2009. április 6., hétfő

Sapi:)))

Elkészült a korábban mutatott granny sálhoz a kalpag:))! Panka volt olyan tündér és fölvette nekem ebben a nyári hőségben, remélem azért lesz még alkalom néhányszor hordania a tavasszal.
A sál alap blokkjának leírását itt találjátok. Az összehorgolásról itt.... A sapi elkészítését innen és innen tanultam meg. (Én 4-es tűvel készítettem, így meg kellett toldanom néhány sorral, de ha van egy kedves és segítőkész;) modelletek, akkor semmi sem lehetetlen:))!)

Jó szórakozást:)!

25 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon belelendültél ebbe a horgolás-dologba!;D Szuper lett! Na persze, akinek ilyen modellje van...:D

anyahajó írta...

Nagyon csinos! És a színei...

Naomi írta...

Fantasztikusan ügyes vagy! Nagyon édes benne Panni! :o)

Köszike a mintát!

szisze írta...

Hát most már nem fogom sokáig bírni, és akárhogy is, de megtanulok horgolni, mert különben megesz a sárga irigység! Hogy nálad milyen gyönyörűségeket látok!

Márti írta...

Fantasztikus vagy!!!! Annyira jól áll Panninak - mondjuk minden jól áll neki!!!
Én is akarok horgolni..., hogy engem se egyen meg a sárga irigység!!!
Teljesen új oldalát mutatod meg a horgolásnak!! :))))

Csilla böködéje írta...

Mártihoz csatlakozom. Én is én is!!!Csodás lett a sapkais. Panni pedig olyan szép hogy rajzolnisem lehetne szebbet:-)

Barbi írta...

Egek, milyen bájos! Pannika egy tünemény! :))

Suzi írta...

Nagyon szeretnivaló minden munkád! Azt gondolom, hogy én is megpróbálkozok a horgolással, köszönve neked!:-)
A lányod is nagyon helyes!!!
Gratulálok!

Edige írta...

A semmi sem lehetetlent elutasítom... Nekem kínai minden horgolásminta, sajnos.
Kislányod pedig nagyon édes ebben a jó kis tavaszi együttesben!

Anita írta...

Nagyon megy neked a horgolás, kezdesz egyre jobban kíváncsivá tenni... lehet, hogy én is belevágok előbb-utóbb? Ennyi mindenhez már időmilliomosnak kellene lennem. :-)

Lorix írta...

Egy bűbáj ez a csajszi! Neked meg nagyon passzol ez a horgolás!

Yuko írta...

How lovely your daughter is!!!
She is so pretty in knit works that her mum made!!
Colours are so soft and cheerful and everythings fantastic!!

unikat írta...

Csodaszép! Annyira kreatív vagy! Panni pedig egy tündér.

Írtam email-t, de nem tudom elment-e, mert valami hibajelzést kaptam.

Szentpyr írta...

Köszönöm szépen:)! Annyira jól esik, hogy ennyien kedvet kaptatok és ehhez nekem is van egy kis közöm:)!

Yuko, thank you for your kind words!!

(Marcsi, nem kaptam tőled levelet:(! )

melcsilla írta...

Rita, el sem hiszem, hogy nemrég tanultál meg horgolni. Csuda édes darab mind. Bevallom, még én is bevállalnám a sapkát is, sálat is, akár ilyen színekben is:)

Csicsóné-Melinda írta...

Megint egy újabb szépség...már nem is csodálkozok:)))
Kislányod nagyon édes kis modell!
Nálunk a legkisebb imádja,ha fotózzuk..pózól ha kell ha nem:)

bucilla írta...

Csodás színei vannak!!! És a kis modell annyira tüneményes:)Nagyon tetszenek a horgolt munkáid, olyan jól bánsz a színekkel, öröm a szemnek! (és persze a léleknek is legalább annyira)

Szentpyr írta...

Annyira jól esnek a szavaitok!!!!!

Bucilla, de jó, hogy írtál! Ráadásul a munkáidat ismerve.... húú de kihúzom most magam:))... külön köszönöm az elismerő szavaidat!

melcsilla írta...

Rita, milyen fonalból csináltad, és hol szerezted be?
SzecsiReninek panaszkodtam, hogy én nem csinálhatok ilyet, hiszen fiam van, pedig úúúúgy vágyok rá. De megnyugtatott, hogy azért egy ágytakarót horgolhatok neki is:)
(hozzá teszem, nem tudok horgolni, de nagyon bennem van a vágy)

Szentpyr írta...

Melcsilla,

Rico Baby Classic DK, 50% polyacryl, 50% poliamid (pihe-puha), 50g/165m

http://www.kezimunkabirodalom.hu/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=4#Baby%20yarn

Pillanatokon belül megtanulod:)!

Christine írta...

Your blog is beautiful ! I love your works ! congratulations !

mazsola írta...

ÓÓÓ, meg HŰ, meg HA, meg EJHA, meg NAHÁT micsoda jó sapka:))) egy csudahelyes zavarbanpirulósédeskismodellen:)))Muszáj leckéket vennem;)

Szentpyr írta...

Christine, welcome!:)
And thanks a lot your kind words!

Zsófi:))))! Hátperszehogy, a lányok-fiúk addig meg vigyázban ülve csendesen csevegnek majd;) :DD!

Judit írta...

Nagyon szép színek! És a kis modelled is tüneményes!

Krisztinka írta...

Nagyon ügyesen horgolsz!!! :)