2010. február 5., péntek

Notesz magamnak:)

Már régóta tervezem, hogy készítek magamnak egy noteszt, elsősorban a fontos névnapok, szülinapok dátumait őrizendő és alkalomadtán áttanulmányozandó. (Pfffúú ebben nem vagyok valami jó!) Na most jött az ihlet, olyannyira jött, hogy a mintát is én terveztem hozzá. A múzsám, Zdenék Miler volt!:)))

Nos a mintát egy girbe-gurba erdei fenyőnek szántam és bár Árpikám szerint szép-szép, de inkább emlékeztet cédrusra... ez van!:) Az eddig készült noteszeim bekötésével rendkívül elégedetlen vagyok, így most türelemre intettem magam és próbáltam odafigyelve, lassan haladni, a tanult kolléganők (Zsófi, Loreta) útmutatóit is szem előtt tartva!

Tervező/Design: saját/me. Anyag/Fabric: Zweigart flax 32ct. Fonalak/Threads: CC Belle Soie (Fern Frond,Espresso).

27 megjegyzés:

unikat írta...

Én bizton állíthatom, hogy az eddig készült noteszek egyik példánya is oly tökéletes, hogy újra és újra a kezembe véve azt nézegetem, mikor merek majd én ilyen munkálathoz nekifogni, mert oly precíz és gyönyörű!
De hogy a mintát is te tervezted ismét, s az milyen mesteri! Komolyan dobtam egy hátast. Elképesztő vagy!
Gratulálok!

Dovilė írta...

very beautiful and stylish:) I love the contrast of colors

Kira írta...

So nice notebook! I love it! So cute and neat!

dviki írta...

Nagyon...de nagyon! :)))

Evik írta...

WOW, this is wonderful! I love it!

Dorka írta...

Tyű! Hát valami szenzációs!

Nina írta...

Csodás!! Rita, fantasztikusan ügyes vagy :)
Ó, lehetne ám még fokozatokat írni, de elteszem őket későbbre :))

Edige írta...

A minta egyszerűen csodálatos... Szuper kis noteszt terveztél magadnak. Igazán megérdemled!

Csilla böködéje írta...

Csak tátom a számat. Tökéletes!!!!!

Tatkis írta...

What a beautiful notebook! Thanks for sharing!
Tatyana

Szentpyr írta...

Nagyon kedvesek vagytok lányok! Köszönöm szépen!

Marcsi,
azért azt a hortenziás noteszt a te kedvességed szépíti precízzé!:)) De drága vagy!

Thank you ladies for your kindness!

Kira, welcome!:)

Timici írta...

nagyon tetszik a mintád, milyen ügyes vagy!!!
a notesz is nagyon tetszik!
én is úúúúgy vágyom egy egyedi határidő naplóra, de nem merek belevágni, a meskán meg akit kérdeztem még decemberben nem válaszol:(
mennyire nehéz egy ilyen csodát kivitelezni??? és mi szükségeltetik hozzá? köszönöm és gratula még egyszer!

Lorix írta...

Olyan szép lett!!!!

csipkebogyo írta...

Nagyon nagyon szép lett!!

Cherry írta...

Nagyon, de nagyon szép lett! És nekem is nagyon tetszettek az előzőek is és nem láttam benne semmi kivetni valót. Ügyes vagy nagyon!
Meg is hoztad a kedvem. Ebben az évben ilyen kis noteszt vettem én is. A nagyobb gyűrűs mappa most pihen. Hmm, csak bele kellene vágni, de nem nagyon merek, még sosem csináltam.

Melinda írta...

Oda vagyok érte!!:))

Márti írta...

Rita, ez (is) olyan szép!!!

Zsófi írta...

Éljen, éljen Z. Miler és a vakondja (ha az volt):)
Ez aztán a jó dolog, meseolvasás közben ihletet szerezni! A notesz pedig csodaszép, akármilyen fa is áll az elején (bár Árpi elképzelésében van valami:))

Szentpyr írta...

Köszönöm!!!:)

Timici, Cherry,
este belinkelem a nevek alá Zsófi és Loreta leírását.Ők mindent leírtak, amit érdemes, biztos a siker az útmutatójuk alapján!:)

Zsófi,
az az, a kisvakondos!:))) azóta még cizellálódott a vélemény, miszerint cédrus bonsai... és tényleg!:D de én legalább tudom minek indult;) :DD

Szecsi írta...

Engem is inkább cédrusra emlékeztet, de azért nekem nagyon tetszik!

krisz írta...

Nagyon szép lett!!!A minta is és a szinei is olyan szépen harmonizálnak!

Edit írta...

Nagyon tetszik! És a mintája meseszép!!! :)

szisze írta...

Nagyon helyre kis darab! :)

aarkus írta...

Milyen jól illik a belső borító és a jelölő a szépséges külsejéhez! Ügyes vagy nagyon!

Barbi írta...

Nagyon helyes kis minta! Nagyon szépen sikerült! :)

melcsilla írta...

Gyönyörűséges munka! Egyedi,amolyan "ritás". Mert megérdemelted:):)

Abile írta...

Gyönyörűséges!