2009. november 3., kedd

Luca cipellők...

Fonal: Rowan, Pure Wool 4ply, 3-as tű

Hucut szemű kicsi Luca, visszatérő kedves "ügyfél"!:)) Szeretek neki ügyködni. A múltkor készlethiányban szenvedtem rózsaszínügyileg, pedig tudtam, nála is az a nagy kedvenc, hát most pótoltam! Rózsaszín is, gyöngyös is... remélem kedvére való lesz!

Ami a múltkor kimaradt és hasznos lehet... a mamuszok talpára csúszásgátlót szoktam varrni, mégpedig iklejásat. Filc jellegű anyagot képzeljetek, olyan mintha gumival vegyítették volna. (Egyébként szőnyeg alá árulják.) Így jóval tartósabb is a mamuszka!

23 megjegyzés:

Rūta írta...

Nice!

Márti írta...

Nagyon édik!!! :)

Szecsi írta...

Nagggyon nőcis!
Ezt a fajta fotókollázst hogyan készíted?

unikat írta...

Jaj, de tündéri!
Együtt néztük meg Dalmussal! :-)

Kicsoda írta...

Jaj nagyon tetszik!! Mar multkor is nagyon rakivantam ezekre, de most az jutott eszembe (megaloman), hogy jo lenne ilyen vendeg papucsokat csinalni;-) mind mas zarodassal lenne...mas szinben...

Csicsóné-Melinda írta...

Nagyon szépséges lett!
Ebben is profi lettél Rita!:)Ügyi vagy!!

Edit írta...

Nagyon édes :)

Kriszta írta...

Tündériek lettek a topánkák, és fantasztikus ötlet a csúszásgátló!!!

bucilla írta...

Tüneményes cipellő:))) És az a kis gyöngy közepű gombocska rajta... nagyon tetszik!

iszit írta...

Jujjj de tündéri lett!!!! Nagyon kíváncsi vagyok, Luca mit fog hozzá szólni!!! Természetesen lefotózom majd. Ha gondolod, nyugodtan kirakhatod a sapis képet is :)És nagyon szépen köszönöm!!!!!! Leszek én még továbbra is visszatérő vásárlód azt hiszem :)))))

Szentpyr írta...

:)))))))))))) annyira jó kedvem lett! köszönöm!

Ruta,
Welcome!:)

Szecsi,
a picasával, semmi spéci funkciót nem használok, csak ügyeskedek, tökölök és ez lesz!;):DD (ha valami konkrétan érdekel írd csak meg és lelevelezzük!)

Kicsoda,
ez bennem is felmerült, csak az a fránya időtényező..., de egyszer belelkesedem és ki tudja.:) kíváncsian várom a te "megfogalmazásod"!

Virág,
hurrrá!:))) úgy örülök, hogy tetszik, egy pöttyet izgulok még a méret miatt... és én is nagyon várom Luca mit szól majd hozzá;)

Violini írta...

Ó, valaki, aki rózsaszín fonalból hiányt szenved ... megajándékozhatlak 30 deka nagyon puha, babának való rózsaszín fonallal? vékony, dupla szállal jó vele dolgozni.
Én már két valamit is kötöttem belőle Gerdának, és meguntam.nem akarok harmadik valamit is.

Judit írta...

Nagyon kis cukik! :))

swarbli írta...

Tündériek a mamuszaid, meg úgy általában minden amit csinálsz!
A csúszásgátló felaplikálásáról nem írnál bővebben? Olyan régóta foglalkoztat, hogy hogyan lehetne megoldani. Én puffadós festéket vettem erre a célra, de az enyhén szólva nem jött be. Ráadásul azzal nem lehet betakarni az egész talpat.
Gyönyörűek a fonalak is amivel kötsz. Kérdezném, hogy hol vásárolod őket, csak hát éppen most fogadtam meg - ki tudja hányadszor -, hogy most már semmit nem veszek.

Zsófi írta...

ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!! -ez szakadt ki belőlem:)Odavagyok értük!

Abile írta...

Jaj, de picurka! :o)) Nagyon édes!

nöné írta...

Tündéri, nagyon szép a színe, és a gyöngyös gombocska sem utolsó:o)

Barbi írta...

Ó,ó,ó de édes! :D

iszit írta...

Rita megérkezett a "cipejjő" ahogy Luca lányom elnevezte. Szerintem tökéletes, a mérete is!Köszi!!!! Ugyan csak a névnapjára kapta volna, (köszönjük a köszöntést ;) ) de megbeszéltem unokahúgommal,(tőle kapja) hogy odaadom már most, hogy meg tudjuk próbálni. Luca rögtön felvette, megmutatta a két bátyjának is! Le se vette estig!! Kérdeztem tőle, hogy kitől kaptad?- Ilditől! És mire kaptad? (mármint úgy gondoltam, milyen alkalomra )Mire a lányom: lábamra! Azt hittem lefordulok a székről a röhögéstől :DDDD

Edit írta...

Rita, nézz be hozzám, vár Rád valami nálam :)

Szentpyr írta...

Virág,
hogy passzol a méret, ez csodás hír volt, mert nem tudtam elképzelni, hogy minden próba nélkül összejöjjön! És Luca egy édes hamupipő!:)

Vio,
hááát én nagyon örülnék neki! köszönöm a kedves felajánlást!

Swarbli,
köszi!:) nem csinálok ám belőle nagy faksznit. feladom a tappancsot a delikvensre, ráállítom a csúszásgátlóra, körberajzolom, kivágom, újra ráállítom, úgy vesszük le, hogy hozzátartom a talpat és a föld felőli oldalán pont öltésekkel haladok, hogy a cérna, (ami egyébként sima pamut cérna)ne tudjon elkopni. A belső oldalon, bár nem látszik viselés közben, de a fonalban próbálom vezetni az öltéseket. Végül lenyiszálom, ahol mégis túllógna.Működik!:)

Violini írta...

Akkor küldjél léci mélben címet!
De örülök,nálad jó helyen lesz!

swarbli írta...

Köszi Rita!
Aranyos vagy, hogy leírtad! Ha aktuális lesz a dolog, lehet, hogy még kérdezek.