2009. október 2., péntek

Enyém-Tiéd

Ábel este fekszik(!) a fürdőkádban (kb. 10cm magas a víz... újabban mindig fekszik benne, abszolút nem zavarja, ha kicsit a szemébe, fülébe megy a víz... jah, hal jegyben született!), szóval kérdezgetem: Ábel hol a fütyid (jójóóó ez a legfontosabb, nnna:))) ), hol a popód, a pocid...? Nagy büszkén mutogatja. Ártatlanul folytatom, haladunk szépen felfelé: Ábel hol a cicid? A válasz kaján mosoly, csillogó szempár és mutatja magabiztosan... igen ám, de az enyémet!:)))))))) Azóta többször rákérdeztem és meggyőződtem róla, nincs hiba, ami az övé, az az övé!!!

(A kép csupán a kiskrapek vagányságát hivatott illusztrálni... nem kispálya ám!;))

9 megjegyzés:

Violini írta...

:-)))
Minálunk van 1 titkos jel a cicire,amit Gerda talált ki. Ha szopit szerete, mély torokhangon azt mondja: kh,khhhh!
én meg egyből tudom,mi a dolgom :-)
ráadásul rém praktikus,diszkréten lehet "ügyintézni" , egészen a pólófelhúzásig ;-)

Hesztia írta...

Nagyon tetszett :-))))
...hát érteeeed,nem!? Csak hogy mindenki tisztába legyen a tulajdoni viszonyokkal!!! :D

Nina írta...

Na ezen most 10 percig vigyorogtam :))))
Annyira pasi :))) Tündéri!

Feketeribizli írta...

Ez nagyon jó!!! :-)

Márti írta...

:)))))))

Csicsóné-Melinda írta...

Tulajdonok tisztázva:))

Zsófi írta...

:))Még több ilyet!
...bizony, igaza van.:) Márika mostanában hangosan követeli: cici-cici! Néha olyankor is, amikor nem kéne:)

unikat írta...

Ezen nem lehet nem mosolyogni!
Ó, de ennivaló!

Barbi írta...

Ollllyan, olllyan édes és vagány!
Igazi Ábel! :D Az én Ábelem sajnos nem szopizott (nagy lelki válság volt ez nekem akkor), a cicit azért így is felismeri! :D
Nagyon szép lett a Luca-sapka és az oviszsák! :D