2010. február 20., szombat

Jégtündér

Igen tudom, lassan búcsút kellene vennem a téli hangulattól, mindenki már a tavaszt várja. Én is. De ez a sapi nekem annyira jégtündéres. Mi több, már ettől a sapkafazontól is búcsút szeretnék venni, mert már én unom magam... elnézést, ha más is így van ezzel!:) (Így sem mutattam meg az összeset!;) )


Panka személye ihlette, hát persze... A fonal pedig olyan különleges, mintha valóban tündérek fonták volna messzi mesebeli tájakon a kis rokonnak.:)


Rowan, kidsilk haze. 70% super kid mohair, 30% silk.

30 megjegyzés:

krisz írta...

Valóban olyan törékeny mint egy kis jégtündér lehet.A sapi is,de a lányka is!Elbűvülő!

csutkailda írta...

Nálad minden TÜNDÉRI!!! :)))

betti írta...

Meseszép:)

Én nagyon szeretem a sapijaidat, minden darabnak más hangulata van!

Abile írta...

Csodaszép lett!
Külön köszönet a gyönyörűséges képekért!

unikat írta...

Rita!
Ez álomszép!
Annyira finom, puha!

ZsuzS írta...

Hát ez csodaszép!
Én nem unom nézni ezeket a szépségeket!

Kicsoda írta...

Ez gyonyoru!! Szerintem ez a forma annyira halas, ki kell hozni belole, amit csak lehet;-)

Nina írta...

Olyan szép, finom, légies, tündérszőtte darab :)

Kriszta írta...

Meseszép :)

Zsófi írta...

Hajh... szép nagyon a sapka is, Panni is... hajh...
(Nem pók szőtte? Szerintem átversz minket;) ... és és ne und meg, legyen még sok-sok!!!!)

Helen írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Újat nem tudok kitalálni, még a cimke elolvasása előtt ez szó ötlött fel bennem "tündéri".

unikat írta...

Visszajöttem újra, mert annyira gyönyörű!
A leánykád mint hótündér, s ez a légies képződmény!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen!:)

Igen, ez a fazon annyira az én világom, sok mindent bele lehet álmodni, finom, klasszikus, de ha úgy tetszik bohókás, huncut... és hát sokat tanultam a horgolásról, miközben az a rengeteg sapi készült.

A fonaltól meg egy cseppet megrémültem, amikor elkezdtem horgolni... "hogy ebből mi lesz???" , hát lett...:)

Tündérlátta írta...

Iluska üdvözli Pancsit:-)
Csodaszép a sapka!!

Márti írta...

Olyan szép.... a sapi is!!!;)

Főkolomp írta...

Rita!
Csodálatos sapka! És Pankád!!!!! Szóval, mindkettő gyönyörű!
Imádom a sapkáidat!
Ez a fonal azért kiemelkedően szép!

dreschma írta...

Gyönyörű!

És a fotók is meseszépek!

aarkus írta...

Gyönyörűségeket fotóztál, lélegzetelállító!

Szentpyr írta...

Köszönöm! Jó lenne egyre több tudatosság a fotók mögött, egyenlőre még több a szerencse azt hiszem.:)

Timici írta...

tündéri!
szépek a képek, édes a lányka, csodás a sapka:o)

Jamjar írta...

Kedves Szentpyr! A hétvégén találtam rá a blogodra, és nagyon szép kézimunkáid vannak! Gratulálok! Engem is elfogott az alkotói kedv, de nem vagyok jártas a horgolásban és nem igen sikerült megfejtenem még a csodáit elkészítésének a lépcsőit. Tudnál ajánlani nekem esetleg magyar nyelvű leírásokat, hogy kezdjek hozzá? Köszönettel: JamjarLady

Szentpyr írta...

Jamjar,

ne haragudj, hogy csak most írok!

szerintem ide nézz be: http://horgo-blog.blogspot.com/
kedves,segítőkész lányok jöttek össze ezen a blogon! egymást tanítgatjuk!:)

Anita írta...

Nagyon-nagyon tündéri! :) És örülök, hogy én még belefértem a sapka-őrületbe, mert nagyon szeretem.

Feketeribizli írta...

Hű, nagyon szép sapka, meg az első 3 kép összeállítás... tudod, mintha tényleg egy tünde lenne a Gyűrűk Urából... rendkívül hangulatos... a csukott szem is...
És a kép a fejlécen a kis hópamatokkal, na az is, annyira !!!

Hargitai Bea írta...

Telitalálat a hótündérkés kollázsod.
Ha nekem lenne ilyenem, kinagyíttatnám, és kitenném itthon a falra.
Gratulálok, nemhogy gyönyörűek a kézi munkáid, de a fotóid előtt is le a kalappal!

Hargitai Bea írta...

...jégtündér...
én már úgy látszik mindenkit behavazok :)

Szentpyr írta...

Jaj Bea, ne mondj nekem ilyenek, mert megremeg a térdem!;) Nagyon jól esett amit írtál, na!:) Még akkor is, ha tisztában vagyok vele, hogy abszolút csak a felszínt kapargatom...

Hargitai Bea írta...

Szerintem abszolút nem így van!!!
A fotóidnak lelkük van, és gyönyörűek!
Nem mennék bele, hogy kinek milyen beállítású (sablonos, unalmas) képei vannak és hiába kifogástalan minőségűek, de szót nem érdemelnek...

Szentpyr írta...

Nem szabadkozom tovább...:) köszönöm szépen, sokat jelent!

anyahajó írta...

Szépek ezek az árnyalatok. A fazonnal én is így vagyok időnként, aztán mégis visszatérek hozzá, mert valahogy több fejformán és frizurához mutat jól, mint a többi, amit ismerek.