2009. december 23., szerda

Karácsonynak ünnepe lépeget a fák közt...

Ez a koszorú díszíti idén a belső ajtónkat, életem első ilyen típusú munkája... nekem ez volt a hangolódás idén. Egy nap, egy karácsonyi korong... :)
Azonban a karácsonyi sürgölődés közepette, már erre-erre libbentek, kedves tűvel szorgoskodó angyalok, vagyis az ő küldeményeik!:) Erről is számot adok kicsit később, de addig is sok-sok mosoly és puszi érte nekik!


Áldott, szép ünnepet kívánok minden kedves tűbarátnőmnek, olvasómnak, erre járónak!

17 megjegyzés:

márta írta...

Neked is áldottat és szépet. :)

Nina írta...

Drága Rita,
Nektek is gyönyörű szép, békés, boldog Karácsonyt kívánok!!

Csicsóné-Melinda írta...

Nagyon szépet alkottál!
Megmutatod egyben is?:)

unikat írta...

Ez gyönyörűséges!
Békés, boldog karácsonyt kívánok nektek!

Zsófi írta...

Szép lett a koszorúd! Továbbra is nagyon tetszik!
Áldott karácsonyt nektek is!

hargitaibea írta...

Rita!

Tegnap megkaptam azt a gyönyörűséget.
Komolyan mondom, én még ilyen szépet nem láttam. :O)
Hálásan köszönöm, és boldog karácsony kívánok az egész családodnak!

Edit írta...

Békés, boldog karácsonyt Nektek is Rita!

Márti írta...

Boldog Karácsonyt Nektek is!! :)))

Dorka írta...

Boldog karácsonyt kívánok!

dviki írta...

Rita, a koszorú szépséges!
Békés és Boldog Karácsonyt kívánok én is! :)

Abile írta...

Áldott, békés Karácsonyt kívánok!

Kaoka írta...

Neked is boldog ünnepeket kívánok. :)

Csicsóné-Melinda írta...

Kedves Rita; B.Ú.É.K.!!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen!:)

Bea, örülök, ha mosolyt csaltam az arcodra!:)

Vége az intenzívcsaládoslubickolós időszaknak, hamarosan jövök mutogatni!:)

Feketeribizli írta...

De szépek ezek, kis sütikék...
Boldog Új Évet Neked, Nektek, és sok szépség születését a kezeid által!
Olvastam, hogy Te nem kaptad meg a meghívómat, pedig meg voltam győződve arról, hogy küldtem... na de sebaj, most megkersem valahol az emilcímedet, és küldök, jó? És ne haragudj! :-)

Szentpyr írta...

jaj de jó!:) de ne keresgélj:

szentpyrkukacfreemailponthu

...és köszönöm!:)

krisz írta...

Szia Rita!
Nagyon szépek a képeid és a alkotásaid!Csak kiváncsiságból tévedtem be hozzád aztán itt ragadtam.