2009. július 19., vasárnap

Elkámpicsorodva...

A gyergyói játék öröm hullámai után, furcsa dolog történt velem... De hol is kezdjem, talán az elején, ugyebár. A webáruházamról nem szívesen írok itt, mert ez itt nem a reklám helye. Lehet, hogy hülyeség, de ez amolyan szemérmesség nálam. (Vérbeli üzletasszonyi attitűd;)!) De azért sokat álmodozom a boltommal kapcsolatban, hogy hogyan tovább. Rengeteg ötletem van, de még a gyermekeim annyira aprók, hogy az időm igen csak korlátozott, ami az új álmok megvalósítását illeti bolt ügyekben. Az egyik nagy szeretettel őrizgetett álmom, hogy magyar illusztrátorokat kérjek fel, keresztszemes minták tervezésére. Ez amolyan közös munka lett volna, én feltártam volna előttük a mi hímzős birodalmunk távlatait, határait, ők pedig szabadon szárnyalhattak, játszadozhattak volna ebben az izgalmas világban.

A minap írt nekem egy kedves megjegyzést az egyik általam nagyra becsült és egyben erre a munkára kiszemelt illusztrátor. Ebben a megjegyzésben hozzávetőleg megemlítette, hogy éppen keresztszemes mintákat rajzol... hmm, gondoltam megkérdezem, miről is van szó, mert ugye nekem lenne ez a bogaram, hogy varázsoljunk együtt valamit... hát bizony éppen mostanában gondolt erre más valaki is:((. Persze ő (az illusztrátor) nagyon korrekt módon nem írt erről semmi többet, nem is kérdeztem semmi részletet, nem ez volt a lényeg, hanem hogy éppen most és éppen hasonlóra gondolt más is. Tudom, tudom, ilyen van és miért is ne gondolhatott volna erre más is, de bevallom nagyon-nagyon rosszul esett, csak mert szerelmes voltam ebbe az ötletembe....

Persze az agyammal eddig is egyértelmű volt, hogy nincs miért nyavalyognom, de ugyebár a női lélek... az más!:)

24 megjegyzés:

Kaoka írta...

Sajnálom. :( Biztos lesz valami megoldás. :)

mammka írta...

Igen...hasonlót én is éltem már át,amikor a tevemet valaki más "elviszi"....elég pocsék....:(

mammka írta...

Tervemet....

Abile írta...

Ne légy szomorú... azt hiszem Colette-nél olvastam nem rég ezt az idézetet:
"Ahol bezárul egy ajtó, kinyílik egy másik.." én hiszek ebben!!
Időnként azt szoktam érezni, hogy van az Életünkben egy Főrendező... aki időnként közbelép... és arra terelget bennünket, amerre igazából mennünk kell, de erre csak utólag jövünk rá, hogy Hát, persze!! ez volt a helyes irány!

Lorix írta...

Hűűű, de rossz érzés ez! :(((( Együttérzek veled, és remélem hamarosan visszatér a jókedved!

A játék meg tényleg csúcs volt!! Hajrá Rita!!

Suzi írta...

Sajnálom nagyon, és megértelek. Viszont biztos vagyok benne, hogy vannak és lesznek még remek ötleteid, meg még ez a meccs sincs lejátszva, vagy tévedek??
Szívből drukkolok, hogy ezentúl minden álmod teljesuljön!

Szecsi írta...

Ajjjaj, ez nagyon vacak érzés! Én is szoktam ilyesmit érezni pl. amikor az általam kiszemelt mintát vki már előttem kihímzi...hiába, hogy más színekkel..stb. én is meghímezhetem, de akkor már oda az újdonság varázsa!
Azért próbálj NE elkeseredni, hiszen a minta kitalálásánál lehet még variálni pl. a stílusokkal, színekkel. Hiszen kézimunkázós webáruházból is több van és mégis mindegyik más, hiszen más-más személyiségűek a "boltvezetők" is. Mindenki egy kicsit a saját képére formálja az általa vezetett boltocskát, szerintem ez működhet a minta megalkotásnál is:)

Barbi írta...

Attól még nyugodtan belevághatsz te is! Hisz webáruházakból is sok van, az árukészlet is sokszor fedi egymást, és te kereshetsz más illusztrátort, aki egészen mást kínál a te boltodban, mint más a máséban. Remélem, érted, mit akartam ezzel a nyakatekert mondattal! Én is olyan szívesen készítenék ilyesmit, de se programom hozzá, se illusztrátori végzettségem. ;D Majd jön újabb ötlet, ne bánkódj kérlek!

