2009. december 7., hétfő

BBD: Vintage Bloom újra

Hímzős lányok, gondolom sokan vagytok hozzám hasonlóan úgy, hogy egy mintát, csak egyszer jó hímezni... De ezzel a BBD mintával valahogy máshogy vagyok. Ezúttal Anyukám születésnapjára hímeztem, egészen más felfogásban a korábbihoz képest. És mondhatom nagyon-nagyon jó volt hímezni, persze leginkább azért, mert nagyon fontos volt, hogy ez most Anyának készül. Szerintem illik a személyiségéhez, nekem ő pont ilyen, lágy, visszafogott, harmonikus és olyan szééép... :) És és úgy örült!!!:))) Még apukám is megkönnyezte, nagyon megható volt!

És tudjátok mit? Tervben van, hogy újra kihímezem faliképnek, ezúttal madarastól!:)) Valami van ebben a mintában...nekem...

27 megjegyzés:

Nina írta...

Csodálatos ajándék! Annyira finom, precíz munka... Hát nem semmi :)

Mondd, az jobb megoldás, hogy a picasáról linkeled ide a fotókat? Gondltam már rá én is, de így hogy "szabályozod" a blogon látható méretét? Na jó ezt inkább mélben kellett volna kérdezzem...

Kati írta...

Ó, de szép...meghatóan kedves!!!

enigma írta...

ez a minta valóban nagyon szép..és nagyon szépen van a te képecskéd is elkészítve :)

dviki írta...

Nagyon szép!!! Nekem is a finom,puha szavak jutottak eszembe...és bár nem ismerlek személyesen téged is ilyennek képzellek el! :)

Anita írta...

Csodaszép ez a doboz! És mit nem adnék, ha az én anyukám is ennyire tudna örülni az általam készített kézimunkának... (a névnapjára és kérésére kihímzett terítőre még annyit sem mondott, hogy köszöni és oda dobta a székre a többi épp nem használt holmi közé, meg még rá is pakolt). Na nem rontom itt a légkört, csak annyira szeretném, ha nálunk is így menne!

Ibcsy írta...

Gyönyörű!!!

Márti írta...

Annyira szép lett és olyan jó, de olyan jó, hogy Anyud és még Apud is oda volt!!!
Gyönyörűséges fotókat készítettél!!! Azt hiszem én is megkereslek mélben!

aniko66 írta...

Húhhhh... ami szép, az szép! :)))
Anita: ne bánkódj, szerintem mindenki egyszer megtapasztalja ezt is - a sok boldog öröm mellett!

Szentpyr írta...

lányok, itt válaszolok majd este, (ha alszanak a gyerkecek)hátha mást is érdekel!

Anita, hmmm:((( ez annyira érthetetlen! sajnálom!

és köszönöm mindannyiotok kedvességét!:)

Edige írta...

Én egyáltalán nem csodálom, hogy ennyire meghatódott tőle anyukád. Nagyon-nagyon szép lett!

Evik írta...

How wonderful!!!
You have a very nice blog;)

Have a beautiful day!
Eva

unikat írta...

Először is nem tudok betelni a blogod új arculatával. Annyira telitalálat.
A kép pedig fantasztikus. Emlékszem, de vissza is néztem a régire. Az is tetszett, de ez a mostani, még talán jobban. Nekem ezek a színek olyan csodaszépek így együtt. A montázsod is, s úgy általában is...
...napi szinten jövök vissza, s újra csak rácsodálkozom a sok apró finom szépségre itt nálad.

Csicsóné-Melinda írta...

Sok újat már nem tudok írni...csodaszép,gyönyörű,imádom!
Meg tudom érteni anyud örömét!!
A többszöri hímzéssel pedig én is így vagyok:)van olyan minta,amit nem lehet megunni!:)
Nagyon szép képeket készítettél!!

Edit írta...

Álomszép ez a doboz, egyszerűen csodás. Nem is tudom, mit mondjak még, annyira tetszik!

A gyerekek az előző bejegyzésben pedig tündériek!

Szecsi írta...

Valóban gyönyörű lett!

Dorka írta...

Finom, elegáns, gyönyörű ajándék! Csodaszép lett! És micsoda boldogság, hogy örömet tudunk szerezni két kezünkkel és szívünk melegével!

Szentpyr írta...

Kicsit hosszúra nyúlt az altatás!;)

A Picasa webalbumból való feltöltésnek az az előnye, hogy a blogban nagyobb fotókat lehet betölteni. Én a Picasa3-ban szerkesztem a képeimet, ott az adott képre kétszer rákattintok, majd a jobb egér gombra. A lehetőségek közül kiválasztom a társítást, azon belül a FSViewer-t ez is egy képszerkesztő program itt átméretezem a képet akkorára, amekkorában a blogon szeretném látni. Ezt mentem és feltöltöm a Picasa webalbumba.

Itt megkeresem a képet, rákattintok, jobb traktusban: link ehhez a fotóhoz->katt, méret kiválasztása->ott az általunk meghatározott méretűre katt, kép beágyazása-> másol, és beilleszt a blog bejegyzésbe! Tadaaah!:))

Bocs ha bénán írtam le, kérdezzetek nyugodtan!

FONTOS: Hargitai Beának nagyon KÖSZÖNÖM a segítségét itt is és remélem nemsokára tűvel is!:)

És még egy köszönöm az azóta író kedves nőszemélyeknek!:)

Timici írta...

szépséges lett! gratulálok! a színei igazán finomak, megértem, hogy örült neki anyukád:O)

Barbi írta...

Szerintem azért szereted, mert nem bonyolult minta, legalábbis nekem haladósnak tűnik, mégis annyira szép, mutatós! :) Csodás lett! Hímezd még, hímezd még! :)))

Abile írta...

Tényleg csodaszép lett! Olyan jó érzés láthatóan nagy örömet szerezni a szeretteinknek!!

Zsófi írta...

Gyönyörű lett, és ablogod új ruhája is az!

Anita írta...

Tudtam, hogy valamit még szerettem volna írni és most Zsófi megjegyzéséről eszembe jutott: nekem is tetszik a karácsonyi öltözet. :)

Nina írta...

Most olvastam a BBD blogon, hogy saját festett fonalakkal hímezted?? Nem mutatnád meg őket közelebbről is? :)

Szentpyr írta...

de persze, csak egy kicsit később!:)

corinna írta...

beautiful
the frame is perfect too

Hesztia írta...

Gyönyörű ez a minta, tényleg nem lehet egykönnyen megunni :).. és ahogy végső formába öntöd ezeket, attól szinte életre kelnek! Bámulatos!! :))
ui. Kukkants be hozzám egy percre

Feketeribizli írta...

Mindíg olyan gyönyörűeket készítesz, de ezek a dobozügyletek különösen elindítják bennem az alkotási nyálelválasztást :-D annyira megkívánom, hogy én is szeretnék egyszer legalább egy ilyen dobozt készíteni! A fa alapot hobbyboltban veszed? Vagy csináltatod?