2009. július 5., vasárnap

Kincskereső, avagy GIVEAWAY kicsit másképp

Kedves, Kedves Látogatóm!

Nem vagyok a számok embere. Nem tudom, hányadik bejegyzésem ez, hogy pontosan mikor kezdtem a blog írást és a látogató számlálóm sem mutat éppen kerek számot... Viszont úgy érzem köszönettel tartozom a sok kedvességért, amivel körülvesztek, a sok jó szóért, a rengeteg inspirációért, amit tőletek kapok, vagy egyáltalán, hogy megtiszteltek az éreklődésetekkel és benéztek hozzám! Szóóóvaaaal van itt nektek valami kis meglepetés...:)

Dear Kind Visitors!

I'm not a woman of numbers. I really don't know what 's the number of this post, neither the exact time when I started to write this blog, moreover, the counter of my blog just doesn't show a round number... However, I do feel that I owe you all for the numerous favours that surround me, for the kind words, for the lot of inspirations, or altogether, your respecting interest visiting me! Sooooooo, here I have something little surprise to you .... )

Lenne kedvetek játszani? Tudjátok, amolyan "giveaway" féle, csak most egy kicsit másképp. Tehát aki játszani szeretne velem, induljon kincset keresni!:) Ha magyar kézimunkázó, akkor azért, ha külföldi akkor azért! Higgyétek el nem fogtok csalódni, tapasztalatból tudom! Annyi csodás mintát őriznek hagyományaink, csak ránk várnak, hogy újra gondoljuk őket! Hát kalandra fel!:)

Do you have mood for play? You know, a kind of a "giveaway", but a little different now. So, if anyone would like to play my game, let's join to search for a treasure!:) If you are a Hungarian sticher than that's the reason, if you are from abroad, than that's an other! Believe me, you won't be dissapointed! Our traditions keep so many beautiful designs, they are just waiting for us to reconsider them! Then, let's seek adventures!Aki kihímez akár egy egészen apró kis motívumot is ebből vagy ebből a mintagyűjteményből és azzal eldicsekszik a blogján, majd megjegyzést hagy itt, máris játékban van! A legszerencsésebb megnyeri az én kis Gyergyói varródobozomat (méhviasszal pácoltam, csodás az illata!;) ), a többi szerencsés pedig gazdagabb lesz egy saját készítésű kis szépséggel! Naaa mit gondoltok? Játszunk?? Játszuuuunk!!!:))) Határidő: júl. 17. este 7óra.

If anyone finish even a very small figure from this linked (and this...) design collection, after then she boasts with it on her blog;) and leaves a comment here, she's within the game! The most lucky one can win my little Gyergyo sewing box (The box were stained by beeswax, it's fragrance is just wonderful!;) ), the others will be better-off with a small, self made beauty! At last, what do you think? Shall we play? Let's play!!! :))) Closing time:17.07, until 7 in the evening.

Köszönet Antonnak, hogy webes felületen is elérhetővé tette ezeket a gyönyörű népi mintákat!

Lányok egy kis pontosítás: a második linkben megadott minták nem gyergyói keresztszemesek, hanem régi-régi Magyar Úriasszonyok lapjából valóak. Az én dobozomon valóban gyergyói minta szerepel, de ti nyugodtan válogassatok kedvetek szerint!

108 megjegyzés:

Szecsi írta...

Rita, megemelem a kalapom!! Ez fantasztikus ötlet!!!

A doboz pedig gyönyörűűűű!!!!

Szentpyr írta...

Jaj Szecsi nagyon köszönöm! Úgydeúúúgy izgulok!:))

mammka írta...

Te! Ilyen remek ötletet!!!Így tényleg mindenki nyer.Te aztán kreatív vagy!!!!Fantasztikus,nagyon örülök neki!És köszönöm,hogy olvashatlak,én is gazdagabb vagyok általad.:)
A doboz meg....hajjaj:csodás!

Kati írta...

Tetszik! Tetszik! Tetszik az ötleted!
Nekem is gyengém a népi kézimunka.
Gyönyörű lett a doboz+hímzés!

Rita, szeretném megkérdezni Tőled,
hogyan pácoltad a dobozt? (Van egy
méhviasz gyertyám.) Előre is köszönöm. Kati
"Függőségeim" Edit anyuja vagyok,
válaszolhatsz az Ő címére is, ha jobb
úgy.

Timici írta...

