2009. augusztus 20., csütörtök

Szunnyadj, kisbaba...

Weöres Sándor: Szunnyadj, kisbaba

Szunnyadj, kisbaba,
őriz halk szoba,
zsongó éjszaka, csillagfény.

Hold jár egymaga,
rád hull fátyola,
álmodj, kisbaba, tündérkém.

Nagy a menny
ablaka,
süt a hold
éjszaka,
letekint

egymaga:
"Alugyál
kisbaba!"

Ez a mi altatódalunk... és lám milyen szépen alszik is már a legényke!:)

Hát csak elkészült ez a "baba" takaró Ábelnek. Olyan jó érzés ránézni, hogy én készítettem a kisfiamnak! Boldogságos látnom, ahogy szuszog alatta...



(A fonalakról csak azért nem írok, mert nem ajánlom senkinek.)

Aarkus blogjában olvastam egy érdekes bejegyzést, miszerint a kreatív blogokat böngészve, észrevett egy jelentős különbséget a külföldi lányok és mi közöttünk... Ők általában nem sajnálkoznak a munkáik felett (velünk ellentétben), egyszerűen büszkék arra, amit készítettek. Elgondolkodtam rajta... és juszt sem írom le miket bénáztam!;)

13 megjegyzés:

Kriszta írta...

Jaj, ez nagyon aranyos, a baba és a takarója is :) Szerintem nincs is elbénázva, nagzon jól sikerült, használjátok egészséggel :))

Márti írta...

Gyönyörű lett, nagyon szép munka - Ábel ÉDES!! :)))

Hesztia írta...

Szerintem se írjál ilyent, úgyse hinné el neked senki :))
Nagyon jól sikerült a takaró, Ábel, pedig irigylésre méltó módon szundikál alatta... :)

aniko66 írta...

Édesek és szépségesek! Nincs is másra szükség! :)))

Cherry írta...

Nagyon klasz lett a takaró! A színei is, de erről nem áradozom, mert asszem már írtam, hopgy mennyire jók ezek a fáradt színek együtt.
Érdekes amit írtál, mert néhány hete-hónapja a férjem szólt rám, hogy miért úgy kezdem a blogolást, hogy mindig sajnálkozok valamin. Én mindig az idő hiányon. De mindenesetre elgondolkodtam rajta.

Csicsóné-Melinda írta...

Soraidból sugárzik a szeretet!!
Olyan jó olvasni,s közben nézni a kis angyalkádat!Ilyenkor mindig elfog a vágy egy kisfiú után is:))Álom álom ,édes álom...:)
A takaró gyönyörű lett!!A színei annyira jóóók!Mi a baj a fonallal?Szúr,szakad,sprőd?

unikat írta...

De édes gyerkőc!
De ügyes az anyukája, hogy ilyen szuper takarót tud horgolni!

Abile írta...

Szerintem a Te kezed által készített takarótól sokkal jobbat alszik a gyönyörű kisfiad! :o))

Barbi írta...

Nagyon helyes! Mindig csak pozitívan! Ábeled éééédes! Az enyémnek is kell ilyen! :D Egyszer... Ha lenne már egy kis időm magunkra is! Ajándék ajándék hátán. :D

Szentpyr írta...

:))) Köszönöm!

Melinda, az itteni kínálat hiánya miatt (baromi kevés, de annál drágább)kétféle fonalból horgoltam. Az egyik nem csúszott és nem is feküdt ki szépen a minta a másik meg olyan volt, mintha osztott hímzővel horgolnék. Na igen, azóta már ez is megtörtént;)! Hétvégén igyekszem fotózni is mutatooooom!!!

Edige írta...

Nem is kell leírni! Ez így jó, ahogy van...

Zsófi írta...

Nagyon tetszik! Ügyes vagy (na ez nem hír)és kitartó:)))
Ábel csudaédes, szép álmokat neki! puszi

aarkus írta...

Nagyon szép lett a takaró, illik a gazdájához, és nekem külön tetszik a színek összeválogatása is!