2009. március 1., vasárnap

Barátkozós:)


Ezúttal, Csilla, Zsófi, Carol és Unikat kedvessége talált rám! Nagyon jólesett, őszintén köszönöm lányok!

A díj lényege:
"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

A rend kedvéért én is írok néhány nevet, akik személyisége bár más és más, mégis úgy érzem, közel állnak hozzám. A teljesség igénye nélkül... Colette, Nina, Csicsóné, Katbo, Márti, Barbi, Anita, HubbubDóri, Lorix, Szecsi, Bogi, Edit, Bodza, Szisze... és a fenti négy hölgy mindenképpen;)! Ja, nem tudok nyolcig számolni... és akkor mi van;)!

13 megjegyzés:

Szecsi írta...

Ez kedves, köszi!

Márti írta...

Köszi!!! ;))))

Clinique-Bogi írta...

Én is köszi!

Nina írta...

Én is köszi, mert én is nagyon szeretem a blogodat! :)

Dora írta...

De aranyos vagy! Köszönöm! És tudod, hogy viszont! :)

Anita írta...

Köszönöm, hogy rám is gondoltál! A 10 szó nem gond, ettől függetlenül is kedvellek ám. :-))))

Clinique-Bogi írta...

És én még e-mailt is fogok kapni.....
De jó! :-)

Lorix írta...

Köszönöm! És egy virtuális puszi is repült (ha nem bánod)! :)

Szentpyr írta...

Aranyosak vagytok:))!

unikat írta...

Puszi, köszi!

mazsola írta...

:))))))))))))

Fekete Bodza írta...

Köszönöm én is! :)))

Szentpyr írta...

Zsófi, Marcsi;)!

Bodza, de jó hogy itt jártál:)!