2010. április 8., csütörtök

Blogdíjak

Hol is kezdjem... talán ott, hogy rendetlen és antiszociális vagyok! ;) Sok díjat kaptam, amik mind nagyon jól estek, de az utóbbi időben nem tettem róluk külön említést, azon túl, hogy hálásan megköszöntem az adományozónak. Az utóbbi hárommal most juszt is másképp lesz!

Ninától és Annástól kaptam napsugarat:

Köszönöm szépen!

Su-tól pedig ezt a megtisztelő gesztust:


Thanks a lot, Su!

Ismét hivatkoznom kell az antiszociális énemre, aki a szabályoktól is fázik, hát nem is leszek pontos, de ezúttal tovább szeretném adni. Hogy melyiket, kinek? Az nem is igen fontos...

Mártinak, akinek szépséges munkáiból árad a hasonlóan szép személyisége. Marcsinak, aki a kifogyhatatlan kedvesség maga. Ninának, és az ő arany kezeinek. Melindának, akiről mostanában mindig az motoszkál a fejemben, hogy mennyire klassz óvó néni.:) Dovilé-nek, akinek a blogja egy jelenség. Su-nak, akinek a munkái és azok finom részletei csodálatra méltóak. Kicsodának, aki egy racionális matematikus, érzékeny, finom nőbe oltva, nagyon bírom ezt a párosítást!;) Anyahajónak, aki a szememben nem csak okos, de végtelenül bájos nő is. Krisznek, akiből szintén árad valami olyan jóság, kedvesség, ami engem nagyon vonz. Feketeribizli Zsuzsinak, akinek a mézeseit és humorral átszőtt filozófiai fejtegetéseit több mint kedvelem. Ildának, akinek különös varázsereje van. Mártának, aki a legkedvesebb "regényhősnőm"! Annásnak, aki számomra egy új öröm, nagyon megszerettem a világát, a kertet, ami körülötte zsong. Beának, aki és akinek a fotói nagyon hiányoznak. És Eszternek, aki saját bevallása szerint "cinikus, spekulatív, rosszindulatú és defenzív" na ezt határozottan bírom benne, bár az igazságoz hozzá tartozik, hogy a kép, ami bennem él róla ennél jóval színesebb!;)

A velem (e témakörben is) egy húron pendülő Zsófi barátnőmnek meg egy cuppanós puszit küldök tovább!;)

És a közhelyet (amit egyébként komolyan is gondolok) sem hagyhatom ki, miszerint aki a bloglistámon szerepel azokat mind becsülöm, kedvelem, szeretem... "díjazom"! Köszönöm a kedvességet és figyelmet, ami felém árad! Oké, kissé sok lesz már a cukormáz, de ezzel tartoztam már nnna!:)

12 megjegyzés:

Annás írta...

Köszönöm szépen a díjat :)

Nina írta...

Nehogy a szívedhez kapj ;))
Köszi szépen, aranyos vagy :)))) Imádom a kommentedet :))))

Zsófi írta...

Ideért a cuppanós... cupp-cupp,puszi érte!

unikat írta...

De szépen tudsz írni! Drága vagy!

csutkailda írta...

Szeretek Nálad járni, szeretem az alkotásaid, a szép gondolataid, a szép lelked!
Köszönöm , hogy vagy.....köszönöm, hogy gondolataiddal megtiszteltél!!!
Mosollyal: ilda

aarkus írta...

Jól esik ám, én is köszönöm! :-)

Márti írta...

Köszönöm!!!! Nekem is jól esett ám!!! :))))

Szentpyr írta...

Én köszönöm,de tényleg!!!

Melinda írta...

Ideértem én is:))
Nagyon köszönöm Rita,hogy gondoltál rám!!Külön öröm,hogy tűbarátnőd lehetek!:)

névnélkül írta...

Szia Rita!

Most néztem be a blogodba, azóta, hogy kiléptem a netes világból.
Nagyon szépen köszönöm, amit írtál.
Néha hiányzik a fényképezőm, de elfogadtam ezt a helyzetet, sőt, ha letenné elém, hozzá sem nyúlnék.

(ezt csak személyesen neked írnám ide, hogy nem az fáj, hogy elvette, hanem hogy szemrebbenés nélkül belehazudta az arcomba, hogy "sosem volt a tiéd".
Ajándékba kaptam tőle, fél évig könyörgött, had vegye meg. El sem akartam fogadni, olyan drága dolognak tartottam.)
Tudod mit, töröld ki kérlek innen ezt, nehogy megtaláljanak miattam néhányan...

puszi neked,
Bea

Szentpyr írta...

ó Bea, ezt a pár sort én bizony megkönnyeztem... tudod, nincs ez így jól, nagyon nincs! Remélem, hogy mihamarabb vége lesz a ronda részének és újra visszatalálsz(hatsz) a fotózáshoz. Elsősorban azért, hogy örömet lelj benne és igen, hogy adj vele, mert én (is) sokat kaptam tőled!Köszönöm!

(Engem meg nyugodtan találjanak csak meg miattad!!!)

Feketeribizli írta...

Drága Rita, csak most láttam ezt a posztot, köszönöm, olyan kedves vagy!