2010. január 7., csütörtök

LHN: Forest Snowfall részlet

Már egy alkalommal kifogtam a szelet a vitorlából, tekintve, hogy egy mintából csak a kedvenc részletemet hímeztem ki. Most is így tettem és hű, de jó volt!:) Már vagy egy hónapja kész ez az apróság, de türelmesen megvárta, amíg lencsevégre kapom. (Nina, látod? ;) )

"Hull a hó, hull a hó mesebeli álom..." nekem ez jut róla eszembe, ha ránézek...

Tervező/Design: Little House Needlework, Forest Snowfall. Anyag/Fabric: Zweigart, Smokey Pearl 28ct. Fonalak/Threads: WDW(Oak, White Wash, Mocha), CC (Weeping Willow).

10 megjegyzés:

Nina írta...

Csodaszép! Mesebeli így a havas tájban :)
Remélem, mire az én verzió készen lesz, hó is marad még :)

mariaerba írta...

beautiful ;)
ciao maria

Edit írta...

Nagyon szep lett!

Zsófi írta...

Hát nekem is ez jut róla eszembe:) szép lett nagyon:))

Szecsi írta...

Tetszik a kiragadott részlet. A teljes mintából számomra az őzike a legkedvesebb részlet :)

unikat írta...

Gyönyörű!
Bár a fejlécen is csodaszép volt a kép, most hogy többet mutattál belőle, még inkább elvarázsolt.

Márti írta...

Gyönyörűség!!!!!! Nagyon!!! :)))

Szentpyr írta...

köszönöm:)

Mariaebra, welcome!:)

Lorix írta...

Jaj de szép!! Nagyon tetszik ahozzá választott anyag is!

Susimac írta...

Your stitching and finishing and photos are all so lovely