2009. szeptember 30., szerda

Doboz az ovis angyaloknak...

Nálunk az angyalok ki-be járnak az oviban!:) (Tééényleeeg!!!;) ) Ők varázsolják el a gyermekeink ünnepeit, de leginkább a hétköznapjait... hát azoknak a bizonyos három angyaloknak készült ez a kis doboz, hátha megtalálják majd a helyét abban a virágoskertben, ahol nap, mint nap serénykednek! Jó, hogy vannak!

A dobozt méhviasszal pácoltam, sk festett gyapjúfilccel béleltem és hímzőfonalból horgolt színes(!) virágokkal díszítettem. Ez történik akkor, amikor a hímző és a horgoló énem keveredik...;)

16 megjegyzés:

iszit írta...

ezek megint gyönyörűek lettek!!!!!!!!!!!!! :D

Zsófi írta...

Jó bizony! Felénk is járhatnának!
A doboz pedig igazi ovis angyaloknak való:))))))))))

enigma írta...

keverjed csak az összes énedet :)...ebből a mostaniból is szép kerekedett ki a kezed alól :)

Csipcsilla írta...

Igazán büszkék lehetnek azok az angyalkák! Csodaszép! Nekem nagyon tetszik!!

unikat írta...

Tündéri!
Azaz angyali!
De jók is az ilyen ovik! S az ovikban az ilyen anyukák! :-)

Márti írta...

Nagyon aranyos lett és ezek a színek... csodás!!!

Csilla böködéje írta...

Rita, megint csodásat alkottál. Fantasztikusak a színek. megkérdezhetem, hogy a dobozokot honnan és kb mennyiért szerzed be? persze csak akkor lenne elérhető számmra ha rendeled őket:-) Amúgy sajnos messze laksz.oullsion

Nina írta...

Ötletes és gyönyörű dobozkák :) Hát igen, egy angyalnak kijár egy kis kényeztetés :)))

Edige írta...

Nagyon jó ötlet! Én kifejezetten örülök neki, ha így "keverednek" Benned a dolgok...

Szecsi írta...

Elsőpillantásra engem is a színek ragadtak magukkal! Gyönyörű lett!
Tuti siker!

Judit írta...

Gyönyörűek ezek a kis virágok!
Nagyon szép lett! :))))))

Lorix írta...

Olyan jó megint "hallani" felőled egy kicsit, és gyönyörűek ezek a dobozok!

Naomi írta...

Gyönyörű...Biztosan boldogok az angyalkák...! :o)

aarkus írta...

Ó, ez nagyon-nagyon szép lett! Ráadásul a stílusa nagyon jól illik a céljához, gratulálok! :-))

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen!:)

Csilla, sajnos nem rendelem őket.(A törökbálinti Corában van egy hobbi bolt, ott veszem legtöbbször a dobozokat.)

Feketeribizli írta...

Ó, ez gyönyörűszép!