2010. július 11., vasárnap

Virág Hétfő/Flower Monday


Jó reggelt, Kedvesek! :)

Csigaházon innen és bolt záráson túl...
Most egy szép virág hétfőt hoztam, aztán összekapom magam és mutogatok mindenféle kézimunkát, ígérem! Egyfolytában jár a kezem azóta is, azt hiszem ez már mindig így lesz. Remélem!

Nézzük csak, van itt két horgolt párna, - az egyik éppen, a nagyon elégedett férjecském feje alatt tölti be küldetését. Van még kettő kötött vállkendőm (bizony!), szintén rendkívül elégedett magamnak.;P Két kötött kislányos kacagány (családi zsargon, értsd: boleró féle). Hmm, most látom csak, Ábel kicsit kimaradt, de már terveim neki is vannak! Igen, a kötés az új és nagy-nagy szerelmem, soha nem gondoltam volna, hogy ezt ilyen jó csinálni, hatalmas köszönet érte Ahamának! Kicsit csalfa hímzős énem is ügyködött ám, egyszerűen jó a tűket váltogatni, ennyi! És jó még kisimultnak lenni, mert nálam az ilyen-olyan böködés és a lelkibéke karöltve járnak...

Mosolygós szép hetet mindannyiótoknak!

10 megjegyzés:

BCili írta...

De jó volt újra olvasni, de jó volt nekem reggel olvasni, hétfőn, nektek még éjjel. Kíváncsian várom a bemutatókat!

unikat írta...

Jaj, de vártam már! Én is akartam ilyen fotót, de valahogy nekem nem adta vissza a virág szépségét! Hogy csinálod? Fantasztikus a kép! Olvasni meg oly jó volt téged!

Ahama írta...

:), jó így kezdeni a hetet, gyönyörű a kép, köszönöm.

Julcsi írta...

Éljen! Itt vagy és olvashatunk!:)

Szentpyr írta...

:)))))


Marcsi, nagyon fontos, hogy te és a masinád, hogy helyezkedsz el a naphoz képest. Legjobb, ha oldalról kapja a téma a fényt, de különleges fotók készülhetnek ellenfényben is. Bevallom, nekem nincs türelmem a könyveket bújni, ezzel kapcsolatban, így marad a tapasztalati út... lustaság fél egészség!;)

Márti írta...

Gyönyörűséges fotó - én is mindig valami ilyesmit próbálok összehozni, de úgy-ahogy sikerül csak! Nagyon szép - és hihetetlen, hogy még ez is Ritás ugye!! :)))
Úgy örülök, hogy olvashattalak!!!

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Jó újra hallani Felőled. :)
Kíváncsian várom a folytatást is.

Anita írta...

Annyira jó, hogy megint írsz! :) A virágos képeidet (is) meg nagyon-nagyon szeretem.

A kötős képekkel meg ne várass sokáig, olyan kíváncsi vagyok a műveidre! :)

Mammka írta...

Micsoda mesefotó!!!!!Hűűűűűűű!Kedves vagy,hogy megosztod a tapasztalataidat!

dviki írta...

Végre! :-)