2009. március 4., szerda

A tökéletes ajándék..

..azaz megérkezett a SWAP ajándékom, Bogitól! KÖSZÖNÖM!!! Most mit mondjak, annyira boldoggá tett ezzel gyönyörű képpel Bogi, hogy azt nehéz szavakba foglalnom. Telitalálat az egész!!! Ahányszor csak ránézek, fülig ér a szám:)! Már bőszen keresem a helyét a házban, nem mindegy, hogy hova kerül, mert sokat szeretnék mosolyogni:))!

Az én ajándékom is már szinte teljesen elkészült, jövőhéten szeretném postára adni. Így elmondhatom, hogy nagyon élveztem/zem a mókát, persze azt még nagyon várom, hogy mit szól majd az én párom az általam készített ajándékokhoz...
Nina, nagyon köszönöm neked is!

12 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon szép képet kaptál, különösen a csodaszarvas tetszik, no de a kerete sem kutya;o) gratula!

Abile írta...

Ez tényleg gyönyörű! És ez a keret!!! Szuper!

csicsóné írta...

Hát Rita,azt hiszem Bogi nagyon eltalálta az ajándékot!Olyan Ritás...csodaszép!

Ayla írta...

Gyönyörű ajándákot kaptál!

Márti írta...

... hát igen, tényleg tökéletes ajándék!!! Nekem is nagyon tetszik!!! Bogi érti a dógát!!! :))

Szentpyr írta...

Ó igen, nagyon beletrafált!:)

Judit írta...

Meseszép ajándékot kaptál!!!

unikat írta...

Ez tényleg tökéletes. Már megcsodáltam Boginál is.
Nagyon szépet kaptál!

mazsola írta...

Szép ajándék jó helyre:)

Luna (V.Fiona) írta...

Szia!
Végre én is eljutottam hozzád. :)
Már a SWAP oldalon is megcsodáltam az ajándékod. Egyszerűen csodás! Nagyon szerencsés vagy. És a keret.... hát az a hab a tortán. ;)

Szecsi írta...

Gyönyörű!!! És a keret telitalálat!

Fauna írta...

De jó ajándékot kaptál! Nem is láttam még hasonlót, nagyon egyedi.