2010. április 22., csütörtök

Vilmoskörte

6 megjegyzés:

Karina írta...

Nagyon szeretem ahogy fotózol, meg a színeket, ahogy választod. Egyszer olvastam talán a horgo-blogon, hogy írtál arról, milyen különleges kapcsolatban vagy a színekkel. Kerestem itt a blogon, de nem találtam, megmutatnád a linket, hol olvashatnék erről? Nagyon szép lett a fiad párnája is, de a hímzéseid is szemet-, szívet gyönyörködtetőek!

csutkailda írta...

Csodás!!!!:)

unikat írta...

Imádom!
Nagyon!
Én tényleg.. ha nap,mint nap újat láthatnék itt, nagyon nagyon megörvendeztetnél. No így is!
Ügyes vagy, s meglátod a szépeket!

krisz írta...

Nagyon szép!Én is úgy szeretem a szineidet...

Szentpyr írta...

Karina, köszönöm! Na semmi naagy okosságra ne számíts, sőt!;) http://szentpyr.blogspot.com/2009/01/kk.html

Marcsi, hétfőn mindig számíthatsz rá(m), aztán most, hogy ezerrel zsizseg a tavasz, még azon felül is biztos lesz imitt-amott egy fotó.:)

Karina írta...

Igen erre gondoltam, köszönöm!
Colettnél is megnéztem a színek és nevek összefüggéséhet a linket, de sajnos már nem működik. :(