2009. március 8., vasárnap

Bezsongtam, avagy tűcserés támadás!

Már néhány hónapja motoszkál bennem az érzés, hogy már pedig nekem horgolnom muszáj!!! (Valami van a levegőben!;)) Most jött el az én időm!! Íme az első próbálkozásaim... (Profiknak csak félszemmel, hunyorítva!;) )

Elsősorban a "Granny" minta, ami nagyon izgatja a fantáziámat. Szerintem rengeteg lehetőség van benne! Ezekből a pasztel színekből, Ábelnek szeretnék egy tavaszi/nyári takarót a tornácos alvásokhoz. De elárulom, hogy ezzel párhuzamosan van, egy sokkkkal vadabb vállalkozásom is, majd később mutatom;)!

És itt van még két apróság.

Egy a vidám ovis hétköznapokra...

...egy pedig az ünnepre.


23 megjegyzés:

Ányi írta...

Ahh, csak nem átpártolsz a horgolásra ;-) ?
Egyébként látom, milyen jól belelendültél! A kokárda nagyon tetszik, ötletes!

mammka írta...

Nincsen mit hunyorítani,nem mintha én profi lennék,mert nagyon szépen horgolsz!!Én is úgy élvezem,de most ingázok a xszemeszés ,a foltozás és a horgolás között.:)

unikat írta...

Hogy Te is milyen sokoldalú vagy!
Nagyon ügyes vagy, s gratula, hogy megpróbáltad, megcsináltad, megmutattad, s tervezel vele tovább.

Timici írta...

Rita, ezek nagyon szépek, milyen fonallal dolgoztál? nagyon tetszik:o) a négyzetek is szuperek, de a kokárda a szívem csücske:o)nagyon 5letes valóban

Katbo írta...

Kokárda csúcs!
A "nagyis" is nagyon szép lett!
Ügyes vagy!

Judit írta...

El sem hiszem, hogy első próbálkozás!!!
Nagyon tetszenek. :)

Naomi írta...

Csodaszépek!!!!!
Engem is elkapott a horgolás szele...valami tényleg lehet a levegőben! :o)

mazsola írta...

Hűű, de jól haladsz! És már 3 színnel! Hamar meglesz az a takaró:))

panyizsuzsi írta...

Szia Rita!
Szép ez a kezdődő takaró!kész van, amit kértél, vásárolhatsz!

Abile írta...

Gyönyörűek a színek és a minták is!! Nagyon ügyes vagy! A kokárda pedig fantasztikus nagy ötlet!

csicsóné írta...

Aztaaa...Még hogy kezdő!?gyönyörű színeket választottál!
Tegnap anyukámnál jártunk,s a kezdő lépéseket próbálta az agyamba belesulykolni...majd kiderül mennyi sikerrel:)
Bár én horgolócérnával próbálkoztam,az nem ennyire látványos...egy ilyen fonalvastagsághoz,hányas horgolótűt használsz?

Anice kötős blogja írta...

Nagyon kedvemre való színeket választottál! Szépen alakul a takaró!

A kitűző és a kokárda is ötletes.

Szentpyr írta...

Ányi, úgy tűnik Mammkához hasonlóan szerintem én is ingázni fogok;)!

Mammka, nagyon kedves vagy, köszi a biztatást;)!

Unikat, Te beszélsz???;)

Timici,
Hát ez az... amit össze tudtam halászni a környéken:(, aztán azóta már a férjecském volt Bp-en és kapott egy fonalküldetést tőlem:))! A takaró Rico Amy és Rico Creative Cotton. A kitűzőkben pedig már van Rico Baby Classic.

Katbo,:)!

Köszi neked is, Judit!

Naomi, látom milyen csodákat művelsz!!! Könyvből tanulod, vagy a netről?

Zsófi,
már ennél jóval több van;)! Nem bírom letenni... a vasalni való meg halomban áll:)))!

Zsuzsi, köszi és jelentkezem!

Abile, köszi, nagyon kedves vagy!

Melinda, a takarót 4,5-sel horgolom, a kitűzőket 4-essel. Izgalmas:)) várom, hogy mutogass!

Anice, nagyon örülök, hogy benéztél és külön köszönöm a biztatást, láttam a blogodon, hogy milyen csodákra vagy képes!!! Te hol szoktál fonalakat vásárolni? Van valami bejáratott jó beszerzési forrásod?

Cherry írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz. Nagyon elragadó bájos lesz a horgolt takaró! Nagyon megfogott a színe és a formája is.

Edige írta...

Nagyon szépeket készítettél. Én is kacérkodom a horgolással, nagyon szeretném kipróbálni.

Márti írta...

Rita! Nem találok szavakat!!! LE A KALAPPAL!!!!!!!!!!!

Szecsi írta...

Próbálkozááááás??? Szerintem nagyon klasszak! Nekem is az álmom, egy ilyen takaró. Nekem viszont elég nyögvenyelősen megy. Na, de majd ma megyek a barátnőmhöz és Ő megmutatja a tutit:)))
Attic24 blgoját ismered? Ha mégjobban el szeretnél csábulni, érdemes bekukkantani hozzá...

Timici írta...

Rita köszi, ezek a RICO fonalak nagyon szépek! gondolom az Évában vette a férjed, lassan nekem is el kéne mennem körülnézni:o)

Szentpyr írta...

Nagyon köszönöm, Lányok nektek is:)!

Cherry, örülök neked!

Timici, nem az Évában, hanem egy Kézimunkabirodalom nevezetű helyen. (van honlapjuk, bár ott képek sajnos nincsenek, de a kínálatról lesz benyomásod)

Szentpyr írta...

Ja, Szecsi majdnem elfelejtettem, hogy ismerem, méghozzá szerintem nálad találkoztam vele, az egyik ajánlódban;)! Köszi, imádom!

Anita írta...

Ezek a színek nagyon tetszenek! És a horgolás meg olyan, mintha már évek óta csinálnád. :-))) Tuti hamarabb elkészül a takaró, mint ahogy szükség lesz rá.

Helen írta...

Nagyon ügyes vagy! És egyáltalán nem kell hunyorítani!

szisze írta...

Ezek a munkáid is nagyon tetszenek!