2009. augusztus 11., kedd

Megkerültem, itt vagyok:)

Egy kis gyerekes, képes beszámoló...

...nyaralás??
Nem igazán, tetőtérbeépítés, komoly segítséggel :)!

Egy kis anyaféle csokis keksz, még mindig az önállóság jegyében...

na meg édes összeborulások... Ábel, ugye te is így gondolod?? ;)

Vagikám, némi férfias sérüléssel az orrán (a fenti téglarakást közelebbről is megvizsgálta, mert ugye az építkezés annyi izgalmat tartogat... /anyának!)

Milánoztunk is!!! (Milán az egyszem unokatesója a gyerekeknek, nővérem kisfia. Mint két tojás, nem? :)) )

Végül kéz a kézben a Mamáéknál... helllló!:)

15 megjegyzés:

Csilla böködéje írta...

Szia Rita! de jó, hogy Te is előkerültél! A képek nagyon jók és ezek a gyerekek még mindíg gyönyörűek!!

Naomi írta...

Tündéri Tündérkék! :o) Jó, hogy itt vagy! Hiányoztál...!

Csicsóné-Melinda írta...

Nagyon szupi fotókat készítettél a gyerkőcökről!Szerintem mondjuk nem is lehet róluk rosszat!:))
Az építkezéshez pedig kitartást...(mi is benne vagyunk nyakig:))

Melinda írta...

Nagyon édesek a képek, azaz a gyerekek!:)

Mtunde írta...

örülök, hogy látni bennetetek. Ráadásul ilyen jó képeken!

A munkához kitartást. Mennyi van még hátra?

unikat írta...

Olvastam és néztem volna még tovább,tovább.
Nagyon élveztem!

melcsilla írta...

Rita, de jó újra látni! Hiányoztál ám!
Csuda édesek a gyerekek!:)

Márti írta...

Nagyon megörültem ám Neked...!!! Sok puszi!!!

Éééédesek!!!!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen a kedves szavaitokat! Most mondjam? Mondom,jó újra itt szöszölni...:))

Clinique-Bogi írta...

Édesek! :-)

Szecsi írta...

Jajjjj, de jók ezek a képek! Olyan édik a gyerkőcök és mindig olyan kedves/jópofa felkonfokat írsz :)

Zsófi írta...

Üdv újra itt!:) édesekédesekédesek... most mondjam még????puszi

Barbi írta...

Én is nagyon szeretem a te gyerkőcös bejegyzéseidet! :D Éééédesek, mint a méz! Az én Ábelem is szerzett egy sebhelyet az arcára. Karma.
Sok erőt a nagy munkához! Mi túl vagyunk az ablakcserén, az a tiétekhez képest sétagalopp. A fenti hímzés valami csodálatos! Gyönyörű ez a minta! :D

Tündérlátta írta...

Nagyon zép gyerekek. Remélem jó barátság lesz a gyerekek között.

Szentpyr írta...

Tündérlátta,

Azt én is nagyon szeretném, bár most kicsit zűrös ez az időszak, mert Panna folyton húzza-vonja, Ábel meg oda-oda csap! Ugyanakkor sokszor szívmelengető "együttjátszások" is vannak... igen, én is remélem!:)