Rita, először is gratula a játékhoz, szuper, nagyon kedvelem az ilyeneket;o) természetesen benne vagyok, majd jól körülnézek:o).
A doboz csodás, mind a minta, mind a kivitelezés, le a kalappal, boldog lesz a szerencsés nyertes.:o)

Judit írta...

Szuper ötlet, szépséges hímzés!

Zsófi írta...

Itt vagyok, ragyogok... hát persze-persze:)
A doboz gyönyörűséges, és üzenem a kétkedőknek, tényleg mesés az illata, én szagolgattam már:)))

katica írta...

SZuper otlet, es a doboz pedig csodas.

Nem tudom hogy szamit e vagy sem, de en mar regebben veletlenul meg talaltam ezeket a mintak es himeztem beloluk - most tettem fel oket a blogomra. De az en linkem sajnos mar regota nem mukodik, igy nagyon szepen koszonom az uj linket ezeknek a szepseges mintaknak!

Biztonsag kedvere azert majd a hatarido elott ujra himzek valamit.

Abile írta...

Hááát, persze, hogy játszunk!! Ilyen fantasztikus ajándékért... :o)) A mintákért köszönet, igen nehéz választani belőlük! :o)

Nina írta...

Rita, erre egyszerűen nincsenek is szavak :) Annyira szép, finom, elegáns munka!

Kinéztem egy mintát, ha megböktem jövök játszani, naná :))

Dorka írta...

Én is játszok! Következő művem a versenyminták egyike, ettől a játéktól függetlenül! Kérhetek hozzá anyagot tőled? :).
A játékötleted frappáns és eredeti, gratulálok hozzá!

Anita írta...

Találtam valamit, mentem hímezni... ja és nagyon tetszik az ötlet. :-)

Szentpyr írta...

Örülök Lányok, hogy itt vagytok!

Mammka, külön köszönöm a szavaidat, sokat jelentettek nekem!:)

Kati, írok majd róla hosszabban egy bejegyzésben kicsit később, jó?

Katica, megnéztem a gyönyörű hímzéseidet és akár már ezzel is játszhatsz (vagyis játszol!;) ), de ha saját kedvedre készítesz még egy apróságot, az külön öröm!:)

Rájöttem, hogy ezt jól kitaláltam magamnak is, mert így én magam is lubickolhatok...gyönyörködhetek a munkáitokban:))))! Váromvárom!!!!:)))

Dora írta...

Én is benne vagyok :)

Lorix írta...

Az én korábban készített munkámat is elfogadod:)) Légyszi, légyszi, légysziiiiiii!
http://lorixszemes.blogspot.com/2009/04/swap-with-nina-2.html

Szentpyr írta...

Persze Rita:)! Bár ha olthatatlan kedved támad egy új apróságra a most elkészült gyönyörű terítőd után, akkor... tudod, gyors sikerélmény;)!

Barbi írta...

Naná, hogy játszunk! :DD Hamarosan jelentkezem egy kis munkával! A felajánlott ajándék káprázatosan finom darab lett!

Bertie írta...

A lovely treasure your box and am sure it will go to one of your Hungarian stitchers, just to keep it in the country of origin. A heirloom indeed.
Thank you for sharing those wonderful charts on your link.

Nina írta...

Jelentem, készen van az aprókám, jöhetek játszani? :))
http://xszemkozt.blogspot.com/2009/07/ritas-giveaway-game.html

Drukkolok mindenkinek, de nagyon szeretnék én lenni a szerencsés boldog nyertes :) Dobozmániám van ugyanis ;))

Rita köszi a nagyszerű játékot!!

Edit írta...

Gyönyörű szép ez a doboz. Nagyon szeretem a szép dobozokat, ládákat. Viccesen mindig azt szoktam mondani, egy tulipános ládát szeretnék. Ez a szépséges doboz felér egy tulipános ládával, sőt :) Igazán remek ötlet ez a játék, nagyon szeretnék részt venni benne, remélem lesz egy kis időm hímezni valami szépet a gyűjteményből. Ötletem már van :)

Szentpyr írta...

Láttam!!!:) Köszönöm és hajrááá!:)))

Szentpyr írta...

Edit, örülök neked is!:)

Szentpyr írta...

Bertie,
If it so happen, this box'd travel to abroad with pleasure.:)

Dovilė írta...

Thank you Rita for this game, I'm going to join to:)

Szentpyr írta...

Welcome Dovilé! I am happy to see you!:)

Kriszti írta...