Ami a kötős linkeket illeti, itt is megköszönöm, mert nagyon jó!!! :D

Anita írta...

Mire ideértem, már minden okosat elmondtak a lányok! :-)
Persze tudom, hogy az eszeddel ezeket mind tudod te is, csak ez most pocsék érzés, mintha kiraboltak volna, vagy kitéptek volna belőled egy darabot. Minden esetre fel a fejjel és keresd a másik ajtót, biztosan meg fogod találni. :-)

Csilla böködéje írta...

Sok újat én sem tudok már mondani, de fel a fejjel. És azért lehet, hogy érdemes lenne belevágni nem?

Szentpyr írta...

Köszi Lányok, jól esett kiönteni nektek a szívem, meg is könnyebbültem tőle, pláne ahogy olvastam a soraitokat... köszönöm a biztató szavaitokat, segítenek, igazán!

Én is hasonlóra jutottam, mint amiről ti is írtok, járom a saját utamat. És nem adom fel ezt az álmomat sem, hiszen más megközelítésből, más és más végeredmény születhet. És ha színesebb lesz ez a paletta, azzal csak mindannyian nyerünk!:)

unikat írta...

Drága Rita!

Azt hiszem olyat senki sem tud mondani, amitől a bánatod egyből elmúlna. Kellemetlen!
De aki ennyire kreatív, az márcsak azért is felszívja magát, s megmutatja. Vagy ezt még jobban, még magasabb szinten, vagy sokkal ütősebbel áll elő.
Csak az időre kell bízni.
De oly sokan jöttek azonnal együttérzésüket kifejezni, s még többen vettek részt a játékodban, hogy ebből lehet a legtöbb erőt meríteni, hogy nagyon jó úton jársz.

Nina írta...

Én is csak sajnálni tudom... AZ élet márcsak ilyen.
Szerintem sokan vagyunk, akiknek az ötletei máshol látódnak viszont, teljesen mindegy, hogy maga az ötlet mivel kapcsolatos... Tudod, én vagy a párom hányszor jártunk már így?
Fel a fejjel, kitalálsz valamit, tudom biztosan :))

Anton írta...

Részvétem.
Lépj tovább. Nyugodtan belevághatsz ebbe is, vagy csak gondold tovább, és találj ki valami egészen más egyedi dogot.

Elkezdtem beírni az ötleteket, de azt inkább magánban.

Fel a fejjel...

Márti írta...

... én nagyon drukkolok Neked!!! :)))

Csicsóné-Melinda írta...

Hát előttem azt hiszem már mindent leírtak a lányok!
Ne tessék csüggedni,biztos vagyok benne,hogy előrukkolsz Te még szuper ötletekkel!
PUszi és nagy ölelés!:))

melcsilla írta...

Rita, fel a fejjel! Te olyan kreatív, ötletgazdag lány vagy, biztosan lesz rá megoldás. Én szurkolok neked mindenféleképpen. Kitartás a bolthoz, a gyerek nőnek, neked pedig több időd lesz hozzád. Valóra válnak az álmaid, hidd el!

Dorka írta...

Fel a fejjel! Sajnos ez a jó ötletek sajátja, másnak is eszébe jut...
De az álmokat meg kell valósítani!
Biztosan tudom, hogy a mintáid gyönyörűek lesznek!
Puszi: Dorka

Nina írta...

Rita, adnék neked egy blog-award-ot, kukk be hozzám, pusz!

Tündérlátta írta...

Örülök, hogy meg tudsz újulni és újraálmodod az álmod!!

Zsófi írta...

ÓÓÓÓÓÓ!!!!Remélem, már túl vagy azon a fránya kámpicson:)

anyahajó írta...

Kár, hogy nem írsz a boltodról többet. Szerintem lehet ízlésesen is reklámozni - helyesebben tájékoztatni. A vásárlónak meg jó, ha tudja, hogy olyantól rendel, akit ismer a blogvilágból, azaz megbízhat benne.

Dorka írta...

Nézz be hozzám!

ancsa írta...

Rita!
Ha még mindig a tarsolyodban van ez a terv, akkor esetleg keress meg emilben!
(Emilcímem a blogomban - hátha oda is bekukkolsz...)