2009. október 23., péntek

Topánkák

Olyan régóta vágyom valami hasonló mamuszra és eddig mindig csak kötött változatokat láttam, de most!!!!! Jucuu blogján találtam rá erre a szuper topánkára és hála neki a leírást is megtaláltam. (Kösztönet érte itt is!) Kicsit félve kezdtem el böngészni, de amikor rájöttem, hogy "fúúú én ezt meg tudom csinálniiiii!!!", na akkor nagyon megörültem és gyorsan neki lendültem... Természetesen Panka is megkívánta a "tündércipőt", (persze egyébkén sem úszta volna meg a drága;)) hát neki is készült, hátperszehogy! A kis csibész Ábel is kapna, ha nem venne le minden levehetőt azonnal a lábáról, de majd...


tündércipőscsajok együtt... :))

26 megjegyzés:

Zsukka írta...

De helyesek! Látom már a következő horgolósprojektemet :o)))!

bucilla írta...

Nagyon helyesek a topánkák!Ezek láttán úgy érzem, meg kéne tanulnom nekem is jobban horgolni...nagyon tetszenek:)

Márti írta...

Annyira jóóók, annyira szépek!!!! Nagyon-nagyon-nagyon tetszenek!!!

Kaoka írta...

Nagyon helyesek lettek. :)Nálam is találsz egy horgoltat.:)

unikat írta...

Jujj, de édes! Ez nagyon tetszik!
Veszel fel rendelést is? Mert én is imádnám!

Abile írta...

Nagyon jók lettek! Ez a fotó a négy tündérlábbal különösen tetszik! ;o))

dviki írta...

:))))))))))))) Mostanában mindig valami csodát lehet nálad találni! :)

Lipodresch írta...

De gyönyörű!!!!

Én is kérek! :)

iszit írta...

Jajj ez gyönyörű!!! Luca meglátta... gndolhatod, most jelentkeznék én is egyért! :D

Lipodresch írta...

Meg egy csini sapit is! De komolyan!
Csinálnál nekem?

A részleteket megbeszéljük emailben!

Dora írta...

Jaj,milyen helyesek! Tetszik! Nagyon! :)))

Edit írta...

Nagyon helyes topánkák, azaz bocsánat, tündércipőcskék :)

Szentpyr írta...

Köszi Lányok!:)))

Kedves érdeklődőrendelők, írtam mindannyitoknak mailt!:)

Cherry írta...

De szuper lett!!! Már félve jövök hozzád, mindig valami újat, helyeset látok, amit én is szeretnék, de egyenlőre a sapci is kifog rajtam. :((

Barbi írta...

Fantasztikusan helyesek! Megint szenzációsan választottál színeket! Olyan jó, hogy jelentkeztél a blogon! Hiányoztál! :D

enikő írta...

Tündéri! Azt hiszem én is belevágok. Köszi a linket. :)

Anita írta...

Nagyon csini! A közös kép tetszik a legjobban. :)

aniko66 írta...

Tündérek és topánkák is édesek! :)))

Zsófi írta...

Biztos voltam benne, hogy megint valamivel ámulatbe ejteszz! A topánkák csudaédesek nnna!!!

Timici írta...

szuperek a topánkák, nagyon ügyes vagy!!!

Szentpyr írta...

Nagyon kedvesek vagytok!:)

Ildi írj, hol akadtál el!!!

Szecsi írta...

Nagyon csini cipellők!!! Szuperek!
Nagyon tetszenek!

szazu írta...

Nagyon jók lettek! Én is szemezek valami hasonlóval, nekem is fázósak a lábikóim:-)

nöné írta...

Nagyon helyesek lettek a topánkák! Én is nekibátorodtam, sikerült is annak rendje-módja szerint minden, viszont gombocskát-bogyeszt nem sikerül olyan szépségesre készíteni,mint a Tieid:o( Segítenél nekem?

Szentpyr írta...

Nöné,
én innen tanultam http://www.youtube.com/watch?v=M6Zmi37zP4Q
engem csak a bogyó érdekelt, de édesszájúaknak esetleg a többi is éredekes!:)

nöné írta...

Nagyon szépen köszönöm!