Nagyszerü az ötlet és csodálatos ajándékot készítettél. Ha időm engedi, megprobálok én is "versenybe szállni" érte. De előbb-utóbb készül majd valami szép, hagyományos mintás apróságom.

rozandi írta...

Kedves Rita!
Nina oldalán találtam rá a játékodra. Gratulálok, hogy ilyen remek ötlet gazdája lehetsz! Ha nem gond, szeretnék csatlakozni a játékodhoz. El is készültem a munkával. melyet itt megtalálsz:
http://rozandi.multiply.com/journal/item/35/35
Köszönöm hogy játszhattam. Mindenkinek jó bökögetést, Neked pedig jó nézelődést és pihenést kívánok!

Szentpyr írta...

Kriszti, örülök neked is és remélem sikerül egy kis időt lecsípni innen-onnan!:)

Rozandi, köszönöm! Megcsodáltam és persze már fel is írtam a neved!:)

stitchenmylifeaway írta...

I would like to join this please. When do I need to be finished by?
Thank you
Shay

Mtunde írta...

Rita, már én is elkészültem, csak még a technika ördögével harcolok. Egyrészt kell fénykép, majd fel is kell tölteni, és mostanában az új gépünk nem szereti betölteni a blogger oldalait. :(
De a lényeg. Nagyon lelkes lettem a játékodtól, délután olvastam, máris választottam mintát, és készítettem egy kis könyvjelzőt.
Szeretem az ilyen mintákat nagyon. Még modern környezetben is nagyon jól mutatnak. De majd mutogatok! :)
Tünde

aniko66 írta...

Még jó hogy hétfőtől szabin leszek! "Megpályázom" én is azt a gyönyörű ládikót! :)))
Köszönjük a lehetőséget, a szépségeket és az izgalmat! :)))

Szentpyr írta...

Shay,

Welcome!:) Closing time:17.07, until 7 in the evening. Until that time please post the finished work to your blog and leave a comment here.
Thanks for joining the game!
Rita

Tünde,
alig várom hogy láthassam és tényleg, könyvjelző!!! Szuper ötlet!:)

Anikó, de jó hogy itt vagy te is!:)

Márti írta...

Micsoda ötlet!!! Szuper vagy!!! :))))
Gyönyörű dobozt készítettél!!!

norcsella írta...

Szeretnék benevezni. :o)

http://norcsella.blogspot.com/2009/07/jatek_09.html

Dora írta...

A hímzés részével én is megvagyok:
http://xxlhubbubdora.blogspot.com/2009/07/gyergyo-mintak-avagy-jatek-ritanal.html

Még a végső formájára kell alakitanom, de remélem az is megtörténik a napokban :)
Köszönöm a játékot!

Timici írta...

én is elkészültem a hímzéssel:
http://timici.blogspot.com/2009/07/rita-jateka.html
már csak egy kis idő és a varrógépem kell, hogy megkapja a végső formáját:o)

Barbi írta...

Elkészültem az én kincsemmel! Jaj, úgy izgulok, mit szólsz majd hozzá! Igyekszem a mai napon feltenni! :D

Szentpyr írta...

hihi beindult azámomra a lubickolás, köszi Lányok!:)

Barbi, én spec előre tudom mit fogok szólni hozzá, ismerve az eddigi munkásságodat!;) Mindenesetre izgatottan várom!!!

zdora írta...

Szia Rita!

Ellenállhatatlan ez a doboz és a gyergyói minták is nagyon tetszenek, így én is beneveznék. :)

http://zdora.blogspot.com/2009/07/kincskereso-ritaval.html

D.

iszit írta...

Hűű majdnem lemaradtam, most jöttem haza a nyaralásból. Naná hogy most meg megyek mintát keresni!!!!! Köszi!!!

Detty írta...

Kedves Rita,

Én is szeretnék jelentkezni a játékra:
http://mesesvilag.blogspot.com/2009/07/kincskereso-jatek-ritaval.html

Kriszta írta...

Kedves Rita,

Fantasztikus ötlet volt ez a játék, köszönöm!!!
Jelentkezem én is:
http://fonalvarazs.blogspot.com

iszit írta...

Rita én is elkészültem a hímzés részével, varrás még várat magára...

http://iszit01.blogspot.com/2009/07/rita-blogjan-talaltam-egy-nagyon-kedves.html

De azt hiszem egy terítőt is fogok készíteni valamelyik mintából!

