2009. március 7., szombat

Egyéves legényke

Ábel (is) egy ajándék, amikor megszületett (és vele én is újra), nagyon mélyről ez szakadt fel belőlem... "köszönöm Istenem!". (Gondolkodtam, hogy leírjam-e ezt, mert nagyon bensőséges, de ugyanakkor boldogságos is, hát írom...) Azóta is ezt érzem. Ezek az első mondatok a gyerekekhez szerintem nem véletlenek, most is ez lengi körül ezt a kisfiút... mert jóságos és szeretgetős, igen, nagyon tud bújni, szeretgetni és vidám is és barátságos és mosolygós, óóó és huncut meg csibész is, hátperszehogy... egy családi klasszikussal élve, "úgy szeretem, mint a világ"!!!

Mielőtt összeragadna a kedves olvasóm szája a sziruptól;), néhány szó az ajándékról, szülinapozásról.
Korábban mutattam egy tapsifülest, amit Ábelnek szántam, igen ám, de azóta édes kisfiam egyfolytában "va-vá"-zik, azaz ugat:)! Hát milyen anyuka lennék, gondoltam, ha nem dobnék össze neki egy kutyust, a nyuszi helyett?

Megvallom, első körben nem igazán tetszett a tildás tacskó, de Márti Gerzsonja meggyőzött, így hát nekiveselkedtem Tücsi 2-nek. (Az egyes számú kutyus, Ábel vavázásának ihletője, a mi "házörzőnk", egy drótszőrű tacskólány.) Na most, kapott még egy "Iklejás" tologatóst, ami első látásra szerelem volt, de szegény kutyusomat frankón cicának nézte, sikított neki egyet kettőt (ez a cicahang nála;) ), aztán sutba vele. :DD Aláfestésnek meg Pannikám bömbölt végig, nem szépítem, hisztizett, ahogy a csövön kifért, semmi sem volt jó a kisasszonynak... na sok minden voltunk, csak a nyugalom szigete nem, ahogy azt Csilla kedves soraiban olvastam a minap;). Gyakorlatilag egy normális szülinapos fotót nem sikerült készítenünk.... Ja, Ábelnek direkt olyan tortát sütöttem, amit ő is ehet/ne, de ahogy rámnézett, csak azt nem mondta, hogy nem vagyok normális:)))! eeezt?? őőő??? Imádom Őket:DDD!!!

22 megjegyzés:

unikat írta...

Annyira helyes ez a kis srác!
Isten éltesse!
S olyan jó volt olvasni a beszámolód!

unikat írta...

Most látom a kép megújult a blog tetején!
Hű, de jó fotó!

mariah írta...

Isten éltesse a kis szülinapost!

Dora írta...

Boldog szülinapot Ábelnek!

márta írta...

Boldog szülinapot! :)
Amúgy, néhány évig nálunk is úgy néztek ki a szülinapi képek, hogy csak az ünnepelt mosolyog, a többi piciny résztvevő pedig vagy bömböl, vagy morog, vagy zokog, vagy....:)

mazsola írta...

már vártam a beszámolót...és bár Ábelnek mindenben igaza van;), mert egy szlinaposnak mindenben igaza van, pláne, ha egy éves:), a kutyus határozottan jóképű kutyus lett, és a tologató is nagyon klassz felturbózva... éljen, éljen a jól sikerült szülinap! És Ábel mellett Panninak is egy cuppanós puszi:)

mazsola írta...

jaj, és gyönyörű a fejléc képed!

Dorka írta...

Isten éltesse a nagyfiút! Az a szívdöglesztő tekintet... !
És részemről jöhet nyugodtan a szirup ;).
Sok puszi: Dorka

Nina írta...

Annyira szép és bájos gyermekeid vannak, és ha még ilyen kis édesek is, akkor pláne irigykedek :)))
Isten éltesse őket, boldog szülinapot kívánok a kisfiadnak! :)

Clinique-Bogi írta...

Boldog szülinapot Ábel!

Edige írta...

Boldog szülinapot a kislegénynek! Az élet pedig úgy szép, ha zajlik, ugye? :-)

Ányi írta...

Nem is volt csöpögős, amiket írtál!
És isten éltesse sokáig a kis legénykéteket!

csutkailda írta...

Isten éltesse Ábelt! :)))

Márti írta...

Hipp-hipp-hurrá!!!!Isten éltesse Ábelt! :)))
Az ajándékok csuda klasszak, a fejléced nagyon szép!!

Anita írta...

Még jóóó sok boldog születésnapot a nagylegénynek! :-))) Nekem tetszett ahogy és amit írtál.

csicsóné írta...

Boldog szülinapot a kisnagy egyévesnek!
Szuper képek!Ha ez megnyugtat nálunk is ritka pillanat,hogy mind a három lány egy fotón szerepeljen:)

Szentpyr írta...

Nagyon köszönöm LÁNYOK!!!:)

Mtunde írta...

isten Éltesse Ábelt!

Az ajándékok meg nagyon jók! Igazi 1 évesnek valók!

Ui. megváltozott a blogcímünk, és íg nem frissíti az oldalad... Lehet, hogy butaság volt változtatnom, de most már mindegy. :)
http://beneboro.blogspot.com

Szentpyr írta...

Tünde, de jó hogy írtad, mert már feltűnt, hogy valami nem stimmel:)!

Timici írta...

Isten éltesse Ábelt! nagyon helyes pofi a képeken, a kutyus is jó lett nagyon, de Ábel mellett nem igen tud labdába rúgni;o)

Szecsi írta...

Isten éltesse sokáig ez a bájos legénykét!

Kriszti írta...

Boldog szülinapot a kislegénynek!