2009. augusztus 23., vasárnap

Ágis sapi


Ismét egy aprócska kislány jött a világra egy kedves helybeli családnál, Ágnes. Az úgy volt, hogy mielőtt megszületett volna, ajánlkoztam az anyukánál egy kis koma-tállal. Vagyis a kis Ági születése után következő egyik napon mi gondoskodtunk a kis (vagyis inkább nagy;) ) családról, Ági ugyanis harmadik testvérként érkezett. Sütöttünk-főztünk nagy boldogan és vittük is a házi kosztot. Jutalmul megnézhettük a csöpp kislányt. :) Annyira elvarázsolt ez a kis nő (fellengzősen úgy is mondhatnám, megihletett), hogy ez a kis virágos szösszenet készült neki iziben.:)) Panka rajzolt a legkisebbnek, lufit csomagolt a nagyoknak és virágot szedett az anyukának... mert ő ilyen.... és útra keltünk ismét.

A virágot és a csipkeszegélyt osztott hímzővel horgoltam és nem mondom, kicsit macerás vele dolgozni, de üdítő volt, hogy rengeteg szín közül választhattam ki az elképzelésemhez leginkább passzolót.

13 megjegyzés:

Kriszta írta...

Wow, tündéri ez a sapi!!!
Meghívhatlak egy limonádéra? Kukk be hozzám :)

Kicsoda írta...

ezt a sapit magamnakis elfogadnam:-)

unikat írta...

Nagyon profin horgolsz már!
Csudacsini!

Anita írta...

Na igen, ez már megint egy csini darab! :-)

A hétvégén mi is voltunk hasonló szerpeben, csak én varrtam, mint az őrült és anyukám tündékedett konyhámban. Az ikrek pedig zabálnivalóak, de a kettőért egyszerre nem irigylem a szülőket.

Abile írta...

Milyen kedves ajándék!! Nagyon édes!

Zsófi írta...

Hát ezt bizony én is hordanám!!! De jó az Ági babának! Nagyon tetszik a komatálazásotok!

Tündérlátta írta...

Nagyon szép ez a sapka!

Szecsi írta...

Milyen kedves ötlet ez a komatálazás! Felénk ez már nem "divat", sajnos.... Kár, hogy ezek a régi hagyományaink lassan kikopnak a mindennapokból :(

A sapi nekem is nagyon tetszik!

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen!

Kicsoda, de jó hogy írtál!:)

Zsófi, itt is írom...hiányoztál!:)))

Edige írta...

A sapi ismét csodás lett! Jó lehet ott lakni a környéken...

Márti írta...

Gyönyörű sapit horgoltál!!! Nem is tudtam/emlékeztem, hogy az a komatál - és milyen remek, kedves dolog!!

Hesztia írta...

De édes lett ez a sapi!! :)
Irigylésre méltó, hogy vannak még ilyen közösségek...

Edit írta...

Nagyon helyes ez a kis sapi, a komatálazás pedig milyen kedves szokás!