2010. január 13., szerda

Jégfa azaz Cross-Eyed Cricket: Winter Forest

Nem vagyok egy nagy télimádó, de speciel a napsütésben szikrázó zúzmarás fákért rajongom. Ez a hímzés minta is rögtön elvarázsolt... számomra a tél szeretem részét sugározza.

Azért küzdöttem ám vele! Mindenesetre jól kiokosodtam a fehér fonalak terén. Használtam sima fehér DMC-t, Tga Oatmeal-t, és Venus fehéret is. Mivel viszonylag világos anyagra hímeztem, leheletnyi különbségek is számítanak, gondoltam... Jelentem a Venus volt a befutó fehérségben, de végül az Oatmeal-t is használtam hozzá. Ja, majd el felejtettem, a Kreinik 032-esét is kipróbáltam, de az szerintem már giccses lett volna. A befejezéssel kapcsolatban is elég bizonytalan vagyok, mert egy szép fátyolos fehér dobozon is nagyon szépen mutatna(mi máson, ugye;) ). Meg ezzel az antik fa kerettel sem lenne utolsó... passz!


Tervező/Design: Cross-Eyed Cricket, Winter Forest. Anyag/Fabric: Zweigart Flax 32ct. Fonalak/Threads: Tga- Oatmeal, Venus-2010, Szentpyr- Dió.

28 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Gyönyörű ez a minta! Csodálatos, ahogy elkészítetted! Nagyon tetszik! :-)

Csilla böködéje írta...

Fantasztikus lett. Nagyon szép!!!

Lorix írta...

Én is ezt a részét szeretem csak a télnek, a fél éven keresztül tartó fázást már kevésbé :(

De csodaszép lett, én a keretre szavazok!!!

Melinda írta...

Nagyon szép lett Rita!
Én sem tudok dönteni,pedig...:)

Anita írta...

Nem csodálom, hogy nem tudsz dönteni! :))) Szép lett a fa, és hála neked, egyre jobban vágyom a napsütötte havas hegyoldalon lefelé siklani...

Márti írta...

Rita!!! Nagyon szép lett és ez a keret.... olyan, de olyan ... szóval én a keretre szavazok... illetve nem is... ebbe a keretbe télen-nyáron nézegetőset kell hímezni!!! :)))))))))

Lenka írta...

Beautiful picture!! I love the tree and the colors you used for it. Great job!

Zsófi írta...

ÓÓÓÓ, nagyon szép lett! És a keret is az... és a képek is azok... minden-minden...
És örülök, hogy végre megjelent a Szentpyr-fonal is a kiírásban:D

bucilla írta...

Micsoda hangulata van! Gyönyörű ez a minta, bárhogyan is döntesz, nagyon szép lesz.

latinka írta...

Csodaszép!

unikat írta...

Nagyon szép lett!
S nagyon alaposan vizsgálódtál.
Bár én dobozimádó vagyok, képre szavaznék, ilyen szép keret esetében.

csipkebogyo írta...

Gyönyörűséges, olyan elegáns.Én is ebbe a keretbe tenném.

mariah írta...

Nagyon szép lett !! És a keret is gyönyörű ! Hááát választani én sem tudnék keret vagy doboz között!

krisz írta...

Én is csatlakozom az előttem szólókhoz!Gyönyörű szép lett!Olyan finom és törékeny.

Judit írta...

Nagyon szép lett! Én bizony keretezném.

Dovilė írta...

perfect:)

Mtunde írta...

Keretre szavazok én is. Annyira jól kiemeli azokat a hópelyheket. Gyönyörű!!! (DMC fonalért én sem vagyok oda, nem csak a fehérsége miatt...)

aniko66 írta...

Gyönyörűséges lett! (Tényleg Vénusz a befutó? Még sosem próbáltam! De egyszer mindennek eljön az ideje!)

Szecsi írta...

Húúúú Rita, ez nagyon ütős lett!

Lipodresch írta...

Fú ez gyönyörű!

Szentpyr írta...

Köszönöm!

Thank you!

colette írta...

Kész, vége, nem találok szavakat:-)))
Ha kikötöttem magamból a bennem motoszkáló formákat, akkor jövök hímezni:-)))

Szentpyr írta...

Colette, ez tök jól esett!:)

Barbi írta...

Hűűű, de szép!

hargitaibea írta...

Ez annyira gyönyörű,
vissza visszatérek csodálni.
Nem tudom menne -e, de nagyon szeretnék egy ilyet készíteni.
Eszméletlen szép.
(khm.. egy hóimádó)

Szentpyr írta...

Köszi Bea! Biztos vagyok benne...:)

hargitaibea írta...

Rita,
nem találok szavakat!

Köszönöm szépen!
Most nem ígérem, de neki állok amint tudok!
Köszi köszi köszi

Szentpyr írta...

nagyon szívesen!:))