2010. október 26., kedd

Néhány labda...

Az ovisainknak készítettem ezt-azt.

Talán a tárolóról érdemes ejteni néhány szót. Rikker-féle előfonalból horgoltam egy gyerekhátizsák méretű "valamit", majd mosógépben 90 fokon kimostam, így nemezelődött erre a méretre és kapta meg az erős tartását. Büdöskéből készült festőlében megfestettem, végül hímeztem rá. Izgalmas volt a rusztikus anyaghasználatú és hangulatú tárolóhoz társítani a kifejezetten nemes alapanyagú hímzőket. Szerintem szép egyensúly született. Kaland volt készíteni, imádtam!

(Rikker gyapjú, Barka-Gilice, Rowan-Kidsilk Haze, Caron Waterlilies)

18 megjegyzés:

krisz írta...

Rita!Ez valami hihetelen csodaszépre sikeredett.És persze a fotó is!Gyönyörűűűűű!!!!!

Gabi írta...

Nagyon szép a nmezelt-horgolt textura. A labdák nagyon elbújtak...

Szecsi írta...

Engem most a lasztik "fogtak" meg, az ovis adventi vásárra én is szeretnék készíteni párat.

Zsófi írta...

én is imádom! még nézegetni is:)
és MUSZÁJ:D lesz megtanulnom labdákat is horgolni, Mári nagy labdanyűvő...

Colette írta...

A fotóid hátborzongatóan szépek, ha ezt szabad ilyen párosításba leírni.
Órákig csak ülnék előtte és nézném:-)Köszönöm ezt az élményt!

unikat írta...

Hű, micsoda kreatív találékony és merész ötletek. Ez igen. Nagyon jól csináltad.

Szentpyr írta...

:)) Köszönöm!

Lányok, összekapom magam és jövök valami leírásfélével is labdaügyben, jó? Tudom, Szecsi, neked még lógok a kisvirágéval is, azt is hozzácsapom, szóval, igyekszem, igyekszem!:)

aarkus írta...

Szép lett Rita, igen, a fotó is! És ötletet is adtál: van egy csodás színű de a sok bontástól már semmire se jó fonalam, tartókát nemezelni ideális lesz. Köszönöm!

Julcsi írta...

Mi mást lehet mondani: fantasztikus. Minden. Te is.

betti írta...

Ez annyira szép!!! Képek, színek, formák, labdák... És az is, hogy "ovisainknak"!

csipkebogyo írta...

Julcsi kivette a számból a szót, nekem is ez ugrott be rögtön, hogy fantasztikus!!!

Szecsi írta...

Rita, köszi aranyos vagy!
Ma elkészítettem a sapis virágot, nagyon jó a video, elsőre sikerült:)

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen! Töltődöm lányok, töltődöm!:))

Reni, dejóó! Akkor legalább ez!;)

Violini írta...

ilyet én is, én is!majd...de lesz, az tuti.

Kicsoda írta...

Colette, igy erzem en is ezert en nezem is a kepeket sokat:-)

Ritam, ez most nagyon el van talalva, szine, puhasaga, de latszik, hogy eros, a himzes... na szoval orulhet az ovi.

Vacskamati írta...

Tátva maradt a szám.Gyönyörűséges! És ilyen csodazöldet ad a büdöske festőleve (szirmok vagy teljes növény?)?? Jól értettem, nemezelés után festetted?

A rusztikus és filigrán fantasztikusan jól illenek egymáshoz!

barita írta...

Nagyon jól illik a rusztikus a nemeshez. Különleges!
Remélem megbecsülik a kistulajok.
Olyan jó és érdekes más kalandjairól olvasni :)

Lipodresch írta...

Hú ez gyönyörű!

Mostanában én is sokat hímezgettem!
Majd szeretnék is tőled venni pát fonalat!