2009. július 3., péntek

Panni Kincsei...

Ezt a dobozt készítettem a kis hölgynek a napokban. A KINCSEINEK:)), ahogy a felirat is mondja. Alig bírta kivárni, hogy elkészüljön, folyton láb alatt volt a drága, "anya kész van mááár???". Abban a szent pillanatban kikapta a kezemből, amikor késznek nyilvánítottam és most is éppen pakol bele! Lufit, üveggolyót...:) Úgy örülök!!!

A mintát jól megkavartam, mert próbáltam teljesen Pannára "igazítani". Na és igyekeztem vidámra, színesre készíteni, mi több nem spórolni a rózsaszínnel sem... hmm azt hiszem ez a szín kódolva van a kislányoknál. Szerintem jól passzol a hímzés hangulatához ez a fátyolos fehér pác (az Ikeából való). A dobozért pedig köszönet Zsófinak!

Minta: Stéphanie Herbert Pérez nyomán. Anyag: Zweigart Raw Cork, Fonalak: WDW, DMC, Atalie, TGA, saját válogatás, egy szál fölött két szállal hímezve.



Szeretném itt is megköszönni Dórinak, Anitának és Marcsinak, hogy gondoltak rám... KÖSZÖNÖM!:) "Lipodresch" Marcsinak is nagyon köszi!:)

23 megjegyzés:

Márti írta...

Te aztán tudsz!!!!! :)))) Nagggggyon-nagyon ott van!!!

Szecsi írta...

Nagyon bájos lett! Olyan, igazi kiscsajos :) Jóóó sok kincset lehet bele pakolni;)

Judit írta...

Ebbe aztán bele lehet szeretni...
Szuper lett! :))

Naomi írta...

Gyönyörűűűű! Sok örömet Panninak a kincsihez, és használja nagyon boldogan a kis dobozkát!

Zsófi írta...

Tündéri! És akár hiszed, akár nem, én Pankit látom benne megelevenedni. Biztos jó sokszor megnézem még.:) Üzenjük Julival: a csipesz is fontos kincs lehet a lufik mellett!;)

Mademoiselle írta...

Bűbájos lett a Panni kincsesládikája! :-) Szerintem nemcsak a kislányokban van kódolva a rózsaszín, olykor a nagylányokban is. Vagy csak én maradtam rózsaszines véletlenül :-)

Nina írta...

Rita, ez álomszép!!
Nagyon klassz az ötlet is, örök emlék. a kivitelezés pompás!! Nagyon jó lett :))

Barbi írta...

Szuperjó lett!

Szentpyr írta...

Kösziiii:))!

Zsófi, tényleg ez a fontos kincs kimaradt, a befőttes gumikról nem is beszélve;)! Olyan jó, hogy Pannit látod benne, mert pont ez volt a cél!

Nina, de jó lenne, ha így-úgy, de megmaradna Panninak felnőtt korára ez a doboz emléknek, erre nem is gondoltam...

Anita, hihi szóval Te úgy maradtál:))), na jó nekem is van ám néhány rózsaszín ezem-azom;), tudod, fő a színes egyéniség;)!

Lorix írta...

Telitalálat! Nagyon tetszik nekem is, és le sem tagadhatnád hogy te készítetted :) Minden a helyén van! A kis alsó csipke a szívem csücske :)

Zsófi írta...

Ó, én balga! hogy felejthettem ki a befőttesgumit;)
Egyébként visszajárok nézegetni Panni tündért:)

Csicsóné-Melinda írta...

Hát én személyesen nem ismerem Pannit,de a képek és történeteid alapján ilyen rózsaszínes,aranyszőke fürtös,csicsergő tündérkének tudom elképzelni!:)
Nagyon szuper kis kincses dobozt készítettél!!

Márti írta...

Olyan szép!!!! :)))))))))
Hát persze-persze, visszajárok!!!

Edit írta...

Nagyon klassz lett ez a kincses-doboz, már én sem először járok erre megcsodálni :)

Kriszti írta...

Nagyon szép lett a kincsesdobozka. Sok kincset kívánok bele Panninak!

szisze írta...

Remekművet alkottál, gyönyörű lett! Alig várom, hogy én is készíthessek ilyet a lánykámnak! :) lehet addig magamnak összedobok egyet! :))

unikat írta...

Hát ez a bejegyzés majdnem lemaradt. Annyi minden nagy dolog került fel ide egy hét alatt, hogy csak no.
Kár lett volna nem látni ezt a szépséget! Gratulálok!
Ez igazán csudacsini!

Lipodresch írta...

Gyönyörűek a munkáid!

Most akartam neked továbbadni ezt a kedvenc blogos dolgot, de látom már van... most akkor lehet még?

Szentpyr írta...

Hááát??? Perszeee!;) Köszi!:) Nagyon kedves Tőled!

lnici írta...

Most már nagyon sokszor jártam itt csodálni az alkotásaidat (és még jövök is...)Gratulálok hozzájuk!!!
Ha nem szemtelenség ilyet kérdezni a dobozt hol sikerült szerezni?
Köszi:-)

Szentpyr írta...

Inici, köszönöm, hogy írtál nekem!:) A dobozt Zsófi barátnőm segítségével, Esztergomból szereztem be.

Violini írta...

Szia Kedves Szentpyr!Nem ismertem a blogod, Kicsoda hívta fel rá a figyelmem hétvégén, hogy itt nagyban megy a viaszolás, úgyhogy felkerestelek, mert ez az én egyik kedves anyagom.
Szuper ez a doboz (is)!
2 kérdésem volna: a viasz amit te használsz mennyire bírja a vizet? Nekem olyan tapasztalatom volt, hogy ha esetleg ráfröccsen befoltosodik. És: hol szerzed be a dobozokat? Ilyen nagyot és alakút még nem is láttam.

Szentpyr írta...

Szia Violini!
Örülök, hogy idetaláltál! Az hogy nagyban megy a viaszolás, az túlzás, de "beszélgettünk/ünk" róla.:)
Olyan még nem volt, hogy hosszasan állt volna rajta a víz, de ha rácseppen megáll rajta és nem szívja be a fa. Ha jól felpolírozod, akkor szerintem víztaszítónak kell lennie.

A doboz Esztergomból való, a barátnőm segített hozzá.

Én már jártam nálad és jól emlékszem, milyen jót mosolyogtam azon, hogy titkon reméled, hogy talán és "legalább" a picilány nem reménytelen, már ami a zenei hallást illeti!:))