2010. január 25., hétfő

Gyerekes...

Addig-addig... ameddig...! Szóval, sokat morfondíroztam és arra jutottam szétválasztom a blogom, marad a tűblog a kézimunkáimnak és lesz/van egy gyerekes blog. Na nem a hangvételét tekintve, bár biztos erre is lesz majd precedens, hanem a mindennapjainkról szóló, amolyan anyablog.


Ez utóbbit hamarost zárttá szeretném tenni, gyakorlatilag amint rájövök hogyan kell. :))) Aki esetleg olvasni szeretné, az kérem hagyjon itt egy üzenetet és küldök neki meghívót, khrhhh... szóval amint rájövök, hogyan kell!;)

Aki megjegyzést ír, legyen szíves egy mail címet hagyni! Köszi!

34 megjegyzés:

Kicsoda írta...

A beallitasok kozt van egy Engedelyek, ott utdsz olvasokat felvenni. Ha jol emlekszem ennyi volt:-) es akkor kezd velem:-)

Kriszta írta...

Én is szeretném olvasgatni a másik blogod (is), ha lehet :)

Dorka írta...

Én szeretném... !

Nina írta...

Rita, mindenképpen kérek meghívót!
És így kell: Beállítások, Engedélyek, és pöttyözd be, hogy "csak a választott személyek", asszem itt email címeket kell bekopizni és 'felkérni' a választottakat a blogod olvasására. Ha minden igaz.
Köszönöm a meghívót előre is :)

Cherry írta...

is kérek szépen meghívót.

Márti írta...

Szeretnék... :)))))

Teca írta...

Én is szeretnék! :)

CsacskaMacska írta...

Én is, én is:-)

krisz írta...

Szia Rita!
Igaz hogy nem régóta "ismerlek",de megtisztelnél vele ha kaphatnék én is egy meghivót.Már csak az idézet miatt is amit választottál...
Kriszta

Carol Anna írta...

Én is szeretném olvasni a gyerekes blogodat is! :-)

unikat írta...

Én is kérnék meghívót!

márta írta...

Üzenet. :)

Judit írta...

Én is szeretnék bekukkantani majd oda!:)

iszit írta...

Jelentkezem :)Köszi!

Szentpyr írta...

Köszönöm!:)

Kicsoda, külön köszi a gyors segítséget, Nina, neked is!

Abból is látszik milyen zseni vagyok, hogy azt sem tudtam (mit nekem logika!), hogy mail cím is kell ám a meghívó küldéséhez!

Gyakorlatilag szinte mindannyitokkal váltottam már levelet, mégsem tudom sajnos beazonosítani néhányotok nick nevét az igazival... tiszta ciki, bocs!!!;)

Kicsoda
Kriszta
Csacskamacska
Judit
Carol Anna

Dobnátok egy mailt, vagy ide egy megjegyzést? Bocs mégegyszer!

szentpyrkukacfreemailponthu

En írta...

Rita, azt gondoltad, hogy nem fog miden olvasód meghívót kérni az anyablogodhoz? :DDDD Én is kérnék :)

Szentpyr írta...

Hmm.. lehet hogy naivitás a zártabbá tétel, én csupán azt szeretném, hogy bárki erre járó ne pillantson bele rögtön az életünkbe. Az eddig kialakult olvasóimat, akik olvasnának odaát is szívesen látom.:)

Egy e-mail címet írnál?

dviki írta...

Gyorsan, gyorsan jelentkezek én is...szeretném olvasni az "anyablog"-ot is. ;)

Melinda írta...

Én is szeretnék:)

Suzi írta...

Én is szertnélek olvasni!!
Köszönöm!!!

enigma írta...

szívesen olvasnálak/néznélek benneteket gyerekestül is :)

Lorix írta...

Én is beállok a sorba :) Szívesen hallanék arról az oldaladról is többet :)

Lipodresch írta...

Szia én is kérek!

Én is tervezem, hogy az anyablogot bezárom, igaz már hónapok óta felteszem ország világnak a bugyis fenekem! :) lehet már kicsit késő is lenne, csak mindig közbejön valami.

Szentpyr írta...

Marcsi:))))))

Julcsi írta...

A dolog ismerős, én már túl vagyok rajta:))
Bár nem olyan régóta vagyok rendszeres olvasód, azért kaphatok meghívót?
pjulcsykukacgmailpontcom

Szentpyr írta...

persze Julcsi, már el is küldtem! örülök neked!:)

Barbi írta...

Drága Rita! Én szeretném a gyerekes blogodat is olvasni, ha nem bánod. Kérhetek meghívót? Köszönöm. A címem ugyan tudod, de rend a lelke mindennek: singlarb@gmail.com

Tündérlátta írta...

Én is szeretnék olvasgatni rólatok:-)

Timici írta...

én is szeretnék meghívót kérni, köszönöm:o)
timea pont kucsera kukac gmail pont com

Feketeribizli írta...

énisénis!!!!
oromporkolt kukac gmail.com

Dora írta...

Kérnék szépen meghívót :)

Anita írta...

Megjöttünk a síelésből, én is ideértem és szeretném az anyablogodat is olvasni. :)

CsacskaMacska írta...

mesztegnyeivera@gmail.com

Mtunde írta...

Én is olvasnálak. Hímzőstül és gyerekestül.
mike.tunde@gmail.com