2010. szeptember 30., csütörtök

Csibész mellényben

A mellény autós, a "rejtett" hadova a kép alján, vonatos... kissé zavaros az egész tudom, de Ábelt manapság csak vonattal a kezében, vagy éppen mellébújva-szuszogva lehet lencsevégre kapni. Aki nem tudná, ő maga is egy gőzős, nagy ritkán dízel... jut eszembe, ma új létforma született, a gőzösmanó. (Na, az ám a valami, később okvetlenül visszatérek rá, mert érdemes. ;))

Na szóval, ez itt az első kötött mellényke Ábelnek. Szerintem ideális, kezdőknek való darab.

Barkáék Vitorlásából készült a mellény. Minta: Nikol Lohr . 4-es tűvel kötöttem, összesen kb. 3 gombócnyi fonalból.

Ez meg csak úgy, mert szeretem...

20 megjegyzés:

Violini írta...

Ezt én is megkötöttem tavaly, és akkor egyáltalán nem volt hajlandó hordani, letépte magáról. Még szerencse, hogy nagy lett, most nagy kedvenc :-)
ez a vonatos verzió is nagyon tuti!
(fonalad feladtam ám tegnapelőtt, remélem megérkezik!)

Szentpyr írta...

Ma megérkezett, köszi!:)

Melinda írta...

De jó ismét megcsodálni a "csodáidat"!:)
Kis csibészed nagyot nőtt,édes ebben a kis mellényben:)
Anya meg ügyes,mint mindig!:)

Jamjar írta...

Ügyes vagy! Nagyon helyes ez a mellény, és tetszik az is, hogy ilyen vidám csíkos lett, no meg autós. Ábel nagyfiús kezd lenni, édes. :))

dviki írta...

Milyen helyes "nagyfiú" már Ábel!:-)

A mellény pedig....csudajó, nagyon klasszak a színei is! :-)

aarkus írta...

Nagyon szép a mellény, és mekkorát nőtt a fiad!!! Gyönyörű, és most már látni, mennyire hasonlít a nővérére.

Szecsi írta...

A mellény is nagyon tetszik, de amin nagyon meglepődtem, hogy mekkorát nőtt, fiúsodott Ábel!
Nagyon helyes!

Zsófi írta...

Jaj, de helyes! De Ábel még inkább az! Jó nézegetni nagyon!

Karina írta...

Nagyon szép mellény és nagyon édes a kis Ábel! A neve is gyönyörű.
Kár, hogy a mellény nem horgolva van. Már van egy csodás fonalam, de egyszerűen nem találok egy jó mintát, leírást sehol. Domának, szintén 2 éves kisfiúnak lenne. Ha valakinek van ötlete, kérem, ossza meg velem! Bocsi, hogy itt kértem segítséget, remélem nem haragszotok.

borsoo írta...

Nagyon klassz a mellény és helyes a kisfiad :) Én is pont ezt a mintát kötöm (immár negyedszer) és most épp Vitorlás fonalból, csak még nem fejeztem be. A miénk egyszínű - zöld. 5-ös tűvel csinálom (a másfélévesemnek), Te a minta szerint kötötted, vagy plusz szemekkel, hogy jó lett Ábelre?

melcsilla írta...

Rita, de nagyra nőtt ez a fiú!
És köszönöm az inspirációt: amikor horgoltál, kedvet kaptam tőled a horgoláshoz. Most kötsz, a szemeim előtt már egy sál lebeg:)
Nagyon szeretem a munkáiadt!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen Lányok!

Ábel tényleg csibész-fiúcska forma már, a kisbabám a múlté.:) (Hi-hi az illata azért még...)

Eszter,
én hihetetlenül különbözőnek látom őket, de már Te vagy legalább a harmadik;), aki azt mondja, hasonlítanak egymásra! És én, amikor ezt hallom mindig úgy örülök!:)

Karina,
ezt a mintát a Ravelry-n találtam. Írd be a keresőbe a "vest" szót, majd szűkítsd a keresést a "free" mintákra és "crochet" -re, mint technikára. Biztos találsz kedvedre való darabot!

Borsoo,
változtattam rajta bizony, de sajnos még így is kicsi lett. Na jó, kis jóindulattal éppen jó rá;), de ha szeretném, hogy még jövőre is hordja, akkor a tetejét vissza kell, hogy bontsam... még gyűjtöm az erőt!;)

Melinda, ez nagyon jó érzés nekem. Köszönöm!:)

Gyöngy írta...

Gyönyörü kisfiú! Meseszép mellény! Csodálatos képek!
(egész eddig nem találtam fiúnevet a pocakomban növögetö babának, de az Ábel most nagyon megfogott :))
Írjál, fotózz, kötögess, horgolj továbbra is, nagyon szivesen jövök ide :)
Rita

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen, ezt a gyönyörű pár sort!

Kicsoda írta...

Hat elsore engem is Abel arca ragadott meg. Mar nem baba, az biztos:-)
A melleny nagyon szep lett. Majd megnezem, hogy kotsz, mert az eredmeny valahogy nagyon mas, mint az enyem, mintha csavarnad a szemeket. Nagyon szep!!

Anice kötős blogja írta...

Nekem is nagyon tetszik a mellényke, a mintája, a színpárosítás és a hímzésecske rajta! A csavart sima szemek pedig különlegessé teszik a struktúráját. A kisfiad tündéri a fotókon!

Szentpyr írta...

Kriszta, Anice! Ne csináljátok, tényleg?? Én Mártától tanultam és gyanús, hogy nem csavarom, mert most a Jucu féle leckében néztem, azt hogyan is kell. A fonal viszont elég különleges minőségű, talán az adja ezt a textúrát...

Na majd lemeózol élőben, Kriszta!:)

betti írta...

Nagyon helyes ez a kis mellény (nagyon szeretem a mellényeket), Ábel nem különben;) A színei is nagyon jók!
És igen, legalább annyira hasonlítanak, mint amennyire különböznek!

Lipodresch írta...

Nagyon szép! A töltelék is!!!

Ügyes vagy!

Barbi írta...

Édesdrágakiscsibész! :D Gyönyörű!
A fotók nemkülönben! :D