2010. november 10., szerda

Babaházláz

Egy ragyogó ötlettől vezérelve, a napokban (na jó, a hetekben, de én ilyen lassú hírmondó vagyok), remek társasággal, baráti látogatást tettünk Bécsben. A csevej és szíveslátás önmagában megérte a kiruccanást, feltöltő élmény volt! Node, tettünk egy alapos, átmazsolázós kört a bécsi bolhapiacon is. Ugyebár, kihagyhatatlan? Ez meg volt a hab a tortán, még annak ellenére is, hogy csekély volt a kézzelfogható eredménye, úgyis mondhatnám a zsákmány. Arra viszont éppen elegendő, hogy meglóduljon tőle a fantáziám, és az élménytől vezérelt produktumokkal, megpróbáljam Pankát a babázás bűvkörébe kicsit jobban belevonni.

Most itt tartunk, egy kis szoba...
Igazán beszédes lenne egy ilyen volt, ilyen lett összehasonlítás, de nem ez volt a fő szempont, - mármint a mutogatni vágyás - amikor készítettem. A bécsi darabok pedig: a kis kályha és a kancsó a komódon. A babát és a kutyát waldorfos vásárokon vettem. (A kutyust éppen Panka óvónénije jegyzi.:) )


És a lényegi eredmény, vagyis annak elmaradása: Pannát nem különösebben nyűgöztem le, viszont én le... lombozódtam kicsit, de már edzésben vagyok, mert úgy általában nem különösebben rajong az általam és neki készített ezazokért. Ez van.

15 megjegyzés:

Főkolomp írta...

Nagyon kedves kis darabok!
Lombozódásodat megértem, de én ilyen esetben azzal szoktam magam vigasztalni, hogy a gyerekek szerencsére nem a mi kis másolatunk, hanem külön kis egyéniségek!!!!

Julcsi írta...

ÓÓ..
Pedig annyi jó kis képet készítettem neked szombaton a Várban:(
De azért majd szólok, ha már felraktam az albumba.

aarkus írta...

Meg kellene hívni 2-3 másik kislányt, egyszerre, és a vendégség idejére ott felejteni jól látható helyen a szép kis babaszobádat....;-))

Anita írta...

Pedig mennyire takaros kis darabok! :) Látom azért nem vagy a végletekig elkeseredve, és gondolom, élvezettel készítetted a hiányzó bútorokat, kiegészítőket. Szerintem vedd úgy, hogy simogattad a lelked... aztán ki tudja, lehet hamarosan ez a babaszoba lesz Panka kedvence. :)

krisz írta...

Igazán hagulatos kis szobácska!Néha velük is előfordul hogy valami amiről mi az apjával azt gondoljuk,hogy milyen jó játék a lányt nem hatja meg különösebben.A zöldségekkel is igy jártam.Én azt hittem hogy majd hogy fog örülni nekik,de nem igy történt.Mindenesetre ha valaki jön az szivesen játszik vele,igy azért kárpótolva vagyok.

Mona írta...

Ha a csöppség ráérez a babaház "ízére", és bővíteni szeretnétek a szobát, a Lidl-ben időnként szoktak hasonló-mindenfélét árulni. Mi a fürdőszobával kezdtünk "praktikusan" :)

Szentpyr írta...

Ó nem sajnáltatni akartam én magam, dehogy, csak tényközlés volt, hogy: nem nyert! Meg aztán nem is adom fel olyan könnyen!;)

Zsu, egyetértünk!:)

Julcsi, nagyon érdekelnek a képek!!!!:))

Eszter,ó igen, erre a fondorlatra én is gondoltam már! Mert általában a hozzánk érkező kisnők rendszerint lecsapnak Panka kevésbé szeretett cuccaira és bizony fel is értékelődnek nyomban a szerencsétlen mellőzöttek!;)

Anita, teljesen igazad van én nagyon jól szórakozom közben, szóval veszíteni valóm nincs, bár hatványozott lenne az öröm, ha Pannit is ott látnám néhanapján szöszmöszölni előtte.

Mona, bővíteni fogom még ez biztos! Azaz az angyalok is tesznek majd egy próbát, hátha...:) Jól értem, a Lidl-ben, fa bababútor?

Mtunde írta...

Szentpyr, igen, én is láttam már Lidl-es bababútorokat. Nagyon jók!

Az én Villőmnek sem jönnek be a horgolt sapijaim, sem ami szép ruhát veszek. :( Nehéz ügy ez, de hát azért engem sem tör le. :)

betti írta...

Nagyon szépséges lett!
Jól látom az ott egy horgolt takaró? Hát nagyon cuki!!

vargaera írta...

Nagyon szép :)

Barátnőimmel mi is most hétvégén voltunk a bécsi bolhán :)

En - Hababann írta...

Annyira ismerős érzés, hogy amit én kinézek a Mininőmenek, hogy ez nagyon neki való... hát az le sem bagózza.
Viszont tünemény a kis "házikó". :)))

Egy biztos, próbálkozni kell.

Timici írta...

nagyon szuper lett a babház! majd idővel biztos játszani is fog vele a lánykád, vagy a fiad;o)
Nekünk is van LIDLs fa bababútorunk, nappali és fürő:o) pedig nekem 2 fiam van, nem azt mondom, hogy napi szinten játszanak vele, de előfordul, jól illik a Duplo lego házhoz is;o)
Amikor én még kislány voltam, apukám TV dobozból készített babaházat nekem, az ablakok celofánból voltak és minden bútor kartonból, volt kád és gáztűzhely, meg fotel és lámpa, isteni volt, imádtam:o)

Lipodresch írta...

Nem baj! Majd idővel értékelni fogja!
A mag amit elvetünk később hajt csak ki! :)

Addig is érd be a mi lelkesedésünkkel!
Nagyon jó lett!

Katbo/Réka írta...

Rita, amikor anyaként Panni majd a saját gyerekeinek készít bababútort, illetve babaszobát, na akkor látod majd, hogy mennyire megérte!!!!!
Legalábbis én ezzel az ideológiával nyugtatgatom magam néha!
ui: Nagyon takaros kis szobát készítettél!

anyahajó írta...

Nagyon szép lett, olyan harmonikus - felnőtt otthonban is elfogadnám!
Lombozódást ismerem - de hátha csak idő kérdése, hogy Panka megszeresse.