2009. február 5., csütörtök

Húzókafityegőlógóka:)

És most összezavarásképpen;) jöjjön egy nagyon klassz JÁTÉK! Colette remek ötlete, hogy készítsünk húzókafityegőlógókát:), nála olvashattok erről bővebben. Így azért egész más:)...

Én ezzel a kis szösszenettel nevezek:


Még szerencse, hogy az nem volt feltétel, hogy zipzár bevarrást is prezentálni kell! Azért remélem nemsokára sk kabát is kerül a gombhoz…álmodozni szabad, nem;)?

Nekem annyira tetszik a gondolat, hogy én is készülök egy hasonlóval:)!

7 megjegyzés:

Timici írta...

nagyon tetszik:o)
kíváncsi vagyok milyen kabát készül hozzá

colette írta...

Nagyon jó ötleteid vannak, kívánom, hogy a cipvarrást is hamar elsajátítsd:)))

mazsola írta...

Hátperszehogytetszik!

László írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Márti írta...

Az előbbi én voltam....

Szóval: Nagyon aranyos lett, tetszik!!!

Edige írta...

A húzókafityegőlógóka nagyon klassz lett. A játékot pedig kíváncsian várom!

Ányi írta...

Kedvem támadt húzókafityegőkelógókát készíteni! :-))
A tied nagyon édes lett!