2009. június 22., hétfő

Hortenziát Marcsinak...



Néhány szál hortenzia, Marcsinak! Mert megérdemli!:)




Design: Atalie, Le Jardin aux Tréfles/part. Fabric: Zweigart, Natural Linen Raw, 28ct. Threads: TGA(Evergreen, Avocado), Atalie(Nénuphar).

Nagyon szerettem készíteni, a "rózsaszínes" Marcsinak (ő ejtette ezt el nekem egyik levelében:) ) ezt a kis naplófélét. Mivel első próbálkozás, kissé pontatlan, de annyira lüke türelmetlen vagyok, hogy nem böngésztem végig Zsófi és Loreta remek leírásait. (Miután elkészültem, persze igen, mert kíváncsivá tettek a felmerülő problémák...) Izgatottan próbáltam ki az új Atalie fonalamat is. Elsősorban a színátmenetei ejtenek rabul ennek a fonal fajtának, mondhatom továbbra is nagy a szerelem. Marcsi remélem kedved telik benne!:)

23 megjegyzés:

Zsófi írta...

GYÖNYÖRŰ!

unikat írta...

De még mennyire tetszik!
Gyönyörű!
De nem kölcsönkenyér volt,... bár ilyen szépséget visszakapni, nagy öröm.
Sokkal jobban jártam én a kölcsönnel, de van mintadarabom most már, s majd próbálkozom.
Nagyon köszönöm, s nagyon megható a kedvességed, s figyelmességed!
A képek pedig gyönyörűek lettek!
Puszi

Lorix írta...

Nagyon szép lett, nem tudok mást mondani! ;)

És egyre jobban izgat ez a "könyvkötősdi" :DDD

Naomi írta...

Tökéletes, és álomszép!!!

Edige írta...

Csodálatos lett!

Nina írta...

Gyönyörű, csodás, eszményi, pompázatos, és még sorolhatnám a jelzőket, mert annyira tetszik!! :)

iluj írta...

Hát ez valami nagyon gyönyörű lett! Gratulálok!

Márti írta...

Istenem... gyönyörű!!!!!

Csilla böködéje írta...

Rita ez nagyon szép lett.

Csicsóné-Melinda írta...

Sok újat nem tudok már írni,mert csak ismételném az előttem írókat...!!:)
MESESZÉP!!!
Milyen notesz alkalmas ilyen szépséges végeredményre,ha meg szabad kérdezni?
A hortenziád pedig...húúúúúúú!!

Anita írta...

Aki tud, az tud! :)))

bucilla írta...

Elolvadok a gyönyörűségtől! Nagyon finomak a színek!

Barbi írta...

Gyönyörűséges lett!

Szentpyr írta...

Dejódejó:)))!

Marcsi, hát persze, hogy nem az volt, csak viccnek szántam, de suta ez a cím, igaz, úgyhogy gyorsan meg is változtattam!:) És nagyon jó érzés volt neked örömet okozni!:)

Melinda, ebben a noteszban semmi különös nincs, ami fontos, hogy kemény a fedlapja. Egyébként milyen jó lenne, ha lehetne kapni szép napló, vagy akár notesz alapokat. Mondjuk igényes belső lapokkal...

Dora írta...

De szép tényleg! Nagyon bájos!

melcsilla írta...

Nagyon "ritás", nagyon gyönyörűséges:)

Nina írta...

Itt válaszolok, mert biztos előbb olvasod :)

Szóval, abszolúte ne félj a Kindness Sampler-től, nagyon jó hímezni, eléggé haladós a kicsike :)
Reméltem, hogy Te előbb készen leszel vele, de még bele sem kezdtél? Pedig tényleg azt hittem, hogy egyszerre mutogatjuk majd :)

Zsófi írta...

Visszajárok... jó ég tudja hányadszor:)

Szentpyr írta...

Zsófi:)))!

Nina, áááá nem, kerülgetem, csak kerülgetem, de ahogy látom nálad a gyönyörű fázis fotókat... képzeld én ennek, már nekiálltam egyszer DMC-vel (kb 1/3-ig jutottam), még amikor Ábel a pocakomban lakott:)), de aztán jött a wdwtga buli és elsöpört:)), na meg a megkezdett hímzésemet is... azért megmutatom majd a kettőt egymás mellett, mert szerintem nagyon érdekes lesz!

Szentpyr írta...

Iluj, köszönöm, hogy írtál nekem!:) (gyönyörű a kerted;)!! )

szisze írta...

Álomszép ez az Atalie hímzés! teljesen odavagyok! :)

Lipodresch írta...

Jaj de gyönyörű!!!

Hű egyszer majd lehet megkérlek, hogy készíts nekem valamit! (persze nem ingyen :) )

egy másik Marcsi! :)

ui.: amúgy képzeld legutóbbi munkám keresztszemes minta rajzolása volt! :)

Szentpyr írta...

Nagyon szívesen készítek neked is valami hasonlót, "másik Marcsi"!:) De csakis ingyen, hmmm ...esetleg valami csereberében benne lennél?