2009. augusztus 27., csütörtök

Manósipka

Bemutatom Makk Marcit!:))


Már jó ideje tervezem, hogy fiú sapit is kellene készítenem, hiszen van nekem egy kisfiam is ugyebár!:)


A manósapi (mert ez volt az alapgondolat, avagy a munkaneve a darabnak;)) horgolása közben tudatosult bennem, hogy ez egy kifejezetten kreatív műfaj, csomó dologra rájövök készítés közben... tulajdonképpen újra, meg újra feltalálom a meleg vizet. ;) Felvillanyoz, hogy (kisebb) saját ötleteket is meg tudok valósítani! Nekem a minta olvasás valahogy nem megy, ha látok egy fotót, ami tetszik megpróbálom elkészíteni. Persze, csak akkor, ha maréknyi tudásomat elegendőnek érzem hozzá, de minden egyes darabbal okosodom és ezt nagyon élvezem!:)

Az inspiráció forrása pedig ez a szemet gyönyörködtető blog!

18 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon jó lett a sapi, és nem hiába mondják, hogy gyakorlás teszi a mestert :)))

unikat írta...

Édes ez a fiúcska, amit a sapi csak fokoz.
Ez a felfedezés, a megvalósítás bizony nagyon jó érzés.
Ügyes vagy!

Tündérlátta írta...

Nagyon nagyon tetszik a stóla és a sapka! Nagyon jól áll neki és neked!

Edige írta...

Nagyon édes!

Naomi írta...

Rita,ez fantasztikusan édes lett! Igazi kis Makk-Marci..tökéletes kis manósapi! :o)

...és hogy mindezt minta nélkül! Nagyon-nagyon ügyes vagy!

Abile írta...

De aranyos! Tényleg olyan mint egy kis makkocska! Ügyes vagy!

CsacskaMacska írta...

Szia Rita, melyik címre küldted a csomit? Puszi, Csacskamacska

Csicsóné-Melinda írta...

Rita...ne mááá:)
Gyártod itt a sok szépséget,csak kapkdom a fejem!!Nagyon jó lett!

Csilla böködéje írta...

Szerintem is szuper lett. Rita valahogy én is hasonlóan érzek a horgolással kapcsolatban. Sokat próbálkozom és bizony nem mindíg sikerül. De nagyonélvezem. Ezt a sapkát a csücskénél kezdted? Elvileg ugye ott kellene, de megzavar az a kics csücsök:-)

Anita írta...

Ez nagyon jó lett, legalábbis nekem tetszik! :-)

Dorka írta...

Hát ez a manósapi... és a tulajdonosa... Együtt és külön-külön is... És most itt valami olvadós hangot képzelj el :).
A "maroknyi" tudásoddal fantasztikus dolgok kerülnek ki a kezed közül! Le vagyok nyűgözve! Gratulálok!

Csilla böködéje írta...

Jaj Rita a hasonlóan érzeket, nem úgy értettem, hogy neked ne sikerülne... nekem nem sikerül sokszor. Az élvezem és próbálkozom ami rád is és rám is vomnatkozik. Természetesen:-)

Lipodresch írta...

Jaj de nagyon szépek!

Barbi írta...

Háááát ez annyira tuti!!!!!! :D

Edit írta...

Csuda helyes Manócska is és a sapi is :)

Zsófi írta...

Kész vagyok, elolvadtam... a sapitól, manótüneményábeltől és ezektől a fotóktól. :)))

enikő írta...

Isteni az a manósikpa! Valami hasonlót én is horgoltam a gyerekeimnek de korántsem ilyen szépet.
Tetszik a blogod, mág visszajövök. :)

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen a sooook kedves szót!:)

Enikő,
ez a sapi nem lehet véletlen!!!:) ugyanis egyik este "virágról-virágra" szállva jutottam el a blogodra, bár a nyelvet sajnos nem értem, de magával ragadtak a gyönyörű és titokzatos:) fotóid! ééés a jobb traktusban megláttam két kedves manót, szuper sipkáikban, hát innen, azaz éppen tőled van az inspiráció. Köszönöm! Nem jelöltelek, elnézést, de már pótolom is!:)