2009. május 13., szerda

Anita ajándéka

Anita a hétvégén meglátogatott minket. Sokat csacsogtunk és nézegettük egymás hímzéseit, nagyon élveztem! Jahh, a pifeseinek üzenem, hogy;))))!

Ezt a gyönyörűséget kaptam tőle!! Mondanom sem kell, hogy teljesen odavagyok érte:))! Olyan szépséges és precíz az egész! A tartalmát csak mutatóba tudtam fotózni, nem kis önuralom kellett hozzá, hogy ennyit is megőrizzek a fotózás kedvéért, uis. rajongom a marcipánért... ezt is megérezte Anita;)! KÖSZÖNÖM még egyszer!

13 megjegyzés:

Edit írta...

Nagyon-nagyon szépet kaptál!!! Ezek a színek... Na és a tartalma, a marcipán nekem is nagy kedvencem :)

Márti írta...

Azt hiszem most felkapták a PIFesek a fejüket! Nagyon szépet kaptál Anitától!! :)

Dviki írta...

Anitánál olvastam, hogy jól telt a találkozótok! :))) Örülök, az ajándék pedig kívül- belül ínycsiklandó! :DDD

Anita írta...

Örülök, hogy tetszik és látom, hogy ízlett. :-)))))

mazsola/Zsófi írta...

Gyönyörű ajándék!

Szentpyr írta...

Köszi Lányok:)! Ugye, hogy ugye;)!

Szecsi írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál! Nagyon passzol hozzád!

Clinique-Bogi írta...

De jó neked Rita! :-)
Anita ha felénk jársz... :-DD

Barbi írta...

Szerintem is illik hozzád, tényleg szép lett! A marcipán az én gyengém is (sok más mellett)! :)))

Anita írta...

Bogi, merre is? ;))))

Dorka írta...

Ez aztán ajándék! Megihletett a szívecském sorsát illetően, remélem nem baj. Teljen sok örömed az ajándékodban! Puszi.

Mtunde írta...

Gyönyörű darab! Most ihletet kaptam! Ma este befejezem Bene ajándékát. :)

Puszi

Csicsóné-Melinda írta...

Gyönyörű ajándék!