2009. június 18., csütörtök

Iciri-piciri

Az ovinkban új baba született!:) Arra gondoltam meg kellene lepni egy aprócska sapival, annál is inkább, mert az anyukája elismerően szólt Panka sapkájáról annak idején. Azóta kicsit elbizonytalanodtam... erre tegnap felhívott Ági, hogy nem horgolnék-e egy kalpagot a kis hölgynek?:)))) Naná! Ezért is imádom a waldorfot, mert ez így működik. A sapi olyan apróka, hogy az eredetileg modellnek szánt "Angyalkás Panni" fejére rá sem ment! Ja igen és decemberben újabb kistestvér érkezik....:))

14 megjegyzés:

Naomi írta...

Rita, gyönyörű lett a kis kalap! Finomak a színei...azok az aprócska virágocskák rajta, az egész olyan "babás"! Nagyon jól sikerült! :o)

Boldog lehet a baba, boldog lehet az ovi, és nem utolsó sorban a kislánykák a csoportban!!!

Abile írta...

Nagyon szép lett és milyen picurka! :o)) De rég volt ilyen apróka gyermekem! :o)))

Edige írta...

Nagyon édes! Nem csodálom, hogy sikere van ennek a kalpagnak...

Márti írta...

Tetszik-tetszik-tetszik-nagyon-nagyon-tetszik!!! Széééép!!! :)

Melinda írta...

Tündéri!:)

Judit írta...

Biztos nagyon csinos lesz benne a kis hölgy! :))

Krisztinka írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, tetszik-tetszik-tetszik :))))

Szentpyr írta...

Köszi Lányok! Képzeljétek ma beugrott hozzánk a kis gazdája (na jó hozta az anyukáját is;) ) és tündéri volt az új sapiban!!! Bár nem írtam, de nagyon izgultam, hogy passzolni fog e rá, de mintha ráöntötték volna...huhhh és hurrá!:)

(Zsófi barátnőm azt hitte a bejegyzésemből, hogy én várok babát:)), hátha más is... tehát eloszlatva a félre értéseket, neeem!:)) )

Barbi írta...

Én is kicsit megörültem, számolgattam a hónapokat! Azért a baba-babának is nagyon örülök! :DDD Csudahelyes fejfedő!

Zsófi írta...

:))))))) én már csak ilyen maradok:)
ÉS: töménytünemény ez a babasapi:))))

anyahajó írta...

Jaj, nagyon jó! Eszembe jutott róla egy régebben készített ugyanilyen hangulatú sapim - csak az egy 10 éves nagy hölgynek készült - és kedvem lett újra egy ilyen pasztell-franciásat horgolni a sok élénk színű után! De tényleg, hihetetlen, még a virágmegoldás is, bár más, de ugyanez a hangulat. Mindig úgy örülök az ilyen tudattalan rokonságoknak!

Szentpyr írta...

Zsóóóófi:))), szintén zenész:)))!

Anyahajó, én meg az ilyen megjegyzéseknek (is) tudok nagyon örülni!:)

Csicsóné-Melinda írta...

Édes kis kalpag!!És még a méret is stimmel...TÖKÉLETES!!

nyagi írta...

hehe, én is megörültem egy pillanatra a babavárásnak:)))
A sapi pedig egyszerűen gyönyörű!!!