2010. április 19., hétfő

Ábelnek is jár egy párna


Egyszerűen kedvem volt hozzá... na jó, meg munkált bennem az anyai igazságérzet, hogy Ábelnek is jó lenne egy párnát készíteni. Jó is volt! A párnahuzat hátulja egy régi, finom puha pulóverem átlényegülése.


Nagyon szereti, de azt a legjobban, hogy már neki is van párnija, nem csak a NAAGY tesónak. Büszkén vonszolja a bunkikba és az alváshoz is fontos kellék lett. A slusszpoén viszont az, hogy apa is szemet vetett rá és egyre azt duruzsolja, hogy ugyan már neki is jó lenne egy... ;)

20 megjegyzés:

krisz írta...

Nagyon szép lett a párnád!Vagyis az Ábelé.

betti írta...

Tetszik nagyon! Szépek a színek, és azok a gombok!!!

Edit írta...

Nagyon tetszik nekem is ez a parna, nem is csodalom, hogy Abel is olyan elegedett vele :)

Barbi írta...

Persze, hogy apának is kell egy! :D Édes drága Ábel! Csodás lett a párnája! :D Lehet, hogy az enyémnek is kellene? :D

Violini írta...

Kell egy párna mindenkinek!
A gombok a te műved? nagyon szépek!

Szentpyr írta...

Köszönöm és szerintem is működik ez a párna dolog fiúknál is, mert kell, kelll nekik is valami, amibe anya csak nekik varrjahorgoljahímezi bele a szívét!:)

Vio, a gombok annyiban az én műveim, hogy az Üllőin vettem az egyik gyöngyös boltban ezt a nagyobb fa... hmm... valamit, arra egy kicsi fagyöngyöt fűztem és így varrtam fel őket gomb gyanánt.

Melinda írta...

Olyan jó érzékkel tudod a színeket összeválogatni...oda vagyok érte!
Nagyon édes a kisfickód:DD

Zsófi írta...

Ez a legjobb benne, túl azon hogy remekül néz ki pulóverestől meg gombostól, hogy használatban van. Szerintem ez a legfontosabb. És, hogy Árpi is szeretne, na az külön öröm! Puszi innen a legénykédnek!

bucilla írta...

Nagyon jó lett Ábel párnája is! Szépek a színei. Nem tudok neked a megadott címre írni, írj nekem te, a bucilla13 kukac gémélpontkom-ra, hogy segíthessek tűpárna ügyben.

Abile írta...

Nagyon szép párnija lett Ábelnek!! És hát Apa is igazán megérdemelne egyet... ha annyira szeretné! :o) Szívet melengető, hogy ennyire szeretik a munkáidat!

Judilla írta...

Klasszak a színei, és tetszik a hátulja is. Nem csoda, ha apa is megkívánta.:))

unikat írta...

Nagyon szép kis párna!
De ha nem haragszol meg, engem a hátoldala izgatott fel. Mire varrtad? Az valami kötött dolog?
S azok középen horgolt gombok? Valami csodaszépek!
De még ettől szebbet is találtam, s tudom, hogy nem fogsz megbántódni, mert a növekvő fiacskád elképesztően jóképű! Jaj, de sok leányka szívét fogja megdobogtatni. Én egyenesen megzabálnám, olyan édes, párnás kezű tündérpofa. Imádom!

unikat írta...

Bocsánat, a képek újbóli megcsodálása közben alaposabban átolvastam a leírtakat is. Nagy vagy!

Timici írta...

Ábeled édes pofa nagyon:O) és kell-e ennél nagyobb elismerés, mintha a ház ura is saját párnára vágyik Tőled;O)

Annás írta...

Nagyon helyes kis párnát készítettél ennek a nagyon helyes kis kópénak :)

Főkolomp írta...

A fiúk ugyanúgy örülnek és igénylik Anya alkotásait!!!! Nálunk legalább is!
Szép lett a párna, irigylem a horgolótudásodat!

Szentpyr írta...

Marcsi, egy "lánynak" a fejét már teljesen és végérvényesen elcsavarta... menthetetlen vagyok, totál belestem!!!!;)

helen írta...

Annyira szeretem a fotóidat és a kézimunkáidnak az összeállítását :) Már megismerem a fotók alapján a te stílusod :D Aztán mosolyogva nézem meg, hogy igen, ezt te csináltad, jók a megérzéseim.

Szentpyr írta...

Helen,
szóval ilyen kiszámítható nőszemély vagyok!;) Mindenesetre én ezt most jól dicséretnek veszem, (juszt is!;)) és és örülök, nnna!

helen írta...

kiszámítható? nem mondtam ilyet :D stílus<>beskatulyázás...