Kriszta írta...

Köszönöm szépen kedves Rita :) Sikerült Dettit is felírnod? Olyan lázzal hímzett a leánykám, hogy sajnálnám, ha lemaradna :)

Mtunde írta...

Szia Rita!
Elkészültem a kis könyvjelzővel. De azt hiszem több kisebb és nagyobb darab fogja követni. Gyönyörűek ezek a minták (is).

http://beneboro.blogspot.com/2009/07/rita-jateka.html

Itt is köszönöm a szervezést és a lelkesítést és a játékot!

Szentpyr írta...

Köszönöm Lányok nektek is, megcsodáltam a munkákat a blogokon!:)

Kriszta, Dettid annyira kellemes meglepetés volt és természetesen a neve a listán, naná!;)

rozandi írta...

Kedves Rita!
Ide is felraktam az elkészült munkát és a hozzá tartozó felhívást.

http://rozandi.blogspot.com/2009/07/jatek-kincskereso-avagy-giveaway-kicsit.html

Nagyon szép dolgok készültek! Gratulálok mindenkinek!

unikat írta...

gyönyörű a doboz!
Én is akarom. De csak most futottam be.
Na, majd gyorsan kitalálok valamit, hogy erről ne maradjak le!

László írta...

Sziasztok!

Nem ismerhettek, mivel nincs blogom (még)...
Azért írok ide, mert illendőnek tartom a bemutatkozást, ha már ismeretlenül írtam az oldalatokra...
Rita az én oldalam "reklámozza" a játékával. Nagyon meglepett vele.
Igyekszem több régi magyar mintát is feltenni (természetesen legálisan), de elég nehézkes a szerzők megtalálása. (és esetleg hozzá sem járulnak a művek közléséhez...)
Köszönöm Ritának a játékot, és nektek a lelkesedést. További kellemes bökögetést.

Szentpyr írta...

Marcsi, örülök, hogy ideértél, egyenesen a nyaralásból:)))!

László,
:)!

Adriana Ortiz írta...

Thank you Rita for the opportunity to know this designs.
I love to join the game !!I will cross my needles for good luck.

Regards,
Adri

Skorpiocska írta...

Rita fantasztikus ez a játék ötlet és az ajándék doboz is csodálatos.
Örömmel készítettem el az én kis mintámat. Már ki is raktam az oldalamra! :-)

Kriszta írta...

Nagyon szépen köszönöm, nem is tudod mennyire örülök!!! Nagyon ritkán érez késztetést arra, hogy tanulgasson, készítgessen valamit, s akkor is a lelkesedése elég hamar alábbhagy :) Én örültem és lepődtem meg a legjobban, amikor megmutattam neki a mintákat, és ő is kért egy darab anyagot, merthogy szeretné megpróbálni, aztán meg mégjobban, amikor be is fejezte, amit elkezdett. Úgyhogy én többszörös köszönettel tartozom ezért a fantasztikus ötletedért!!!! :)

unikat írta...

Bár van egy nemrég elkészített gyergyói mintás darabom, de igyekszem egy újabbal előállni a határidőig. S ha mégsem jönne össze, jelzek, s megmutatom a már elkészültet.
Köszönöm!
S a játék nagy öltet volt! Ügyes vagy!

Zsuzsa írta...

Kedves Rita, én rendszeresen olvaslak, de nincs honlapom, azért szivből gratulálok az ötlethez. Magam is gyakran látogatom László oldalát (itt is köszönet neki a rengeteg munkáért). Neked pedig köszönet a gyönyörűséges hímzésekért!

Szera írta...

Kedves Rita!
Az ötleted nagyon kedves és emberi...:) Megpróbálom én is...

Dia írta...

Szia Rita!

nagyon fantasztikusnak tartom a játékodat! (és persze a blogodat is! :-)
Én is kedvet kaptam, a hétvégén el is készítettem a játékra a hímzésemet:
http://levydia.blogspot.com/2009/07/gyergyoi-mintapattenrns-von-gyergyo.html

Ezennel szeretnék én is jelentkezni a játékra, mindjárt a felhívást is kiteszem a blogomra.

További szép vasárnapot kívánok!

Dia

Szentpyr írta...

Adri:)!

Szera, Dia, Skorpiócska, nagyon kedves, amit írtatok és szuper, hogy játszotok velem, dejóóó:))!

Zsuzsa, nagyon jólestek a szavaid, külön köszönet érte!:)

gubike írta...

