2009. március 31., kedd

SWAP ajándékom Yuko-nak

Az én ajándékom Yuko levele volt, amit válaszul küldött az apróságaimra!:) El sem tudom mondani, milyen csodás érzés, hogy a messzi Japánban, Valaki az én kezem által készített ajándéknak örül! Köszönöm Nina a lehetőséget, hálás vagyok Neked!
***
My gift was Yuko's message, which she sent as a reply to my little ones! :) I can't even tell, how great is the feeling, that Someone in the far Japan is happy of a gift made by my hands! Thanks Nina for the opportunity, I'm grateful to you!

Elizabeth's Design: Dragonfly II. Fabric: Antique Irovy, chasel. Threads: WDW, TGA, DMC.

19 megjegyzés:

Dviki írta...

Csodás! Igazi "finom" darab mindkettő!!! :)

Csicsóné-Melinda írta...

Ohh,de csecse!
Nagyon kis finom,nőies...olyan Ritás!

Márti írta...

Gyönyörű ajándékokat készítettél!
Én is pont így éreztem, amikor csak apró meglepit küldtem Karácsonyra Litvániába... fantasztikusan jó érzés!

Szecsi írta...

Nagyon szép darab lett. Finom, elegáns!

Barbi írta...

Hihhhhhhetetlen mekkorát utaztak ezek a gyönyörű darabok! Kitettél magadért! Én is büszke vagyok rád! :))))))

Melinda írta...

Hű, nagyon finom darabok!:)

Yuko írta...

Thank you so much, Rita for these wonderful gifts!!
I'm speechless and I will treasure them forever!
Your works are superb!

Clinique-Bogi írta...

Nagyon fincsi és abszolút passzo Yuko-hoz! :-)

Lorix írta...

Hihetetlenül szép mintát választottál, és a színek is nagyon összhangban vannak egymással és szerintem Yuko-hoz is passzolnak!! Ügyes vagy!!

Abile írta...

A kezetek munkája bejárja a világot! Gratulálok!

Luna (V.Fiona) írta...

Csodás!!!

Csilla böködéje írta...

Csupa finomság. A formák a színek, biztosan nagy örömet szerzel az ajándékozottadnak.

Timici írta...

nagyon szépségeset csináltál, elhiszem hogy örül neki Yuko:o) és tényleg milyen szuper, hogy olyan távol vki a Te alkotásodat birtokolja:o)))

unikat írta...

El sem tudom képzelni mi járhatott a fejedben, miközben készítetted. De látszik, hogy valami nagyon finom dolgot szerettél volna, lágy színekkel. Nagyon szép lett, s nagyon jó érzés lehetett ilyen távolba meglepni valakit.

szisze írta...

Finom a minta, szép a végeredmény! nagyon ügyes vagy!

Lorix írta...

Ma is megcsodáltam, még mindig rettenetesen tetszik!!!

Anna van Schurman írta...

The biscornu is lovely. And after scrolling through your other posts, I wanted to let you know how lovely your crocheted scarf was too! Beautiful color combination.

Szentpyr írta...

Köszönöm Lányok nagyon kedvesek vagytok!!!

Yuko,
Welcome! It was a gift rather for me! :)

Anna, thanks for your kind words!

mazsola írta...

Gyönyörűűűűű... azóta is... még mindig...MINDIG!!!!!!!!