2009. november 26., csütörtök

Az ősz dícsérete...

Tervező/Design: Elizabeth's Design, Acorn Sampler. Fonalak/Threads: (DMC, WDW-Kudzu Butter Bean,TGA-Harvest Basket, Sarsaparilla). Anyag/Fabric: Zweigart, Edinburgh Cream.


Kicsit eltűntem megint, pedig folyamatosan születnek az apróságok a kezeim között. Valahogy most nem ment a fotózás... Se napsütés, se nyugodt percek. Na talán most beindulok és le se lehet majd állítani!;) Ezt a mintát már tavaly ősszel kinéztem, hogy majd egyszer nagyon szeretném... eljött az ideje, nevezetesen az idei ŐSZ! Hát mit mondhatnék, egy élmény volt! (sehogysem sikerült jobb képeket kicsiholnom a f.gépből, pedig már a nap is sütött néhol...:(()

16 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon hangulatos kis hímzés! a képek pedig szuperek!!!

Edit írta...

Ez a doboz egyszerűen gyönyörű!! Nagyon szép ez a minta, a színek, és a fényképek is :)

Carol Anna írta...

Nagyon szépen kidolgozott ez a minta. Nekem nagyon tetszik!
Igazi őszi hangulatos képeket készítettél! :-)

Nina írta...

Csodás csodás csodás!!! Nem is tudok mást írni rá, olyan szép, és a fotók is bámulatosan harmonikusak :))

Judit írta...

Imádom az ED képeket, és ez még magyarítva is lett, nagyon szép!!!

Edige írta...

A képek magukért beszélnek... Ha jók, ha nem. Szerintem inkább jók. :-)

unikat írta...

Jaj, ez a minta!
De rég szeretném, de egyszer tuti elkészítem én is.
S mennyire tetszenek a változtatások benne!S nagyon szeretem a dobozokat, így nálam még a végső formába öntés is a lehető legjobb választás lett!
Egyszerűen tökéletes, csúcs!
S az új fejléc is annyira...!!!!!

Abile írta...

Amindenit Rita!!! Ez gyönyörű lett!

Lipodresch írta...

Szép lett nagyon! :)

Márti írta...

Olyan szép!!!

Zsófi írta...

Nagyon szép! És készítsd, holnap megsimogatom élőben is:))))))
ésésés... tetszik az új design!

Csicsóné-Melinda írta...

Csodaszép lett Rita!!
Nagyon hangulatos képeket készítettél!!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen!!!!:)

Feketeribizli írta...

Jaj, hát ez is milyen szép!!! Mondd, mennyi idő alatt hímzel meg egy ilyent? Annyira kis kompakt dolog ez a hímzett tetejű dobozka...csurog a nyálam :-P

Tatkis írta...

It looks wonderful! Thank you for sharing!

Szentpyr írta...

Szia Tűzörző Zsuzsi!:)

Húú, ez elég változó, mondhatni több tényezős dolog... Gyerek tényezős, itthoni munka tényezős és beleunás tényezős is!:))) Ez kb. egy hét, doboz pácolással mindennel, de volt benne kb. 2 hét beleunós szünet is.:)

Azért is örülök, hogy írtál, mert valahogy nem kaptam annak idején meghívót! Küldenél? Hiányollak!:)

Tatkis,
thanks!:)