2010. június 15., kedd

Ilyenek vannak...

Innen eltűntem egy kicsit, most így alakult. (Persze jövök majd, ez nem is kérdés!:) ) Abszolút zajlik az élet, tehát a begubózáson rég túl vagyok. Viszont nem állom meg, hogy egy háttér információt meg ne osszak veletek (remélem következmények nélkül;) ) Szóval ilyen és hasonló dolgok könnyítették a döntésem boltbezárási ügyekben. Továbbá, lehet ez adalék a lassú(!) ügyintézés(em) megértéséhez is...

Ez itten a levélváltásunk egyik darabja, az egyébként nagyon profi vámügyintézőnkkel, a legutolsó csomagunkkal kapcsolatban:

Sziasztok!

Hát sajnos a himzésmintkák megtekintésével nem ért véget a kálváriánk!
Vámhivatal szeretne kérni egy nyilatkozatot,hogy a müanyag hímzőkeret és a felvarható dísz milyen célt szolgál:)
/agyrém,de azt hiszem a hivatal munkatársának nem hozzáértéséből kifolyólag van ez az egész!/és a keret, a felvarható dísz milyen anyagból van!
A disznél ki kell emelnetek a nyilatkozatban,hogy ezt nem te/ti hordjátok:) hanem ezt a hímzésre rakjátok:)/NONSZENSZ/
Esetlegesen, ha le tudnátok fényképezni és elküldeni nekem emailbe az még jobb lenne alátámasztásnak a nyilatkozatotok mellé nehogy kitalálják hogy ezeket is megnéznék!

Ha tényleg többet nem akartok itt vámkezeltettni ,akkor a nyilatkozatba bele írhatjátok a véleményeteket is!

Nagyon sajnálom,hogy ezzel ennyit szőröznek,de a mostani vezetés itt az élő fába is beleköt!

Várom a nyilatkozatot!

Üdvözlettel!

Íme a jéghegy csúcsa...

10 megjegyzés:

Nina írta...

Megáll az ész! Komolyan. Mennyire primitívek már!!
Alapvetően mindig a legrosszabbat feltételezem, hogy pozitívan csalódhassak... De nem, mindig sikerül alulmúlniuk... Hiába, az emberi hülyeség határtalan. Nem kicsit lenne elegem nekem is, teljes mértékben megértem, hogy Neked is elég lett. Sajnálom, hogy ilyen rossz helyre születtünk...

Hajnoca írta...

Ez durva.
Hogy mik vannak.
Ez a bürokratikus világ felháborító.

Nem voltam vásárlód, de sajnálom, hogy be kell zárj ... még ha esetleg csak ideiglenesen is.

Judit írta...

Ahhhh. Már értem, miért zárod be a boltot. Ezeket itt felejtették az előző rendszerből.

Szentpyr írta...

Óóó, azért én alapvetően pozitív beállítottságú vagyok ám és ennek köszönhetően pont le... (fütyülöm, naná!) őket, de egyszerűen nem értem meg, hogy az ilyesfajta hivatalnokokat mi a fenének kell még mindig a vállunkon cipelnünk. Mert lássuk be, mi cipeljük/tartjuk el őket, mert ebben aztán semmi hozzáadott érték nincs, arról nem is beszélve, hogy én aztán csepp (abból is az ici-pici, na meg a hülye becsületes fajta) vagyok a tengerben, mégis valahogy mindig megtalálnak és áldoznak rám sok-sok munkaórát... kartásnők, nem kéne!

Annás írta...

Hmmm... Inkább nem mondok semmit.

Clinique-Bogi írta...

Tudom, miről beszélsz. :-/
És nagyon sajnálom.

Mesi írta...

Vásárolni nem, de nézegetni többször is betértem hozzád, sajnálom, hogy bezársz. Kívánom, hogy legyen helyette valami más, amiben majd örömöd leled.

Barbi írta...

Megdöbbentő és sajnálatos, hogy ilyen szép, kreatív hobbikellékekbe is belekötnek, holott annyi más, komoly vámolnivaló lehet, és egyéb probléma a határokon. Megértem, amiért belefáradtál, de nagyon sajnálom. Igaz, ezt már mondtam Neked, de ismét mondom, hogy nagyon remélem, mielőbb új tervekbe vágsz és megvalósulnak az elképzeléseid! :D
Akár természetfotósnak is felcsaphatnál! :D

Violini írta...

Ez ugyanaz, mint a Meska-próbavásárlás az Apeh részéről :-/
Sajnálom. Nagyon.

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen! És nagyon jól esik, a biztatás, a jó szó! Most kicsit szabadságon vagyok innen, de nem baj, kell ilyen is. A bolttal kapcsolatban pedig, ahol egy mondat végére pont kerül, ott hamarosan új mondat is kezdődik, én bízom benne.:)

Vio, én nem is tudtam, hogy volt ilyen, csak valami háborgás hullámai jutottak el hozzám, de a részletekről lemaradtam!:((( :X Ááááááá!