2009. szeptember 11., péntek

Égszemű...

Ismét készült egy sapi... egy kedves anyucinak megtetszettek az eddigiek, hát rendelt egyet a kislányának. Kértem/kaptam képeket a kis nőciről, egy bájos, mosolygós, égszemű teremtés. :) Nagyon élveztem a készítést... próbáltam kiolvasni a huncut szemeiből, hogy mi az aminek örülne. Boldog vagyok, mert az anyuka beszámolói szerint sikerült valamit eltalálnom, uis. tegnap az oviban háromszor küldték be az óvónénik, hogy ugyan már vegye le a sapiját, mert naaaagyon meleg van!:DD


23 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nem csodálom, nagyon nagyon aranyos lett a sapi :))

enigma írta...

ó, nagyon csinos, nagyon nőcis...és azok a bogyócskák, azoktól teljesen odavagyok :)

Edige írta...

Csodás kis sapkácska!

Márti írta...

... hát a helyében én sem vettem volna le... de nem ám!! Nagyon szép lett!!!

Nina írta...

Naaaagyon szép kis sapka! Telitalálat egy kislánykának :))

unikat írta...

Ó, de bájos kis sapi!
Nagyon profin készíted már!

Lorix írta...

Hát ehhez már nem is tudok mit hozzáfűzni! GYÖNYÖRŰ!!!!

Kicsoda írta...

Nagyon halas vagyok ezert a sapiert, mert en a video utan nem horgoltam volna meg, nem lattam benne fantaziat:-)
Most hetvegen viszont egy kicsilanynak szulinapra nem volt otletem es csinaltam egyet. Nagy sikere volt, mas mamak is berendeltek a lanyuk szulinapjara;-)Es az osztott himzo is nagy otlet volt, mert ugye lanyos fonalaim is alig vannak;-)

Zsófi írta...

Imádnivalók a bogyóid! És persze a sapka is:)))

bucilla írta...

Nagyon szép lett ez a sapi, olyan édesek azok a kis bogyók rajta, és a színei is nagyon tetszenek! Nem csodálom, hogy büszkén viseli a kis hölgyike!

Clinique-Bogi írta...

Rita!
Követelem, hogy taníts meg horgolni. :-DDD

Dora írta...

Állati jó lett!

Abile írta...

akkor tényleg nagyon szeretheti ezt a sapit!! :o))

Barbi írta...

:D El is hiszem, hogy nem akarta levenni! :D És egyébként meg fújdogál a szél! ;D

Csicsóné-Melinda írta...

OHHHH meg AHHHH...
Nagyon édes kis sapit készítettél már megint!Teljesen oda vagyok a színes kis bogyókért(is):))

iszit írta...

Hű Rita ez naggggyon édes lett!!!!! Hol is lehet rendelni???? ;-)

Szecsi írta...

Rita!!! Köszi szépen!!!
Gyönyörű jelzőt találtál ki...égszemű...teljesen odavagyok érte! Na, meg a sapiért is;)
Puszi!

Márti írta...

Ráleltem "égszeműre" és persze a sapira is!!! :))))

Szentpyr írta...

:))) köszönöm!

Kicsoda,
dejóóó!!! nagyon örülök!:)

Bogi,
rajtam nem múlik!:)

Iszti,
ismered a mail címem... :)

Reni!!!! részemről a szerencse!;) Puszilom az Égszeműt!:))

Edit írta...

Édes a sapi :)

Lipodresch írta...

Gyönyörű lett!

Mademoiselle írta...

De édesek azok a kis bogyócskák! Nagyon nehéz ilyeneket horgolni, nem akarsz egy kis tutorialt készíteni hozzá alkalomadtán? Nagyon hasznos lenne :-)

Lipodresch írta...

Jujjj ez is de gyönyörű!