2009. július 17., péntek

Sorsoltunk;)

Lányok, szívből köszönöm, hogy együtt lelkesedtetek velem! Nagy élmény volt!!!

Girls, I am very happy that you've played my game, it was a great fun!!!
És a győőőőőzteeees....

And the winner is....

Gratulálok!:)

És még egy apróság, a játékra nevezett egy 14 éves ifjú hölgy is, Detti . Nagyon örültem neki! Szerintem szép dolog, hogy zsenge kora ellenére, ilyen lelkesedéssel hímzett velünk. Remélem nem bánja, ha kap tőlem egy kis különdíjat...:)

And one more little thing, Detti, a 14 years old youthful lady has entered the game too. I was very happy of her! I think it's nice, that in contempt of her early age, she stiched with such an enthusiasm with us. I hope she doesn't mind if I give her a small gift...


Detti, kérlek írd meg nekem (szentpyrkukacfreemailponthu), hova küldhetem az aprókádat!:)

És ígérem, hamarosan jelentkezem egy képtárral!
And I do promise to publish a picture gallery soon!

KÖSZÖNÖM!!!
THANK YOU!!!

31 megjegyzés:

mammka írta...

Gratulálok a nyertesnek!!!!!
Rita,neked köszönöm ezt a csodás játékot,sokfelé elvezetett és tovább fogom hímezni.:)

mariah írta...

Gratulálok a Anitának,a csodaszép ajándékhoz!!!
Rita köszönöm a játékot, és a sok szépséges minta lelőhelyét.

katica írta...

Gratulalok a nyerteseknek! Es megegyszer koszonom a lehtoseget es hogy ujra meg van a link ezeknek a csodas mintaknak!

Szera írta...

Anita, Detti! Gratulálok! :)
Köszönöm a játékot! :)

László írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
iluj írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

Márti írta...

Gratulálok a nyerteseknek!!! és KÖSZÖNÖM!!!! :)))))))))))))

Lorix írta...

Gratulálok a nyertesnek és Neked is Rita a játék kitalálásáért! Várom a képeket, mert itt-ott már találkoztam néhány pályaművel, de szuper lesz együtt látni mindet!!!

latinka írta...

Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

Dia írta...

Gratulálok a nyerteseknek.
De szerintem ezzel a játékkal mindenki csak nyert, aki részt vett benne - és aki nem, ők is, a sok sok szép minta megtalálásával :-)
Rita, köszönjük szépen!!!
én is nagyon várom már a sok-sok szé kézimunkát összeszedve :-)

Abile írta...

Gratulálok a szerencsés nyertes(ek)nek! Örültem, hogy játszhattam Veled! :o)

Kaoka írta...

Gratulálok a nyertesnek. Pedig, már éreztem a doboz illatát, de a részvét a fontos, nem a nyeremény. :) Nagyon jó játék volt. :)

Dora írta...

Mindket nyertesnek gratulalok! Koszonjuk a nagyszeru jatekot :)

rozandi írta...

Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a sok szép képet, és mintát amit láthattam! Andi

baboo írta...

Köszönjük a játékot, élmény volt! és gratuálunk a gyözteseknek, a nagynak és a kicsinek is! :)

iszit írta...

Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a lehetőséget!!!!! :)

Kriszti írta...

Gratuálok a szerencsés nyerteseknek! Köszönjük Rita ezt az izgalmas játékot, ahol mindenki kincsre lelt a segítségeddel.

Timici írta...

már rég izgultam ennyire sorsoláson:o)
gratulálok a nyerteseknek!

xlliann írta...

Gratulálok a nyerteseknek, használják a nyereményt erőben egészségben, a segítségével nagyon sok szép hímzést készítsenek el.
Gratulálok Rita neked is az ötletért, hogy ezt ennyire jól kitaláltad!!!
Szerintem mindenki nyert, aki részt vett a játékban, és itt csak nyertesek vannak:)

Barbi írta...

Gratulálok a nyertesnek! Dettinek is! :D Nagyon szép játék volt! Vissza, vissza.... :D

Judit írta...

Szívből gratulálok a nyerteseknek!
Köszönöm a játékot!

Anita írta...

Jajj Rita, csak most olvasom, hogy nyertem, alig tudom elhinni!!! :))))))
Puszilom Panni kacsóit. :D
Úgydeúgy, örülök!!!!

Anton írta...

Már véget ért? :-))
(mailtem)

Dorka írta...

Köszönöm a játékot, remek ötlet volt, jó volt játszani (is).
Gratulálok a nyertesnek!
Izgatottan várom a képtárat.

Szecsi írta...

Gratulálok a nyertesnek!
És még 1x köszönöm a lehetőséget!

nöné írta...

Szívből gratulálok a nyeremények boldog tulajdonosainak! Köszönet a lehetőségért, hogy kalandozhattam egy kicsikét, és gyanítom, a mintagyűjteményt végignézve, tisztára kalandozó magyarrá fogok válni:o)

Teca írta...

Gratulálok a nyerteseknek, de igazából mindannyian nyertünk !
Remek ötlet volt, Rita, várom a képgyűjteményt. :)

Szentpyr írta...

Én is köszönöm nektek LÁNYOK, újra és újra és...:))))!

Anita örülök neked, jövőhéten repül a csomagod!:)

Judilla írta...

A nyertesnek gratulálok!!
Jó volt játszani Veletek.:))
Várom a képgyűjteményt én is.

zdora írta...

Most tudtam csak benézni, ki is lett a nyertes. :) Nagy öröme lehet most Anitának, gratulálok neki! :)

Zsófi írta...

Gratulálok a nyerteseknek, köszönöm a játékot! Akkor most majd muszáj lesz kihímeznem ezt a szép mintát!;)
És be kell vallanom, én bizony titkon szurkoltam Dettinek (magam mellett:)), nagyon tetszik, hogy gondoltál rá!