2009. augusztus 11., kedd

BBD: A Fine Collection - Friendship Gathering1



Minta/Design: BBD, Friendship Gathering. Anyag/Fabric: R&R Reproductions, Goldfinch 28ct. Fonalak/Threads: WDW, TGA saját válogatás.

Elég zaklatott napokat élünk. Az utóbbi hetekben mindig jön-megy valaki "idegen" a ház körül, vagy rosszabb esetben a házban. A káoszról, ami körülvesz minket nem is beszélve. Az én terápiám továbbra is a TŰ. :) Ezt a mintát egyáltalán nem terveztem mostanában, de addig-addig hívogatott csábított, hogy nem volt mit tenni... megadtam magam. ;)

Most valahogy nem volt kedvem egyszálra hímezni, pedig az utóbbi időben szinte minden hímzést így készítettem, "pihenni" akartam. Kicsit meg is ijedtem az elején, hogy mennyire naaagy lesz a kép, kicsit bumszlinak tűnt a sok apróság után. Azóta megszoktam, szeretem így. Hímeztem már erre az anyagra és finoman szólva nincsenek róla jó emlékeim, mert hogy akkor egyszálra készült a mű, viszont kétszálra valami szuper, kellemes meglepetés volt!

Két díjat kaptam időközben, nagyon köszönöm Ninának és Dorkának!:)
És Márti, neked is puszi!!!:)

23 megjegyzés:

Csilla írta...

Kedves Rita,

most találtam rá a blogodra, amit megpróbáltam gyorsan végig is olvasni. :) Úgy keveredtem ide, hogy most kezdtem el keresztszemezni, és keresem az ilyen blogokat. Majd nagyon meglepődtem, amikor a webáruházadba tévedtem, és megláttam a címnél, hogy : Szár! Kb. 1-1,5 hónap múlva mi is oda fogunk költözni, most építkezünk! :)

Üdv,
Csilla

rozandi írta...

Nem csoda hogy elcsábultál. Nagyon szép ez a minta!

Lorix írta...

Jó kis terápia!! ;) A végeredmény ismét gyönyörűűűűűű lesz!

Clinique-Bogi írta...

Ez meg aztán valami gyönyörűséges. Kép lesz belőle?

Csilla böködéje írta...

Rita ez gyönyörű lesz. A színei is csodásak.

Edit írta...

Nagyon, de nagyon szep lesz ez a kep :)

Edige írta...

Csodás lesz az új kép! Most már meg sem lepődöm azon, hogy mindig nekem is nagyon-nagyon tetsző dolgokat készítesz...

Dora írta...

Nekem is nagyon bejön! Dehát én szeretem a virágokat :)

Anita írta...

Már így félkészen is beleszerettem ebbe a mintába, csoda, hogy eddig ellen tudtál állni. :-)

A felforduláshoz kitartás, a tű meg tényleg remek terápia ilyen elvetemülteknek, mint mi, szerintem mindenre. Összpontosíts a végeredményre!

Zsófi írta...

De szép... de szép...de jó nézni:)

unikat írta...

Rita!
Ez valami álomszép! Gyönyörűek a színek! Gratulálok!
Az átépítéssel járó kellemetlenségekért kitartást kivánok!

bucilla írta...

Nagyon szép minta, én is nehezen tudnék neki ellenállni!

Csicsóné-Melinda írta...

Hmm,megértem a csábulás tényét!:)
Nagyon szép lesz!!

Timici írta...

nagyon szépek a színei és az a hortenziás fotó, köszi szépen:o)

Abile írta...

Gyönyörű szépek ezek a virágok! Szerintem az a legfontosabb, hogy legalább a szabadidőnkben olyasmit csináljunk, ami megnyugtat, ellazít! :o))

Szentpyr írta...

Köszi Lányok!

Csilla,
örülök, hogy írtál! És nahááát!:))

Bogi,
kép lesz belőle!

Dóri,
én meg nagyon várom a te virágodat!;)
Eszembe jutottál ám közben, hogy... hűűű ez nekem bizony nagyocska lesz... na mondom ezt nem hangoztatom, mert Dóri röhögőgörcsöt kap:DDD!

CsacskaMacska írta...

Nagyon szép a minta, és a színválasztás, is szuper!!!:-) Jó, hogy elcsábultáL!!!

Dora írta...

Nézz be hozzám, és gyere játszani, ha van kedved :)

Dorka írta...

Nagyon szívesen! Megérdemelted!

aarkus írta...

Istenem, mennyire szép színeket használsz! Nagyon tetszik!

Dora írta...

Jaj, Rita, minden nap belekezdenék, de annyi minden kötelező vár most rám :( Az elszúrt RR, a szeptemberben kezdődő másik RR, meg jön egy halom szülinap...

Egyébként nem nevetlek ki, ez tényleg nagyobbacska :)

ildib írta...

De jók ezek a színek! :-)

Én is "kiutaltam" Neked egy díjat. Megkaptad már, de akkor is... :-)
http://ildib.blogspot.com/2009/08/dij-es-jatek.html

Szentpyr írta...

Ildib, köszönöm a kedvességed!:)