Szia, gubike vagyok, és Szerától jutottam el hozzád. Úgy is ér a játék, ha történetesen nekem pontosan ez a gyergyókilyénfalvi mintám már egy abrosz közepén ott van? Van több keresztszemes terítőm, amiket gyergyói vagy palóc minták fölhasználásával varrtam.

Polly írta...

Gyönyörű a doboz!
Az ötlet pedig kiváló, rengeteg szebbnél szebb magyar xszemes minta van.
Most a nevezést kihagyom, mert nincs időm hímezni.
Viszont ez a méhviaszos dolog engem is érdekel.

Dovilė írta...

Thank you Rita for beautiful patterns, and there is mine choise:

http://zydintisvajoniupieva.blogspot.com/2009/07/ritas-giveaway.html

have funny game:)

Németné Adri írta...

Kedves Rita!

Azt hiszem, mi nem ismerjük egymást. Több blogon keresztül, elég kalandos úton jutottam el a tiedhez. Sajnálom, hogy nincs már időm nevezni a játékra, mivel több dologban is benne vagyok most. De nagyon jó ötlet volt, és a minták is gyönyörűek. Egyszer talán majd lesz annyi időm, hogy ezekből is hímezzek valamit!
A doboz is nagyon szép. További kellemes, hímzéssel és kreatívkodással eltöltött órákat kívánok!
Üdv.: Adri.

Szecsi írta...

Én is kész vagyok;)

http://szecsi.blogspot.com/2009/07/gyergyoi-viragok.html

Edit írta...

Elkészültem én is! Köszönöm a játékot, nagyon jó volt hímezni, és végre magamnak is hímeztem ;-)

http://fuggosegeim.blogspot.com/2009/07/kincskereses-ritaval-ritas-giveaway.html

Szentpyr írta...

Polly, Adri, jól esik,hogy (és amit) írtatok, még ha most nem is játszotok, majd legközelebb!:)

Gubike, Szecsi, Edit, Köszönöm itt is!:)

Dovilé, thank you!:)

xlliann írta...

JÓ ötlet, a doboz csodás, mindenki nyer.
Szeretnék én is részt venni a játékban.
http://xlliann.blogspot.com

Lipodresch írta...

66 komment!!!!?????


már ezzel önmagában rekordot döntöttél!


:) :) :) :)

Anita írta...

Egy pici részlettel elkészültem, remélem, ennyi is elég a nevezéshez. :-)

http://akrucip.blogspot.com/2009/07/kincskereses-ritaval.html

Anita írta...

Hú azt meg kihagytam, hogy érdemes lenne a kész műveket egy képtárba feltenni, hogy mi is lubickolhassunk. :)))

dviki írta...

Rita, játékra jelentkezem! ;) Nézz be hozzám! :)))

Edit írta...

Rita, Anita mar irta, de en is megkerdezem. Ugye csinalsz majd egy gyujtemenyt, hogy egy helyen megcsodalhassunk minden darabot, ami a jatekra keszult?

Luna (V.Fiona) írta...

Kedves Rita!

Én Szecsi oldalán találtam rá a játékodra. Bár résztvenni nem tudok benne, de mindenképp szerettem volna elmondani, mennyire örülök, hogy vannak ilyen kezdeményezések. Magam is tervbe vettem egy, a hagyományos magyar mintákat felhasználó kis darab elkészítését, és meglepetésemre láttam is a gyűjteménybe, amiknek linkjét ezúton is köszönöm. Konkrétan az un. "olaszkorsós" mintáról van szó, de ahogy láttam, van ott sok más szépség is. :)
Egyszóval gratulálok a kezdeményezésedhez!

Hunszil írta...

Kedves Rita !

Én is benevezek remélem még el is készül a kiválasztott minták egyike :)Nagyon jó kis játék :)))Gratula és úgy látom sokakat megmzgat... na és az sem utolsó, hogy régi minták felkutatásával, "újrahasznosításával" foglalkozik, ami a szívem csücske :)))

aarkus írta...

Hátha valakit érdekel: az első linken megadott minták Lengyel Györgyi Keresztszemes kézimunkák című könyvéből valók, amit néha még lehet kapni antikváriumokban. Ott a minták "jelentését" is leírják, illetve pontosan azt, hogy hol, melyik vidéken, faluban hímezték őket. Ha valaki olyan szerencsés, hogy rábukkan, érdemes megvenni!
http://www.ababook.hu/index.php?module=book&bookid=999626886

Anton írta...

aarkus
Köszönöm az információt. Megpróbálom elérni a szerzőt, és engedélyt kérni a könyv közlésére.
A mintát egyébként a http://www.mek.iif.hu/porta/szint/tarsad/neprajz/gyergyoi/html/index.htm címről szereztem be (így legális).

