2010. július 19., hétfő

Virág Hétfő/Flower Monday

Nyár, nyár...

13 megjegyzés:

barita írta...

Nagyon szépek és hangulatosak :)
Olyan jó a Te szemeddel is látni ilyet! Benne vagy teljesen...
(nekem egyelőre a fejemben a kép róla, emlékeztetőnek készül majd vkinek, és érdekességként: másként látom :)

Szentpyr írta...

Tudod Rita, sokszor úgy érzem, hogy a tökéletes (értsd: természet) mellé odaállni és lekattintani, nem nagy ügy. Mégis-mégis a saját szűrő, (vagyis te magad), amin átengeded a képet, plusz töltetet, lelket ad a fotókhoz és ezt nagyon szeretem ebben a műfajban.

Mindezzel csak annyit akartam mondani, hogy nagyon várom a Te gondolataidat, hogy te hogy látod másként!:)

krisz írta...

Csodaszép....

Ahama írta...

A hétfői virágaid nélkül szegényebben indulna a hét. Ugyanúgy hozzátartoznak a heti nélkülözhetetlen netes betevőhöz mint Zazalea versei és Gabi (remélem sorozattá váló) meséi :).

Szecsi írta...

Imádom ezeket az összehengergetett bálákat. Legtöbbször autóból látok ilyeneket, de kedvem lenne kipattanni és csak leheveredni a tövükbe, egy szálat a számba venni rágcsálni és csak bámulni a kék eget...
Ezért is szeretem a fotóidat, mert ilyen képek / érzések fognak el, ha nézem őket...
:D

Julcsi írta...

Jól esett:)

unikat írta...

De jó, de szép!

Cherry írta...

Nagyon szép, hangulatosak lettek a fotóid.
Ez a hétfő engem is sárgára csábított. :)

Annás írta...

Igazi nyári képek, nagyon megfogtak...

Szentpyr írta...

úgy örülööök!!!:))

Barbi írta...

Hjaj, ezek a virág hétfők! Szívfacsaróan gyönyörűek!

betti írta...

Szeretetem a virágképeidet, a választásaidat:) Mindig nagyon sejtelmesek, egy plusz hangulatot hordoznak...

Márti írta...

Óóóó Rita!!! Gyönyörű!!