2009. június 16., kedd

BBD "tűkönyv"

Design: BBD, I Thee Wed (detail). Fabric: Zweigart, Country Mocha 28ct. Threads: WDW(Rust, Williamsburg Red, Cocoa, Kudzu), TGA (Evergreen, Adobe, Tin Bucket, Aged Pewter) 1 over 1.

Már égető szükségem volt;) egy tűtartóra, hogy az itt-ott hánykolódó tűimet rendben tudhassam. Ez a minta, amit gondolom már messziről felismertetek, a BBD I Thee Weed részlete. Ő is egy régi-régi szerelem, de sosem vitt rá a lélek, hogy az egészet elkészítsem. Ezzel a kis "tűkönyvvel" kifogtam a szelet a vitorlából és kihímeztem a mintából a kedvenc részletemet! A színeket érzésre válogattam. Az eredeti színvilága is nagyon tetszik, ezért ahhoz hasonló hangulatot szerettem volna. Bevallom sokat bíbelődtem vele, lévén első próbálkozás. Mindenképpen tervezek még hasonlót, de egyszerűbb kivitelben.

19 megjegyzés:

enigma írta...

gyönyörű ez a minta...és az elkészítés is :)

mariah írta...

Csodaszép lett !!!

unikat írta...

Hű, de nagyon tetszik!
Fölül a szaténszalaggal és a gombbal záródik, s ugye van benne merevítés?
Minden réteg közt? Én is pont egy tűtartón gondolkodom.

Lvica írta...

Nagyon tetszik!:)

Márti írta...

Ehhez csak gratulálni tudok!!! :))) Nagyon szép lett!!!!

Edit írta...

Gyönyörű lett!

mazsola/Zsófi írta...

Gyönyörű lett! De miért is nem lepődöm meg? Én nem ismertem a mintát, de nagyon kedves, az anyag és a színek szépek! Használatra fel!:)

Barbi írta...

Gyönyörűszép lett! Én is olyan rég tervezek hasonlót, de előbb a "kötelezők"! Aztán 2010 a Magamnak Varrás Éve lesz! :DDDD

Nina írta...

Gyönyörű!! Finom kis ízléses darab, jó sokszor megnézegettem a kinagyított fotókat :)

Egy dolgot sajnálok: nem írod, mégis milyen színekkel készült - pedig érdekes ez is!! :) Akárcsak az anyag kilépte ;)

Dorka írta...

Ez első munka lenne? Hihetetlen! Nagyon profi!

Abile írta...

Nagyon jó ötlet, akár ajándéknak is, egy ilyen tűtartó és a kivitelezés is fantasztikus!

Krisztinka írta...

Eszméletlen jó lett a tűtartód, valaki az én tűimet is megszánhatná :D Nagyon nagyon jó ötletet adtál, használd egészséggel ezt a szépséget, amit készítettél :)

Mademoiselle írta...

De szép ez is! Olyan elegáns minden munkád :-)

Edige írta...

Komolyan... csodás lett! Az apró részletek és az anyagválasztás is telitalálat.

melcsilla írta...

Nagyon ízléses, gratulálok!
És nem mellesleg hasznos és praktikus.

Csicsóné-Melinda írta...

Gyönyörű lett Rita!Imádnivaló minta és az ötlet,hogy tűtartó legyen...csodás!!
Én is nagyon szerettem hímezni és a kedvenc részem a rózsalugas volt:))

Szecsi írta...

Nekem is nagyon tetszik! Minden ízében olyan kis elegáns!

Nyperosa írta...

Hello : )

"This is Norway calling."

You have a very nice blog,
and you make beautiful things.

Au revoir.

Szentpyr írta...

Tudjátok mindig bearanyozzátok a napomat ezekkel a kedve megjegyzésekkel!:) Köszönöm!

Nina, abszolút tervben volt, hogy a odabiggyesztem a részleteket is, de a végére elfogyott a lendület:))! Pótoltam!

Marcsi, rávasalhatós merevítés van mindkét rétegen és igen jól láttad a záródást.

Nyperosa, welcome! And thanks for your kindness!:)