordani, amiket neki horgolok és kötök...

krisz írta...

Nagyon szép!Már annyi tervbe vett muszáj elkészitenem gyűlt össze nálam,hogy megfogadtam hogy többet nem,de ezt muszáj lesz!!!!!!Rékának is nagyon tetszene.Panna is olyan kis királylányos!

Mágika írta...

Nagyon szép!!!
A tunika is.

Jamjar írta...

Jó ötlet és mint mindig, most is szép alkotás! Panka meg egyre nőcisebb és nagyot nőtt!
A sapit egyébként megcsináltam Anyunak! :))

gabi írta...

Fantasztikus ez a tunika!

gabi írta...

Szeretném kérdezni, hogy a virágot hogy kell készíteni, ami a tunikán van? Nem talalom az email címed!

Zsoofi írta...

Nagyon szép! És bájos! Tunika is, lányka is...

Zsófi írta...

hmmmm.... nézegetem nézegetem, Pancsit is, tunikát is, jól állnak egymásnak! Élőben is szép volt, így is az, tanulság meg mindig van:) puszi

Lipodresch írta...

Nagyon szép! Én elfogadnám!

Rebusnak nagyon szeretnék én is egy kötött vagy horgolt kis ruhát!

Szilvia írta...

Gyönyörűek a fotóid!...és amiket horgolsz és kötsz, azok is!...és a gyerekek is persze:))...kicsit körülnéztem Nálad, nagyon ügyes vagy, gratulálok!

Szecsi írta...

Nagyon helyes kis modelled van! A tunika is klassz kis darab lett!

Violini írta...

Megint egy nagyon Ritás darab :-)
Ha másért nem, emiatt megtanulok rendesen horgolni.

Szentpyr írta...

Elmaradtam... bocsánat.

Annás,
na nem olyan fényes ám a helyzet, Panka egyáltalán nem rajong azokért a dolgokért, amiket készítek neki, ímmel-ámmal, azért hajlandó felvenni őket, de valahogy mindig van valami "szívességet teszek, látod?" íze a dolognak.;)

Krisz,
nagyon jól állna a lányoknak, ahogy már írtam, nekem is ez volt az első gondolatom..;)

Adri, örülök!:)

Gabi,
horgolsz egy viszonylag hosszú láncszemsort, majd ebbe hullámokat: kispálca,rövidpálca, 3egyráhajtásos, megint rividp., megint kispálca. Ezt újra, amíg a láncszemek tartanak. A hullámok a vége felé lehetnek arányosan nagyobbak. A végén összecsavarod és szép rózsa formára összevarrod.(szentpyrkukacfreemailponthu)

És,és köszönöm szépen, a soraitokat!!:)

gabi írta...

Köszi szépen, hogy leírtad!

Kicsoda írta...

gyonyoru a ket szin egyutt. ezt a fazont mar en is kineztem magamnak:-) csak pont az tartott vissza, hogy nem nyulna-e meg.

Mano írta...

Gyönyörű ez a tunika!
Bár igazából az email címedet kerestem volna, mert kérdeznék egy valamit Tőled.
Ha nem túl nagy fáradtság, a crispy80@gmail.com címre írnál ez ügyben?
Előre is köszönöm!