2010. július 13., kedd

Párnamánia 2


Teljesen elolvadtam, amikor Árpi is bejelentkezett, miszerint ő is nagyon(!) szeretne egy énkészítésű párnát. Jött a szülinapja és lett a párna, természetesen! Lányok, csak csendben mondom (mert még a végén kikapok, hogy így kiadom;) ), de annyira örült neki, hogy teljesen meghatódtam! Szeretem azt a kisfiút, akit magában hordoz...

(Barka, Gilice: Medvebocs, Óperenciás, Papsajt, Mandula. Rowan, Pima Cotton DK: Freckle.)

A párnák hátuljához mindig régi, már nem használt/kinőtt/hibás pulcsikat használok. Az összeszerelési' útmutató itt!

17 megjegyzés:

Abile írta...

Gyönyörű lett! Látszik, hogy szívvel-lélekkel készült! Boldog lehet a ház ura... és Te is :o))

Melinda írta...

Ohhh,de nagyon...:DD

Tündérlátta írta...

Nagyon szép:-) Tényleg megható, hogy Árpi is szeretett volna egyet:-) és köszönjük a leírást!

Flier Judit írta...

Gyönyörűek a színei együtt, nagyon szép lett!

Szentpyr írta...

:)

Judit, örülök neked!:) Köszönöm!

betti írta...

Ez annyira jó, Te szívesen csinálod, Ő örül neki! Nagyon szép a színösszeállítása!

Gabi írta...

... es ist so schön !!!
It´s so pretty!!!
Love Gabi

Annás írta...

Nagyon, nagyon, nagyon szép!!! Megértem a lelkesedésed... és az övét is :)

Márti írta...

De jó, de szép ez is!!! Nagyon tetszenek a párnáid!!!! Olyan ügyi vagy!!! :)))))

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen!:)

Thanks a lot, Gabi!

krisz írta...

Nagyon szép!És köszi a linket is!El is mentem.S nagyon tetszik az is amit arról a kisfiúról irtál.Én is igy vagyok vele...

wondrlanding írta...

Kreatív blogger díj vár Rád nálam:
http://wondrlanding.blogspot.com/

aarkus írta...

Rita, gyönyörűek a párnák, egytől egyig!
Ugye most te jössz? Neked is kell!!!

Susimac írta...

I do so love your crochet cushions, and this one is gorgeous

Zsófi írta...

Jaj, de szép ez is! öröm nézegetni! Eszternek igaza van, most már magadnak is kéne egy:)

Katus írta...

Kár, hogy nem tetted fel a Barkafonal oldalára.... Nagyon szép lett.

Szentpyr írta...

Katus, Köszönöm!:) Tudod ehhez a párnához használtam egy csipetnyi Rowan fonalat is, így eszembe se jutott a galéria, a másik meg annyira egyszerű kis darab...:)