2010. július 12., hétfő

Párnamánia 1

(Barkafonal, Gilice: Málna, Lenicsilány, Szilvásgombóc, Papsajt, Paszuly)

Drága, szerelmetes gyermekem szülinapjára készült egy édes és szép és titiri... pannás párna, igen ám, de van egy elég komoly szépséghibája, miszerint használhatatlan! Na jó, legyünk belátóbbak, ez khmm... egy DÍSZpárna lett ugye.;) Nem feltétlenül erre vágyott, pláne azóta, hogy Ábelnek horgoltam ezt az egyszerű, de finom, bújós "párnit" (így hívja:)) . Megértem. Szóval ő is kérne egy ilyet, DE: Anya, ez most rikkancs legyen! Hát igen, szerencsétlenem... anya frankón önmegvalósított a korábbinál, ez van! Nade, most végre, van neki is egy igazi, rikkancs, bújósa! Teljes a siker, hurcolós, együttalvós kedvenc lett belőle. A másik meg szép! Az is valami, nem?;) :)))

A fonalról: ez volt az első barka projektem (azóta...fúú!), szóval csupa jót tudok csak róla írni. Ez itten a Gilice, kellemesen variálható sok(!) színnel, remek vele a horgolás! Azért sokunkból szakadt fel a: Végre! sóhaj, amikor megláttuk, aztán megtapasztaltuk, hogy mit hozott a Barka, a kötős/horgolós magyar valóságba! Szóval a hurrá, továbbra is tart!

16 megjegyzés:

Julcsi írta...

Jó, nagyon jó!
És mondd! Tényleg alszik vagy csak pózol a kamerának. Mert ha igen, akkor nagyon jól csinálja:D

Szentpyr írta...

A rutinos kislányos anyuka! Pózol, naná!!!:)))

Melinda írta...

Ó,de édes tündérke!
A párna pedig csodás!!!:)
Kérjük apa párnáját is:DDD

Márti írta...

Annyira tetszik!!!!!! Húúúú ilyen nekem is kell, akarom mondani az Annának, aztán majd nekem is ... már küldöm is tovább Anyukámnak!!!
Ehhez a párnához hány fonal kellett?!

unikat írta...

Ezek a színek! Szuper lett!

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

:)

Tatkis írta...

Your girl is so sweet :) and of course pillow is beautiful, I like it's colors!

betti írta...

Tetszik!!! Tényleg élénkebbek a megszokottnál, de nagyon ízléses az összeállítás! Hiába ők is formálnak minket és miket meg nem teszünk a kedvükért;)
Nagyon inspiráló mindig amiket csinálsz, a hímzések is, de a horgolás nekem szívcsücsök.

dviki írta...

Nagyon, de nagyon! :-) A párna is és Panni is! :-)

Szentpyr írta...

:))

Márti, nem értem a kérdést!:)) Bocsi!

Betti, ez egy egynapos projekt(na jó, a horgolás része), még gyerekek mellett is, úgyhogy sürgősen meg kell, hogy tanítsalak rá.:) Gyors sikerélmény, néhol enervált anyukáknak!;) Jó, nem?

betti írta...

NAGYON jól hangzik!

Márti írta...

Azt szeretném megtudni, hogy egy ilyen párna elkészítéséhez hány motring fonalat kellene vennem?! Arra gondoltam, hogy Anyukámmal horgoltatnék az Annának valami hasonló szépséget, de az alapanyagot én szeretném adni hozzá! :)))) Köszi!

Szentpyr írta...

Színenként egy gombóc bőven elég! A rózsaszínből fogyott a legtöbb, kicsit kevesebb mint a fele.

Márti írta...

Köszönöm! :)

Szecsi írta...

Gyönyörűek a párnák! Amikor a blogodon látok ilyen horgolt-csodákat, mindig elkap egyfajta láz, hogy meg kell tanulnom horgolni. Enyhébb próbálkozásaim már voltak, de nem túl sikeresek vagy:(
A múltkor Barka-Gabitól kérdeztem, hogy a kötősuli formájára fognak-e indítani horgolósulit. Nem volna kedved tanárnéniskedni?
:D

Szentpyr írta...

Ó Szecsi, nagyon kedves vagy, de nem elég az én tudásom ehhez. Ismerem Ahama mit tud a kötésről, ehhez képest, amit én tudok a horgolásról, az sehol sincs!