2009. május 18., hétfő

BBD: My Gift To You

Design: BBD, My Gift To You. Fabric: Zweigart, Antique Irovy 28ct. Threads: WDW,TGA.

Teljesen rabul ejtett Alma Allen szépséges és hangulatos világa. Szemnek és léleknek egyaránt gyönyörködtető (persze magamról beszélek).... húznak, vonzanak ezek a minták!

+ 1 TIPP: Ha valaki nem lakik minimum egy Panton papírbolt mellett, akkor kivághatja a hímzés alapjául szolgáló kartonlapot kiszuperált, kemény lapos gyerekkönyvekből, mint én:)! Lássuk be, az innen-onnan kapott ezredik bugyuta télapós leporellót, amit kidobni azért mégsem szeretnénk, minden szívfájdalom nélkül hasznosíthatjuk eme nemes célra;)! Kismamák előnyben...

25 megjegyzés:

Suzi írta...

Ez csodaszép lett, a minta is, meg az egész!!!!Gratulálok!!!:-)

Clinique-Bogi írta...

Azt hittem valami BBD füzetből való! :-)
Nagyon profi!

enigma írta...

finom, tökéletes...

Nina írta...

Rita, ez bámulatosan szép! Annyira finom kis munka! Megkérdezhetem, a doboz is sk alkotás? Lenyűgöző munka, akárcsak Alma blogja, a Tiéd is is varázslatos!

Edit írta...

Nagyon gyonyoru!! A himzes, a szinek, a doboz.... Nem gyozom nezegetni :)

Melinda írta...

Csodaszép lett!:)))

mazsola/Zsófi írta...

Óhhhhhhhhhh... (nagy sóhaj)... ez tényleg szép... pont mint elképzelve... (még egy sóhaj némi mosollyal elégedetten;))

Naomi írta...

Álomszép!!!

Judit írta...

Nagyon szép, úgy ahogy van!
Azt hiszem még vissza fogok járni nézegetni... :)

Csicsóné-Melinda írta...

Csodaszééép lett Rita!
Ízléses finom kis darab!
A kivitelezés pedig...:)

carol31 írta...

Gyönyörű, finom munka! Nagyon tetszik! :-)

Szentpyr írta...

köszönömszépen!!!!:))))))))

Nina,a dobozt nem én pácoltam, á dehogy! Fényévekre van attól, amit Zsófinak készítettem, de abban pont az volt a lényeg, hogy én bíbelődtem azzal a részével is:).

Zsófi:))!
Igen, Zsófival korábban beszéltünk erről a mintáról és (nem meglepő módon) szinte teljesen egyet álmodtunk bele:).

Egyébként meg mindenkinek egy nagy virtuális ölelés a kedves szavaiért! :)))

Anita írta...

Először csak pislogtam, hogy tényleg jól látok-e... :-))) És igen, jól láttam, nagyon jó lett!

Barbi írta...

Gyönyörű! A minta és a kivitelezés is!

Márti írta...

Igen, igen én is azt hittem, hogy egy BBD füzetből mutatsz nekünk valamit... vagy már bedolgozol?! ;)

Mtunde írta...

Még ha nem is te pácoltad, akkor is szép. Hol szeded össze az alapanyagokat? A kartonon kívül. :)

Szentpyr írta...

Köszi Lányok nektek is!:)

Márti, Bogi... ez annyira az én világom, szerintem a házunkba is tökéletesen illik ez a hangulat. Talán ezért érzek rá könnyebben ezekre a mintákra!

Tünde, van nekem egy kis boltocskám, hümm, hümm:)) ;)!

Анна - Зонт írta...

Beautiful work! And wonderful finishing!!!!

unikat írta...

Gyönyörű lett! Csúcsszuper munka!
S az ötletet köszi, nem is rohanok tovább vastag kartonért! :-)

szisze írta...

Ahh de szép! Meg se bírok szólalni! Ez ám a jó reklám! ;)

Szecsi írta...

Gyönyörű ez a dobozka! Annyira passzol hozzá a minta!
Nagyon-nagyon-nagyon tetszik!

Szentpyr írta...

Welcome, Anna!:)
And Thank you for your kind words!

Köszönöm:)!

Szisze, tudod a beszerzésnél én úgy funkcionálok, mint egy potenciális vásárló... tehát a legtöbbször olyan termékeket vásárolok, amit én magam is szívesen felhasználnék, beépítenék... stb.,stb.

panyizsuzsi írta...

Neked valami hietetlen fiinom ízlésed van. Teljesen más színvilágban gondolkodsz, mint én, de annyira harmonikus!

unikat írta...

Rita!
Írtam ma reggel email-t, nem tudom átment-e?
Puszi

Mademoiselle írta...

Gratulálok! Elegáns és finom, nagyon jó ránézni :-)