Orsolya írta...

Kedves Rita!

Nagyon szeretem a keresztszemes hímzést, de én magam ritkán állok neki. Utoljára évekkel ezelőtt. Szépséges munkáidat látva újra kedvet kaptam. Már választottam is mintát a gyűjteményből, el is kezdtem. Lehet, hogy nem készül el határidőre, de az sem baj, annyira jólesik hímezni.:)
Egy kérdés: A játékban bárki részt vehet, vagy csak az akinek blogja van?
Orsolya

Judit írta...

Annyira jó ötlet ez a játék! Csodás az a doboz!
Én is jelentkezni szeretnék, elkészült a tűtartóm!

Szentpyr írta...

Anita, Edit nem merek felelőtlenül ígérni, de majd megpróbálom!:)

Lányok, nagyon köszönöm a jó szót, a nevezést, a lelkesedést és hogy gyönyörködhetem a munkáitokban!!!!

Aarkus,
köszönet a hasznos információért, engem kifejezetten érdekel a minták jelentése is! Ha rálelek valahol, biztosan beszerzem!

Orsolya,
igen, elsősorban azokra gondoltam, akiknek blogja van, de ha időben elkészülsz és küldesz róla nekem egy fotót (szentpyrkukacfreemailponthu), akkor szívesen felteszem én a blogomra, hogy mindenki láthassa. Ezen ne múljon!;)

Anton írta...

zsibvasar.hu
1500 HUF

Orsolya írta...

Köszönöm a lehetőséget, igyekszem! (Nagyon szép ám az a doboz!) :)

Anton írta...

Rita
Leütöttem a könyvet, úgyhogy ha megkapom meilem neked...

aarkus írta...

Ez igen, pörögtek itt is az események délelőtt óta.. :-)

Anton,
meg sem fordult a fejemben, hogy nem legális a közlés, sőt: nagyon örültem, hogy a nem ismert, 20 éves könyv mintagyűjteménye végre közkincs lesz megint!

Rita,
tényleg gyönyörű a doboz (ahogy a többi munkád is), gratulálok!

mariah írta...

Gyönyörűűű a doboz!
Én is benevezek remélem még el is készül a kiválasztott minták egyike.
Gyönyörűek ezek a magyar minták és köszönet érte.

unikat írta...

Aztamindenit, hogy mennyien jártak már itt!!! Ezt jól kitaláltad Rita!
Ügyes vagy!
Elszégyelltem magam, hogy egy régebbi munkámmal szállnék versenybe a csodás dobozodért, ezért jelentem böködtem egy újabbat, de mindkettőt feltettem a blogomba.

De:
Mivel én a napokban kaptam tőled egy gyönyörűséges ajándékot, ezért versenybe nem illenék szállnom, így az öltögetés élvezetéért hímeztem.
Bár sajog ezért a dobozért a szívem, nem bírná el a lelkiismeretem, ha mégis ennyi pályázó, ennyi munkát készítve,a végén netalántán én kapnék újra tőled meglepit.
Puszillak, Te Drága!

Szentpyr írta...

Anton,
én most este akartam rárepülni;).... nagyon kedves vagy, köszi!:)

Aarkus,
köszönöm!:)

Mariah,
várom, várom!!! biztos sikerül!:)

Marcsi,
válaszoltam a blogodon, nincs apelláta!;)

baboo írta...

Kedves Rita,
én is neveznék a versenybe, munkámat itt nézheted meg: http://baboovilag.blogspot.com/

Örülök a kezdeményezésnek, a mintás oldal kedvencek közé került, így amikor időm engedi, újabb szépségeket fedezhetek fel és értelmezhetek újra, köszönöm!

eli írta...

Kedves Rita, fantasztikus otlet ez a jatek...a blogomban megnezheted hogy a mintat elkeszitetem:-)

mammka írta...

