2010. január 6., szerda

Köszönöm...

Két meglepetés csomagot is kaptam az ünnepek előtt, amint azt már korábban is írtam. Nagyon mosolygósan indutak az ünnepek!:)

Melinda ANGYALtól...

Nagyon tetszik ez a stílus! A gyönyörű filc díszek kimenőt kaptak a képről, uis. éppen fontos szerepüket töltik be a házban!:)

Márti ANGYALtól...


A hangulatuk, a kivitelezésük, egyszerűen elragadó!
Úgy éreztem, nem véletlenül kaptam egy angyalkát és egy manót... jól esett a gondolat...
KÖSZÖNÖM LÁNYOK!!!!!!!!!!:)

7 megjegyzés:

Csicsóné-Melinda írta...

:DDDD

Nina írta...

A lányok, a lányok, a lányok angyalok... :) Annyira klassz ajándékok, csodás fotók, még még még!
Akartam már kérdezni: a fejléc képedről van bejegyzés a blogodban? Nem találtam... Nézném még ezt is, annyira tetszik!

unikat írta...

Nagyon szépek,tündéri meglepik.
S a fotóid csúcsszuperek!

Barbi írta...

Csodaszép ajándékok, és még szebb gyerekek! :D

Boldog születésnapot! :D Puszi!

Szentpyr írta...

Melinda,puszi!:)

Nina,
még nem sikerült lefotóznom, pedig már jóval az ünnepek előtt készen volt... pótolom mindenképpen, mert nagyon szeretem.:)

Marcsi,
köszönöm!:)

Barbi,
hihetetlen figyelmes vagy!!! Köszönöm szépen!:)

Márti írta...

Olyan gyönyörű Angyalkád és Manód van - csodaédik!!!

Szívesen!!! :)))

Szentpyr írta...

Márti kedves, puszi itt is!:)