2009. november 7., szombat

Kimenő...

Tervező: Atalie, Le Jardin aux Tréfles-részlet. Anyag: Zweigart, Flax 32ct. Fonalak, saját válogatás.

Tegnap remek napom volt! Kimenőt kaptam itthonról, így ellátogathattam a Krumplinyomdába, ezúttal nem csak virtuálisan!:) Kicsit olyan volt, mintha régi ismerősként találkoztuk volna, rengeteget beszélgettünk, eszmét cseréltünk, terveket szövögettünk. Élőben is megcsodálhattam Marcsi nem mindennapi munkáit és a legértékesebb kincseit a két gyönyörű kisfiát! Ma reggel már az UKULELE könyvből olvastam a gyerekeimnek, köszönjük!:) A fenti apróság készült ajándékba...

12 megjegyzés:

Nina írta...

Egy csodaszép ajándék, Rita!!
Gyönyörű minta, finom, ízléses kivitelezés, gratula, csodát alkottál már megint :)

Edit írta...

Igazán remek nap lehetett, és csodaszép az ajándék, amit vittél!

Dovilė írta...

elegant, soft:)

Cherry írta...

Szép ajándék lett nagyon!

Zsófi írta...

Gyönyörű ajándék! Csodaszép napló!:)

Szentpyr írta...

köszönöm!!!:)

Thanks, Dovilé!:)

Lorix írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz ;)

Gratulálok!

Márti írta...

Gyönyörűséges!!!

unikat írta...

Ez valami csodaszép!

Lipodresch írta...

Bezony az enyém ez a szépség!

Nagyon jó kis nap volt!
Kár, hogy olyan messze laktok! :)
Nem jöttök Balatonfüredre lakni! :) :) ;)

u.i.
A képet ideiglenesen átveszem jó! :)

Tatkis írta...

It is wonderful!

Best wishes from Russia
Tatyana

Anita írta...

Nagyon tetszik! Szívesen kézbe venném egy kicsit... :)))