Rita! Ez igen!!!!:) Jól megmozgattál bennünket,köszönet érte!!!!!
Elkészültem a hímzésemmel,még kicsit tipródok,hogy melyik ötletem legyen a végső formája.
teljesen beleszerettem a mintámba!!!!:))))
http://mammka.blogspot.com/2009/07/kincskereses-ritanal.html
Alig várom én is,hogy együtt láthassam mindenki mintáját!!!!!
Ez igazi kincsvadászat volt!!!!!:)

Sveta írta...

Please, include me into the draw!!!
I hope...

goblen írta...

Szia Rita!

Én is szeretnék beszállni a játékodba.
Mostanában kezdtem csak el a blogot, ahol van: http://goblen5.blogspot.com/2009/07/elso-jatekom.html
Köszi. Andi

Csipcsilla írta...

Rita!
Elkészítettem én is a játékravalót!
Nagyon örülök, hogy belevágtam! Köszönöm szépen, már nyertem! Komolyan!!

Judilla írta...

Remek dolgot találtál ki, én pedig nem tudtam ellenállni, és én is készítettem egy kis apróságot a játékhoz.

http://ikszem.blogspot.com/2009/07/kincskereso.html

mariah írta...

Szia Rita elkészültem az utolsó elötti pillanatban én is.Nagyon örülök, hogy sikerült időt szakítanom gyönyörüek ezek a mintak.Köszönöm a játékot én már most nyertem.

mariah írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Csicsóné-Melinda írta...

Kedeves Rita!
Én is neveznék a játékba!
Köszönöm a lehetőséget!!

Lvica írta...

Az utolsó előtti pillanatban neveznék én is a játékra, nagyon tetszik a varródobozod!:) Gyergyói buksza a blogomon.:) Kösziiiii!

Kaoka írta...

Kedves Rita! Szeretnék én is jelentkezni a játékra.:) Hímeztem egy kis apróságot és reménykedek a nyereményben, másokkal együtt. :)
Gyönyörű a doboz és a hsz.-ekből megitélve, nagyon inspiráló ajándék. :)

nöné írta...

Kedves Rita! A nyereményként felajánlott dobozka meseszép, és arra késztetett, hogy a kötőtűimet félretéve hímezgessek egy picit. A csodaszép minták közül igen nehéz volt a választás, végül is egy egyszerű mellett döntöttem. Végső formáját majd a napokban fogja elnyerni. Köszönet a lehetőségért!
http://tubele.blogspot.com/
Üdv: Nöné

Márti írta...

Kincsre leltem... :))))

... hát persze, hogy én is veled játszom!!! Köszönöm! :))))

A dobozkád gyönyörű!!!

Teca írta...

Rita, két apró mintával én is jelentkezem a játékra, köszönöm a lehetőséget és gratulálok a csodaszép munkáidhoz!

aniko66 írta...

Rita! Elkészült a könyvborítóm s ma este már gazdára is talált! Azért még az ajándék átadása előtt lefotóztam. Az oldalomon megkuksizhatod! A játékot köszönöm, kedves nyári emlékem lesz!

katica írta...

elkeszult az ujjabb himzes a jatekra...

Viki írta...

Szia Rita!
Szeretnék én is játszani!:) Egy tűtartót készítettem, az előbb feltettem a blogomra a képét.

Miaanya írta...

Szia Rita!
Én is neveznék;)
Nagyon örülök ennek a játéknak, és köszönöm, hogy kitaláltad:)
Én egy ollóőrt készítettem.

latinka írta...

Szia!
Nagyon izgultam,mert szolgáltatóváltás miatt egész héten nem volt netem,de az utolsó pillanatban sikerült! Én is szeretnék nevezni a játékodra,máris teszem a képeket a blogomba!

Edige írta...

Végszóra beestem én is! Tegnap elkészült az aprócska hímzésem és hamarosan készen is megmutatom majd.
Köszönöm én is a játékot!
http://edige08.blogspot.com/2009/07/rita-jateka.html#links

Raftingturaro írta...

Orommel latom munkassagotok, kivancsi volnek tudjatok-e hol van Gyergyo :) ?
Szulovarosom egy kisvaros Szekelyfoldon, az ismertebb Gyilkos-to es Bekasi szoros szomszedsagaban, ahova oromest varunk minden kedves vendeget: http://www.gheorgheni.ro

ZERGEssel be hozzank
Sandor

www.tura.ro

Szentpyr írta...

Kedves Sándor,
köszönöm, hogy írtál, nagyon örülök neki! Ha megengeded, később ajánlanálak benneteket a honlapotok megjelölésével az olvasóimnak!

Rita